Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

תמו 3 שנים שירות של גולף 2010 שברשות המשפחה, מה שאומר שהגונג לטרייד-אין המקובל הגיע.

 

כרגע, במהלך פזיז, אימי רכשה את הגולף החדשה 1.4tsi.

בימים אחרונים עלו מספר אלטרנטיבות אפשריות (כולן חדשות מהסוכנות)..העיקריות שבהן;

 

אאודי a3 , מנוע tsi 1.4 עם 122 סוסים, חסרון - 3 דלתות. יתרון - אאודי.

אלפא רומאו ג׳ולייטה 1.4t עם 170 סוסים, חסרון - חוסר הכרות עם המותג, חוסר במסך טאצ׳. יתרון - מנוע חזק ו-5 דלתות בשילוב של עיצוב ייחודי השונה מהמוטיב ה-״רציני״ של הגרמניות.

 

רכבים נוספים:

ב.מ.ו סדרה 1 - טסות?!

מרצדס a class - מחיר גבוה

מיטו , שירוקו, לאונים למניהם, a1 - לא מתאים.

גולף 7- מתנהגת יותר, חסכונית יותר כנראה, קונסולה מרכזית עברה שיפור יחסי.

חיצונית לדים אחוריים (ברוך השם) פנסים ובתי מראות בצבע הרכב (סוף סוף)

כאמור זה הרכב שהוזמן כרגע.

 

זהו.

גולף - 150k

איי3 - 162k

ג׳ולייטה - 160k

 

המלצות?

פורסם

לכל אחת החסרונות והיתרונות, אבל הג'ולייטה שמה את שתי האחרות בכיס הקטן מבחינת העיצוב בכל אופן. אולי בבחירה "מהראש", אמורים לבחור באחת הגרמניות, אבל אם לי היתה דילמה כזאת, לא הייתי חושב פעמיים והולך על האלפא.

אשאיר לאחרים להתייחס למפרטים טכניים וכו'...

פורסם

תוסיף את הולוו V40 למשוואה.

אישית אני חשוב שהבחירה מאוד קשה ההשוואה היא בין כמה רכבים מאוד טובים אבל אישית אני אוהד את האמינות והאיכות של המותג השוודי כמו כן את ההקפדה שלהם ליצור רכבים בטיחותיים.

פורסם

חוסר במסך מגע זה דיל בריקר?:roll:

 

אי אפשר להתקין בגולייטה מערכת מולטימדיה? תכף ספורטיבו יענה על זה..

 

ולא הבנתי מה זה אומר: "יתרון - אודי"?!

 

שורה תחתונה, הייתי הולך על הגולייטה מבין האופציות הנ"ל.

פורסם

המרצדס a קלאס - יקרה.

הוולוו v40 - יקרה מידי.

 

כאשר ציינתי במילה את יתרון ה a3 תחת המושג ״אאודי״

התכוונתי במעטפה מתוכללת של הנדסת איכות, מנוע-גיר, עיצוב, נוחות, ובמפתיע - אבזור יחסית אדיב ממה שהתרגלנו לקבל.

מאידך

מתהדרת ביופי לא שיגרתי ורכב לא המוני, מנוע חזק יותר, הלוא היא האלפא רומאו גולייטה.

אך יחד עם זאת - אמינות מהגיר לא מוכחת מספיק, עיצוב פנים ואיכותי חומרים שכנראה ירוד מהאיי 3.

בימים הקרובים יבדקו הרכבים בסוכנות, אם ימצאו עדיפות על הגולף- אני אשמח מאוד.

אם תוכח שאין הצדקה בקבלת גולף פרימיום פחות דלת (איי3) או רכב מנקר עינים אך ירוד באיכות נסיעה (גולייטה)

כנראה ניתן להכתיר את הגולף החדשה כ-״פשרת מחיר - אבזור - איכות ופרקטיות משפחתית״ הטובה ביותר

×
×
  • תוכן חדש...