Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי שאנן, והיום בניגוד לכל התחזיות הרייזר שלי החליט להכריז על עיצומים ואני מצאתי את עצמי בלי גיבוי של אנשי קשר.

 

שום קומבינציה של הכפתורים הקשיחים לא גורמת לו להתכבות והמחשב לא מזהה אותו כשמחברים עם כבל.

 

האם יש דרך כלשהי לשלוף את רשימת אנשי הקשר מהמכשיר?

 

תודה.

פורסם

מתנצל על הדבל פוסט, כשאני מנסה לערוך מתקבלת הודעת שגיאה.

 

יש לי יותר מזל משכל, הצלחתי לאתחל את המרובע השחור. בכל זאת אודה למי שיועל לענות על השאלה.

פורסם

אנשי הקשר מגובים בחשבון הג'ימייל שלך, כל מכשיר אנדרואיד שתכניס בו את המייל שלך האנשי קשר יתעדכנו אוטומטית למכשיר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

זה צריך לסנכרן לבד.

תבדוק בהגדרות ותגדיר שהאנשי קשר יסנכרנו עם הג'ימייל פעם ביום - יומיים מה שתחליט.

יש לך גישה גם מהמחשב לכל האנשי קשר במידה וגיבית אותם, זה נמצא בג'מייל תחת אנשי קשר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

כל איש קשר חדש שנוסף, מסונכרן עם חשבון גוגל.

 

אם אתה אומר שאת המכשיר שלך מעולם לא סינכרנת עם מחשב או שירות ענן כלשהו, והאנשי קשר שלך בכל זאת הגיעו לשם, יכול להיות שהם היו שמורים בסים.

 

עוד דבר - יכול להיות שאתה פשוט לא מחפש במקום הנכון, אז גגל google contacts, ואז כנס לאתר שזה ימצא לך, עם השם משתמש והסיסמה שלך. כשקיבלתי את מכשיר האנדרואיד הראשון שלי, ככה העברתי אנשי קשר מאאוטלוק במחשב לחשבון גוגל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מתנצל על התגובה המאוחרת, לא היה לי מחשב זמין.

 

 

תנו לי קצת קרדיט. ההתראות הבלתי פוסקות על מיילים שיגעו אותי אז ביטלתי את כל הסינכרונים של המכשיר.

 

בדקתי את האנשי קשר דרך גימייל והיו שם רק 8, אחרי שהצלחתי להפעיל את המכשיר סינכרנתי ידנית ועכשיו הרשימת אנשי קשר הרבה יותר ארוכה.

×
×
  • תוכן חדש...