Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כה מעולם לא "נטשתי" את הרכב במוסך. מעניין מה המצב הרווח במקרה של טיפול ארוך (של 8 שעות למשל).

משאירים את הרכב? נשארים להשגיח?

si vis pacem, para bellum

פורסם

לא משנה לי אם טיפול ארוך או קצר. אני לא משאיר את הרכב, עומד ליד המכונאים ומשגיח שהכל עושים כמו שצריך ומוודא שהם אחרי זה סוגרים את כל מה שצריך כמו שצריך. אני עושה את זה רק במוסכים שאני סומך עליהם, למוסכים אחרים אני פשוט לא הולך.

אני רוצה להיות בטוח שאם מחליפים משהו אז מחליפים וגם כי יש סיבה להחליף. כמו כן אני גם מאתר נזילות או בלאי חלקים מסויימים ומבקש שעל הדרך יחליפו לי.

 

יש כאלה שזורקים את האוטו שלהם והולכים. אחרי זה מתפלאים למה יצא יקר להם ולא בטוחים אם היה צריך להחליף משהו או לא ואם באמת החליפו. מבחינתי זו רשלנות מצד הבעלים של הרכב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

צביפר - זה לא עניין של "זורקים את הרכב והולכים".

לפעמים אין ברירה והרכב צריך להשאר לטיפול / תיקון של יותר מיום ולפעמים יותר מיומיים (וגם קרה לי שבוע) אם האבחון הוא מסובך.

ומה אם המוסכניק עמוס, והרכב אינו בר נסיעה (אבל הגיע כבר למוסך) ? אתה מצפה שכל פעם שהמוסכניק יתעסק עם הרכב שלך (ולפעמים זה ב"תשלומים") הוא ירים לך טלפון ? או שתגרור אותו עכשיו למוסך אחר ? או שכל פעם תגיע ותעמוד לידו ?

הכל בסוף, זה אמון במוסכניק שלך.

אם האמון שלך במוסך, זה תמיד לעמוד על ידם (לא משנה מה צריך להעשות וכמה זמן זה יארך) - אז אני מצטער, אתה אינך נותן אמון גם בהם.

alfa 156 2.5.

פורסם

אני מצטרף לצביפר. בכל הזדמנות נשאר להשגיח על הרכב.

 

פה ושם קרה לי שלא הייתי יכול להשאר, למשל פעם כשהתעוררה בעיה דחופה ביותר במשרד. במקרים כאלה האמון שלי במוסך עבד...

 

בהרבה מוסכים יש חדר המתנה נעים עם WiFi וקפה, זה מבחינתי סימן שאני לא היחיד.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
אני מצטרף לצביפר. בכל הזדמנות נשאר להשגיח על הרכב.

 

פה ושם קרה לי שלא הייתי יכול להשאר, למשל פעם כשהתעוררה בעיה דחופה ביותר במשרד. במקרים כאלה האמון שלי במוסך עבד...

 

בהרבה מוסכים יש חדר המתנה נעים עם WiFi וקפה, זה מבחינתי סימן שאני לא היחיד.

 

די מסכים עם חולגי.בדכ נשאר במוסך ונע בין חדר ההמתנה למכונאי שעובד על הרכב..לפעמים לשבת למכונאי על הראש גם לא בריא כי כל אחד רוצה את השקט שלו כשהוא עובד.אם אתה ממש לא סומך תחליף מוסך.מניסיון בסוף מוצאים את המוסך/בעל המקצוע שמאמינים לו ומאמינים בו

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
צביפר - זה לא עניין של "זורקים את הרכב והולכים".

לפעמים אין ברירה והרכב צריך להשאר לטיפול / תיקון של יותר מיום ולפעמים יותר מיומיים (וגם קרה לי שבוע) אם האבחון הוא מסובך.

 

זה קרה רק פעם אחת בחיים אצלי. מדובר על רכב שהיה צריך להחליף לו מנוע - וולבו טורבו. אבל אני לומד מטעיות ואחרי שתי וולבו טורבו שהלך להן מנוע לא מתקרב יותר למותג הזה. וגם במקרה כזה הייתי בא לעיתים קרובות לבקר במוסך לוודא שהכל בסדר.

