Jump to content

yuval1313

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

הנקודות של yuval1313

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. חחחח התאוריה שטויות פחות אכפת לי, מה שאסון זה העוד שנתיים נהג חדש!!
  2. בטוח ב100%? רק תיאוריה בעת חידוש הרשיון ולא מבחן מעשי? אתה יכול להראות לי איפה זה רשום בחוק? תודה!
  3. זה היה בכביש שבין היישוב עומר לבין היישוב מיתר. רשום בעמ' 15 שנהג שיורשע בעבירת נהיגה חמורה (מהירות מופרזת הינה עבירה חמורה) עלול ליידרש לעשות שוב את המבחנים, וכו'... ולאחר מכן הוא ייחשב שוב נהג חדש לשנתיים. משום שהשוטר לא חייב אותי לעשות אף מבחן, זה אומר שהכל תקין נכון? בנוסף, קראתי במספר אתרים של עורכי דין המתמחים בנהגים חדשים, שאומרים שאם אני עושה עבירת תנועה כמו מהירות מופרזת לא יחדשו לי את הרשיון בתום השנתיים לרשיון רגיל? ואני יחוייב לעשות שוב את המבחן המעשי והתיאורתי כדי לחדש? זה נכון?
  4. קיבלתי הרגע קנס על מהירות בסך 750 שקלים. אני נהג חדש. השוטר אמר לי שעקרונית הוא אמור לעשות משהו לחודש... נראה לי הוא אמר להשבית/לעצור את הרכב, או לשלול לי את הרשיון.. משהו בסגנון (אני זוכר רק שהוא אמר חודש), אבל הוא מוכן לוותר לי הפעם ולתת לי דוח וזה הכל. הוא אמר שאני יכול לשלם את הדוח בדואר וזה הכל, בלי שההורים שלי ידעו מכל הסיפור בעתיד. קיבלתי 8 נק' חובה לעבירה. אני מתכנן ללכת לדואר לשלם את החוב בשבוע הזה. אבל חוץ מזה: מה ההשלכות? האם ישללו לי בכל זאת את הרשיון? האם לא יחדשו לי את הרשיון אוטומטית בתום תקופת הנהג החדש? האם אני אצטרך להיות נהג חדש לעוד שנתיים? או שהאם אני ישלם את הדוח, וזה הכל? הוא שאל אותי כמה פעמים אם הרכב על שם ההורים שלי, לא יודע אם זה קשור או לא. אני לא כ"כ מבין והכל חדש לי, אשמח לקבל עוד פרטים. יובל.
×
×
  • תוכן חדש...