Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניר, אם זה רכב עד 2006 אז גיר אוטומטי 4 הילוכים (הדגם שמבוסס על לגנזה). אחרי זה בדגם הבא (בחלק מהשווקים עדיין קראו לו דייהו) היה אוטומט 5 הילוכים ומ2008 היה גם 6 הילוכים - אותו גיר היה מותקן גם בביויק ומאליבו.

כמה שאני זוכר הרכב שווק בארץ עד 2009, כל שייתכן מאוד שהדגם של 4Real באמת 6 הילוכים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ניר, אם זה רכב עד 2006 אז גיר אוטומטי 4 הילוכים (הדגם שמבוסס על לגנזה). אחרי זה בדגם הבא (בחלק מהשווקים עדיין קראו לו דייהו) היה אוטומט 5 הילוכים ומ2008 היה גם 6 הילוכים - אותו גיר היה מותקן גם בביויק ומאליבו.

כמה שאני זוכר הרכב שווק בארץ עד 2009, כל שייתכן מאוד שהדגם של 4Real באמת 6 הילוכים.

 

6 הילוכים 2.4L, לחבר שלי הייתה כזאת. (2010).

אני לא מדבר על הישנות כרגע.

 

ה2.4L נראלי חלש עליה (לא נסעתי בה).

אני עם הקוואליר 2.2L הייתי במרחק 30-40 מטר (במהירות של 130 קמש +) מהמאליבו שעשינו פתיחה.

(כתבתי פלוס כי זה קצת יותר).

 

גם המאליבו 2006, יעני המרובעת המכוערת, נראלי היא מיוצרת באמריקה ולא בקוריאה.

כי נהגתי בה, והיא הרגישה אמריקאית. (נהגתי עליה כמה פעמים עוד לפני שכרתו את העץ לדף של ה.:wink:)

פורסם

ניר קודם כל ערב לך דבר שני הבדיקות שלי אולי לא הכי מדויקת על הקילומטר אבל למה שאני ישקר או ירמה אותך או אחרים. אני בס"כ אומר שמנוע 2500 עם תכנון נכון יכול לעשות יותר ממנוע 1600. אני לא מנסה למכור את האוטו או את המותג, האוטו הקודם היה לנסר 2004 עם מנוע 1600 והוא אכל יותר ממה שיש לי כרגע. אין צורך להתעצבן או להתווכח, לכל אחד רגל אחרת.

פורסם

עם הבורה שלי, שהייתה שנת 2001 עם 115000 ק"מ, מנוע 2.0 אוטומט - הייתי מוציא 1:9.6 ב-70% בין-עירוני ונוסע רגוע ללא מזגן.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אני מוציא מה-156 שלי, גם היא 2000 (אמנם רובוטית, שזה לטובה מבחינת דלק) 1:9.86 בתנאים דומים, אם כי עם הרבה פקקים יחסית. אם הייתה לי רגל קלה יותר על הגז, לא הייתה כל בעיה לשמור על ממוצע טוב מ-1:10.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
ניר קודם כל ערב לך דבר שני הבדיקות שלי אולי לא הכי מדויקת על הקילומטר אבל למה שאני ישקר או ירמה אותך או אחרים. אני בס"כ אומר שמנוע 2500 עם תכנון נכון יכול לעשות יותר ממנוע 1600. אני לא מנסה למכור את האוטו או את המותג, האוטו הקודם היה לנסר 2004 עם מנוע 1600 והוא אכל יותר ממה שיש לי כרגע. אין צורך להתעצבן או להתווכח, לכל אחד רגל אחרת.

 

ערב טוב חג שמח.

 

אני לא מתעצבן.

יש הבדל בין חרטה לבין שקר.

 

שום תכנון ושום נעליים, אתה יודע מה הבדיקות יצרן של הצריכת דלק? שזה כביכול מעבדה סטרילית עם רוח גב ושמן על הצמיגים ואיך שכחתי יניקת אוויר שחינקנו לו את הצורה עם חנקן ככה שהוא נכנס קפוא למנוע.

פורסם
תתפלא, אני לא יודע איך אתה מטפל בגולפים שלך אבל השבוע ירדתי לטבריה עם רכב עמוס ציוד עד 0 מקום עם עוד 2 אנשים, עשינו חישוב יצא 1 ל15.

