Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אך אני חייב לדעת איזה צ'יינג'ר (כן, לא טעיתי..) מתאים לרדיו טייפ מקורי של סיאט?

יש לי טולדו 2002 עם רדיו מובנה של AURA אם אני לא טועה..

איזה צ'יינג'ר מתאים והיכן ניתן להשיג אחד כזה??

 

תודה מראש

seat leon 1.8 20v

פורסם

יש פה בדיוק אחד שבמקום לתקן את הרדיו-קלטת שלו כנראה הולך לקנות HU סטנדרטי מודרני - היה לו שם צ'יינג'ר

:-D

 

אולי שווה לכם לדבר אחד עם השני :-P

 

בשיא הרצינות אני בספק אם תמצא צ'יינג'ר למכירה כחדש ולא יודע עד כמה זה שווה את ההתעסקות בכלל.

 

די להחיות דינוזאורים, עידן היורה נגמר - תמשיך הלאה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש פה בדיוק אחד שבמקום לתקן את הרדיו-קלטת שלו כנראה הולך לקנות HU סטנדרטי מודרני - היה לו שם צ'יינג'ר

:-D

 

אולי שווה לכם לדבר אחד עם השני :-P

 

בשיא הרצינות אני בספק אם תמצא צ'יינג'ר למכירה כחדש ולא יודע עד כמה זה שווה את ההתעסקות בכלל.

 

די להחיות דינוזאורים, עידן היורה נגמר - תמשיך הלאה.

 

תודה על התשובה אחי..

מראש התנצלתי על ה"עתיקות"...

לא ביקשתי חדש, אגב, סתם אחד מפירוק, מחסן או משהו רק שרציתי לדעת איזה דגם יתאים..

אבל תודה על הניסיון בכל אופן.

seat leon 1.8 20v

פורסם
אולי זה מתאים לך ?

 

http://www.ebay.com/itm/USB-SD-SDHC-MP3-CD-Changer-AUX-In-Adapter-Radio-Seat-Alana-Aura-Elba-Lena-Scala-/110871924091?pt=Car_Audio_Video&hash=item19d07b4d7b&vxp=mtr[/QUOT

תודה על הנכונות מצידך, אך הייתי רוצה צ'יינג'ר פשוט וישן כמו פעם ממש, לשים בתא מטען וזהו..אין לי אפילו מושג מה שלחת לי (וגם אשראי אין...)

תודה ויום טוב!

seat leon 1.8 20v

פורסם

אתה צריך להעלות את הדגם המדוייק של המערכת המקורית ברכב אבל - גישה נוספת תהיה לגשת ליבואן של סיאט ולשאול אותם מי מתקיני הבית שלהם או אפילו לדבר עם שירות הלקוחות או השירות הטכני של היצרן עצמו.

 

אני בטוח שיוכלו לעזור לך יותר בצורה כזו.

 

בד"כ עד כמה שזכור לי מה שחשוב בצ'יינגרים זה סוג המחבר שלהם לHU - זה קובע אם הפיקוד מתאים או לא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רדיו דיסק פשוט גם יחסוך את הסירבול שבצ'ינגר, יהיה יותר זול באופן משמעותי, וסביר להניח שגם ישמע יותר טוב מציוד ישן.

 

ולגבי "המשהו ישן וטוב כמו פעם ממש", את כל מה שתשים על הציינגר ניתן היום לשים על דיסק אחד, או על דיסק און קי, בנושא הזה אין ממש סיבה להתרפק על העבר.

SCANSPEAK

פורסם

גבר עד לפני כמה ימים גם לי היה צ'יינג'ר באוטו, רק קיבלתי את האוטו לידי וזה בין הדברים הראשונים שהחלפתי, שמתי רדיו ובדקתי שכל הרמקולים מחוברים.. חווית נסיעה אחרת לגמרי...

האמת שהצ'יינג'ר שלי היה במצב חדש אבל היו תקועים בו דיסקים אז פשוט הרסתי אותו כדי להוציא את הדיסקים, כמו שאמרו פה - תמה תקופת הדינוזארים, לך תשים רדיו חדש ותהנה ממנו.

×
×
  • תוכן חדש...