Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי הרגע קנס על מהירות בסך 750 שקלים. אני נהג חדש. השוטר אמר לי שעקרונית הוא אמור לעשות משהו לחודש... נראה לי הוא אמר להשבית/לעצור את הרכב, או לשלול לי את הרשיון.. משהו בסגנון (אני זוכר רק שהוא אמר חודש), אבל הוא מוכן לוותר לי הפעם ולתת לי דוח וזה הכל.

הוא אמר שאני יכול לשלם את הדוח בדואר וזה הכל, בלי שההורים שלי ידעו מכל הסיפור בעתיד.

קיבלתי 8 נק' חובה לעבירה.

 

אני מתכנן ללכת לדואר לשלם את החוב בשבוע הזה. אבל חוץ מזה: מה ההשלכות? האם ישללו לי בכל זאת את הרשיון? האם לא יחדשו לי את הרשיון אוטומטית בתום תקופת הנהג החדש? האם אני אצטרך להיות נהג חדש לעוד שנתיים? או שהאם אני ישלם את הדוח, וזה הכל?

 

הוא שאל אותי כמה פעמים אם הרכב על שם ההורים שלי, לא יודע אם זה קשור או לא.

 

אני לא כ"כ מבין והכל חדש לי, אשמח לקבל עוד פרטים.

 

יובל.

פורסם

דבר ראשון, מאוד עצוב לי בשבילך.

חבל שאתה נהג חדש ומתנהג כאילו הכביש שלך.. עקרונית הוא היה אמור לשלול לך את הרישיון אבל הוא יצא טוב איתך ונתן לך קנס דיי גדול והרבה נק' (עדיף על שלילה).

 

אני חשוב שאתה צריך להתייחס לזה כקנס רגיל ושום דבר לא יקרה לרישיון שלך חוץ מהנק' שעוד שנתיים ימחקו.

אם אתה רוצה שלום, תתכונן למלחמה.

פורסם

היי, יש פורום משפטי למטה.

הוא כנראה התכוון לשלילה מנהלתית, אני לא יודע אם באמת שוללים על 750+8 מנהלתי, או שהוא סתם ניסה להפחיד אותך.

לגבי הסנקציות שמטילים על נהגים חדשים תוכל לקרוא כאן בעמוד 15:

http://www.oryarok.org.il/webfiles/fck/File/hana_v2.62.pdf

 

באיזה כביש זה היה?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
היי, יש פורום משפטי למטה.

הוא כנראה התכוון לשלילה מנהלתית, אני לא יודע אם באמת שוללים על 750+8 מנהלתי, או שהוא סתם ניסה להפחיד אותך.

לגבי הסנקציות שמטילים על נהגים חדשים תוכל לקרוא כאן בעמוד 15:

 

 

באיזה כביש זה היה?

 

זה היה בכביש שבין היישוב עומר לבין היישוב מיתר. רשום בעמ' 15 שנהג שיורשע בעבירת נהיגה חמורה (מהירות מופרזת הינה עבירה חמורה) עלול ליידרש לעשות שוב את המבחנים, וכו'... ולאחר מכן הוא ייחשב שוב נהג חדש לשנתיים. משום שהשוטר לא חייב אותי לעשות אף מבחן, זה אומר שהכל תקין נכון?

בנוסף, קראתי במספר אתרים של עורכי דין המתמחים בנהגים חדשים, שאומרים שאם אני עושה עבירת תנועה כמו מהירות מופרזת לא יחדשו לי את הרשיון בתום השנתיים לרשיון רגיל? ואני יחוייב לעשות שוב את המבחן המעשי והתיאורתי כדי לחדש? זה נכון?

פורסם
תתכונן לתאוריה בעת חידוש הרשיון אחריי שנתיים+ נהג חדש נוסף לעוד שנתיים.

 

בטוח ב100%? רק תיאוריה בעת חידוש הרשיון ולא מבחן מעשי? אתה יכול להראות לי איפה זה רשום בחוק? תודה!

פורסם

אם הוא לא לקח לך את הרשיון,וקיבלת 8 נקודות על מהירות.

 

אתה כנראה תעשה רק תיאוריה.

 

לגבי איפה זה רשום בחוק? לא יודע,תחפש.

 

מהנסיון שלי,עשיתי תאוריה מחדש.

 

והיה לי עבר יותר עשיר ממך כבר בשבוע הראשון בלי מלווה :oops:

פורסם
אם הוא לא לקח לך את הרשיון,וקיבלת 8 נקודות על מהירות.

 

אתה כנראה תעשה רק תיאוריה.

 

לגבי איפה זה רשום בחוק? לא יודע,תחפש.

 

מהנסיון שלי,עשיתי תאוריה מחדש.

 

והיה לי עבר יותר עשיר ממך כבר בשבוע הראשון בלי מלווה :oops:

 

 

חחחח התאוריה שטויות פחות אכפת לי, מה שאסון זה העוד שנתיים נהג חדש!!

פורסם

על איזה מהירות נתפסת?

מה המהירות המותרת בכביש?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
חחחח התאוריה שטויות פחות אכפת לי, מה שאסון זה העוד שנתיים נהג חדש!!

 

הייתי 5 שנים נהג חדש,ספר לי על זה...

פורסם
נהגתי על 127 בכביש של 90

 

כמה היה על הספידומטר? ת'אמת...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

תהיה הוגן ותספר להורייך, אחרי הכל הרכב שלהם והבן שלהם.

אם אני לא טועה הייתה תאונת דרכים קטלנית לפני שלושה שבועות על הכביש הזה.

Gn'f'R

×
×
  • תוכן חדש...