 

2 הגולפים הנוכחיות שלי, מטופלות ברמה הגבוהה ביותר האפשרית, במוסך רון

גם, הגולף הקודמת (1.6 אוטומטית) לא התקרבה לנתון ההזוי שאתה מפרסם

הנתון שאתה מפרסם, הוא טוב יותר מנתון מעבדה רשמי של היצרן לרכב עם 0 קילומטר

מצד שני, זו תופעה ידועה שכאשר מנסים למכור רכב הוא הופך להיות סופר חסכוני...

פורסם
2 הגולפים הנוכחיות שלי, מטופלות ברמה הגבוהה ביותר האפשרית, במוסך רון

גם, הגולף הקודמת (1.6 אוטומטית) לא התקרבה לנתון ההזוי שאתה מפרסם

הנתון שאתה מפרסם, הוא טוב יותר מנתון מעבדה רשמי של היצרן לרכב עם 0 קילומטר

מצד שני, זו תופעה ידועה שכאשר מנסים למכור רכב הוא הופך להיות סופר חסכוני...

 

חברים יקרים, אני חייב להסכים עם מה שהוא רשם פה מעליי, לעבור את נתוני היצרן זה כבר לא אפשרי, במיוחד לא ברכב ישן, ובמיוחד לא ברכב כזה שידוע כזללן לא קטן, הייתה כזאת לחבר כמה שנים טובות, לא עשתה יותר מ1/9-10

פורסם

אותי מעניין משהו אחר,

 

נגיד ברכב בעל קרבורטור.

האם אפשרי לעשות 2 מערכות דלק נפרדות, ו 2 קרבורטורים, קרבורטור אחד בעל דיזות קטנות על מנת לקבל חיסכון בנסיעה

והקרבורטור השני שמכוון לתת הספק ויותר דלק.

 

אפשרי? מישהו מכיר או שמע על מערכות דומות? יכול ליהיות מעניין.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

במהירויות גבוהות הגורם המשפיע ביותר על צריכת הדלק הוא האוירודינמיקה של המכונית,

רוב ההספק מתבזבז על התגברות על התנגדות האויר.

אני מתקשה להאמין שהפריוס הסופר אוירודינמית צרכה יותר דלק ב- 190 קמ"ש מבימרית קובייתית.

פורסם

לא בטוח שפריוס הרבה זמן תוכל להיות במהירות כזאת. האויר יצא מהר מהמפרשים כאשר הסוללה תתרוקן. עם מנוע מחזור אטקינס שנותן פחות מ100 סוסים המהירות תתחיל לרדת מהר מאוד לכיוון 150 גג. מנוע אומנם 1.8, אבל נתונים שלו כמו של 1.4.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

קבל תיקון, יצא לי 1 ל14 עם ציוד עמוס ו3 אנשים.

 

המטרה שלי הייתה להיות כמה שיותר עם נגיעונת על דוושת הגז, ותתפלא, אך נגיעה עדינה על דוושת הגז והאוטו משייט על 110 - 120.

 

איך עשינו את החישוב?

 

מד דלק על הקו האדום, תדלקנו 200 ש"ח, נסענו, כשהמחוג הגיע שוב לקו המד ק"מ הגיע ל355 ק"מ.

 

200 ש"ח לחלק ל7.95 ש"ח יוצא 25.1 ליטר.

 

355 ק"מ לחלק ל25.1 ליטר יוצא 14.1.

 

תאמין או לא, לא כ"כ משנה לי.

 

ותאמין לי שאין קשר לזה שאני מנסה למכור את האוטו, אני ממש לא לחוץ, יכולתי למכור אותו כבר יותר מ40 פעמים אבל אני מחכה שיהיה לו בן אדם שאני יסמוך עליו שימשיך לטפל בו כמוני, ולא בוואדי ג'וז, אני ממש לא לחוץ למכור.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

חייב להסכים, ככה לא בודקים צריכת דלק, בשום אופן, זה שהמחוג חזר לקו האדום זה לא אומר כלום.

 

תעשה חיפוש איך בודקים צריכת דלק - וזו הדרך היחידה שנכונה! וגם היא רק לאחר כמה מיכלים מלאים וחישוב ממוצע, אתה תראה שהתחזיות האופטימיות שלך מתרסקות.

פורסם

גם אני הייתי בטוח שהבורה 2.0 שלי לא זללנית (1:12 במשולב), עד שהתחלתי לחשב במדויק וקיבלתי כאפה (1:9.6 ב-70% בין-עירוני).

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום


×
×
  • תוכן חדש...