Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזון גלגלים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

קניתי צמיגים חדשים ועשו לי איזון גלגלים.

בצמיג אחד יצא סטייה של 0.5 הצמיגאי אמר שזה בסדר,

השאלה אם זה באמת בסדר או שאני יחזור אליו?

פורסם

אתה בטוח שמדובר ב 0.5?

מעולם לא ראיתי מכונת איזון כזו.

ולשאלה האם זה בסדר? זה בסדר אין לך מה לדואג.

אם האיזון גלגלים לא נעשה כראוי אתה אמור להרגיש רעידה בהגה "במקרה ומדובר בגלגלים קדמיים" באזור ה 100-120 קמ"ש אולי עד 140 קמ"ש.

פורסם
אתה בטוח שמדובר ב 0.5?

מעולם לא ראיתי מכונת איזון כזו.

ולשאלה האם זה בסדר? זה בסדר אין לך מה לדואג.

אם האיזון גלגלים לא נעשה כראוי אתה אמור להרגיש רעידה בהגה "במקרה ומדובר בגלגלים קדמיים" באזור ה 100-120 קמ"ש אולי עד 140 קמ"ש.

היה רשום בצד אחד OK ובצד השני 5

פורסם
היה רשום בצד אחד OK ובצד השני 5

 

זה בסדר גמור, אני במקרה פנצ'רמאכר לשעבר

אין לך מה לדאוג מזה, ואם זה לא מסיר לך את החששות, גש לפנצ'ריה אחרת ותבקש שיעשו לך איזון גלגלים לגלגל שהייתה לו סטיה, זה יעלה אולי 20-30 שקל.

אבל זה מיותר לחלוטין, אחרי כמה נסיעות באוטו נשחקים הצמיגים, וגם אם זה לא נראה לעין הם נשחקים,

לפעמים מצד אחד יותר מהשני או להפך, תלוי בנהיגה שלך בצורה שאתה לוקח סיבובים ואיך וכמה אתר משתמש בבלמים ועוד הרבה דברים, לכן אחרי כמה נסיעות באוטו האיזון לא נשאר 00-00 , אתה תראה שיש סטיה בכל הגלגלים גם זה יכול להיות יותר מ 5 גרם, וזה לא אמור להשפיע בכלל.

בכל מקרה, 5 גרם זה לא יגרום לרעידה בהגה או בשחיקת יתר ושום דבר אחר, וזה בדוק 100%!

פורסם
זה בסדר גמור, אני במקרה פנצ'רמאכר לשעבר

אין לך מה לדאוג מזה, ואם זה לא מסיר לך את החששות, גש לפנצ'ריה אחרת ותבקש שיעשו לך איזון גלגלים לגלגל שהייתה לו סטיה, זה יעלה אולי 20-30 שקל.

אבל זה מיותר לחלוטין, אחרי כמה נסיעות באוטו נשחקים הצמיגים, וגם אם זה לא נראה לעין הם נשחקים,

לפעמים מצד אחד יותר מהשני או להפך, תלוי בנהיגה שלך בצורה שאתה לוקח סיבובים ואיך וכמה אתר משתמש בבלמים ועוד הרבה דברים, לכן אחרי כמה נסיעות באוטו האיזון לא נשאר 00-00 , אתה תראה שיש סטיה בכל הגלגלים גם זה יכול להיות יותר מ 5 גרם, וזה לא אמור להשפיע בכלל.

בכל מקרה, 5 גרם זה לא יגרום לרעידה בהגה או בשחיקת יתר ושום דבר אחר, וזה בדוק 100%!

ממש תודה רבה. עזרתה לי מאד.

×
×
  • תוכן חדש...