Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמלצת חברי הפורום קניתי את הספריי להברקת הדשבורד ואני מאוד מרוצה ממנו,

במקרה נתקלתי בסרטון של בחור אשר טוען שהספריי הרס את הדשבורד או יצר מעין ציפוי מעל הדשבורד

לא כל כך הבנתי למה הוא מתכוון האם אפשר להשתמש בספריי בראש שקט?

מצטער שאני לא מפרסם קישור מספר ההודעות שלי נמוך מדי

פורסם

אם אני זוכר נכון הספריי הזה אמור להשאיר את השפעתו ל 8 ימים, נכון ?

 

אני השתמשתי הרבה בספריי הזה, גם בלומינה שהייתה לי, וב..(פורד פוקוס לא טרחתי) וחזרתי להשתמש בו בסונטה

שהייתה לי ואני מתכוון לחזור להשתמש בו ברכב החדש שקניתי.

לא היו לי שום בעיות.

תפעל לפי ההוראות ויהיה בסדר.

 

אם אתה חושש, אז תבדוק תוך כמה זמן קרו הבעיות לאותו אחד שטוען שזה עשה לו נזק ותנסה על אזור קטן או חבוי לאורך אותה תקופה.

 

לדעתי שטויות.

פורסם

אתה בטח מדבר על הסרטון הזה:

http://www.youtube.com/watch?v=eEkupIubAnw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

תנסה קודם כל במקום נסתר את הספריי ותראה איך זה נתפס על הפלסטיק.

חשוב לשים גם סוכך שמש על הדשבורד.

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

לא מכיר את המוצר ספציפית.

 

אבל יש כלל בסיסי לשימוש בתרסיסים/קרמים לדשבורד- לא להשתמש בתרסיסים שיש בהם שמן

(תכשירים זולים בדרך כלל) הם אומנם נותנים לכאורה מראה מבריק -אבל לאורך זמן

גורמים לנזק לדשבורד. (שמן+ שמש = טיגון ופיצוץ) דבר נוסף,אין סיבה להשתמש באותו תכשיר

גם לדש' וגם לצמיגים. (חומרים לא זהים)

פורסם

משתמש במוצר שנים על כל סוגי הדשבורד וגם על הצמיגים ,לעולם לא ניתקלתי בבעיה ,מוצר מעולה . קיים תואם של המוצר לSTP שנקרא son of a gun.

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

  • 5 שנים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...