עם אף רכב אחר לא הייתי צריך להשאיר את הרכב במוסך.

 

אם צריך להשאיר רכב במוסך בגלל תקלה שבוע שלם, עדיף לזרוק את הרכב לגריטה אם מדובר ברכב נסיעה יומיומי.

 

אני רואה רק סיבה עיקרית אחת מתי אין ברירה חוץ מלהשאיר את הרכב בנוסך להרבה זמן: שיפוץ פחחות. רוב הדברים האחרים אפשר לבצע ביום עבודה, כולל החלפת מנוע או גיר. אם ברכב יומיומי הגעתם למצב שצריך לשפץ מנוע או גיר או תקלה טכנית שדורשת יותר מיום אחד במוסך - מדובר או על מוסך לא מקצועי או רכב שזמנו הגיע.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

צביפר, איני חושב שאתה צודק וגם אינך מצדיק את הפוביה שלך ממוסכים. אבל זו כמובן דעתי האישית, כן ? :-)

לא תמיד יש למוסך שלך זמן להתחיל וגם לגמור באותו יום עבודה מסויימת ברכבך (ולא מדובר על טיפול). יש לו בדר"כ גם עוד לקוחות חוץ ממך (או שאין לו אף אחד חוץ ממך, שזה גם מחשיד).

alfa 156 2.5.

פורסם

ברור שבמוסך יש עוד לקוחות. אבל אני תמיד מתקשר ומתאם הגעה. כשאני מגיע מתחיל הטיפול ברכב שלי מיד. ככה זה במוסכים טובים.

יותר מזה, אני בקשר מעולה עם המוסך שאני מטפל בו וגם אם יש עומס ולאחרים קובעים תור בעוד חודש, לי קובעים תור למחורת.

 

ואין לי פוביה מהמוסכים. אני הולך רק למוסך שאני סומך עליו ב100%. אבל יש פתגם ברוסית, להלן תרגום חופשי: תסמוך אבל תבדוק.

 

חולגי, אם אתה נכנס למוסך ולא יודע מתי תצא, אז זה רק אחד מהשתיים: אתה או במוסך הלא נכון או עם הרכב הלא נכון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
ברור שבמוסך יש עוד לקוחות. אבל אני תמיד מתקשר ומתאם הגעה. כשאני מגיע מתחיל הטיפול ברכב שלי מיד. ככה זה במוסכים טובים.

יותר מזה, אני בקשר מעולה עם המוסך שאני מטפל בו וגם אם יש עומס ולאחרים קובעים תור בעוד חודש, לי קובעים תור למחורת.

 

ואין לי פוביה מהמוסכים. אני הולך רק למוסך שאני סומך עליו ב100%. אבל יש פתגם ברוסית, להלן תרגום חופשי: תסמוך אבל תבדוק.

 

להיות לקוח מועדף במוסך זאת לא מחמאה...:roll: סה"כ גם כשאמבולנס נוסע אנחנו מפנים לו את הדרך כדי שיוכל להגיע יותר מהר ליעד.

פורסם

Oracle, אתה לא מבין על מה אתה מדבר ואני חושד שיש לך רכב ליסינג.

 

להיות לקוח מועדף, פירוש הדבר שאתה מגיע למוסך לא מבחוץ, אלא מישהו מביא אותך לשם ועושה הכרות עם מנהל המוסך והעובדים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא מסתדר לי זה ש"המוסך טוב", אבל אתה נאלץ לעמוד על ידו במשך כל הזמן הזה.

ואם לא - אז מה...?

(= חוסר אמון במוסך / יעשה מה שהוא רוצה ברגע שאלך).

בנוגע לתיקונים ממושכים/מתמשכים - לפעמים יש להמתין לחלק שהוזמן ע"י המוסך. אם המוסך שלך ערוך לכל, יש לו בנמצא כל חלק שעשוי להתקלקל, והוא יודע תמיד תמיד מה מקולקל (עוד לפני שבדק) - אשריך (ואני מניח שזה לא המצב).

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...