קיבלתי הרגע קנס על מהירות בסך 750 שקלים. אני נהג חדש. השוטר אמר לי שעקרונית הוא אמור לעשות משהו לחודש... נראה לי הוא אמר להשבית/לעצור את הרכב, או לשלול לי את הרשיון.. משהו בסגנון (אני זוכר רק שהוא אמר חודש), אבל הוא מוכן לוותר לי הפעם ולתת לי דוח וזה הכל.
הוא אמר שאני יכול לשלם את הדוח בדואר וזה הכל, בלי שההורים שלי ידעו מכל הסיפור בעתיד.
קיבלתי 8 נק' חובה לעבירה.
אני מתכנן ללכת לדואר לשלם את החוב בשבוע הזה. אבל חוץ מזה: מה ההשלכות? האם ישללו לי בכל זאת את הרשיון? האם לא יחדשו לי את הרשיון אוטומטית בתום תקופת הנהג החדש? האם אני אצטרך להיות נהג חדש לעוד שנתיים? או שהאם אני ישלם את הדוח, וזה הכל?
הוא שאל אותי כמה פעמים אם הרכב על שם ההורים שלי, לא יודע אם זה קשור או לא.
אני לא כ"כ מבין והכל חדש לי, אשמח לקבל עוד פרטים.
יובל.