Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים יקרים!

אני נמצא כעת לפני רכישת רכב משפחתי גדול (מנהלים) והצטצמתי לאפשרויות הנ"ל. הרכב צריך להכיל בנוחות 2 כסאות ילדים +2/3 מבוגרים . כמו כן יש צורך בתא מטען גדול מספיק על מנת להכיל 2 עגלות ילדים בנוסף לדברים נוספים.

התקציב הוא 25-30 ,לא יותר. בתקציב נכנסות מאזדה 6 שנת03-04, מקסימה 2002-2004, ומזדה 626 כל השנתונים (עדיפות 2001-2002). כמו כן המליצו לי לבדוק יונדאי סונטה (2004-2205).

הרכב צפוי להשאר אצלי מספר שנים לפחות.

נא המלצותיכם, איזה רכב הינו עדיף?

אשמח לשמוע חו"ד מבעלי הרכבים הנ"ל : מרווח, אמינות (בעיות ידועות),צריכת דלק, מחירי טיפולים שוטיפים, ועוד מה שתחשיבו לנכון לציין.

תודה מראש.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

הבחירה המיתבקשת היא המאזדה 6 היא יותר חדישה מהשאר

יותר בטיחותית,יציבה ומהנה לנהיגה.

להשיג ניסאן מקסימה במצב טוב זה מאוד קשה עד בילתי אפשרי

בגלל שאין הרבה למכירה.

המאזדה 626 רכב מצויין אבל מיושן מדיי אם תמצא אחת שמורה במחיר

נמוך אז זה רכב מומלץ ואם לא אז ה 6 עדיפה בכל פרמטר.

עוד רכב שלפי דעתי יכול להיכנס לך לתקציב זה הפורד מונדאו 2005-2006

שהוא יותר מרווח ונוח מהמאזדה 6 . 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

לא ציינת כמות נסוע וחשיבות לדללק,

לדעתי אתה יכול להכניס בתקציב סונטה 2005, הרכב מרווח כמה רמות מעל המאזדה6, גם תא המטען שלו מצויין.

החסרון העיקרי של הרכב זה צריכת דלק דיי גבוהה, לפחות ביחס למאזדה.

בעיר 1:7, בחוץ 1:10 בערך

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

אם אתה יכול לרכוש מאזדה 6, אין שום סיבה לרכוש 626 שיושבת על בסיס הגלגלים של הלאנטיס, והיא ישנה משמעותית.

לגבי ניסאן מקסימה, אני מציע שתעשה חיפוש באתר. כבר כתבו עליה כאן הרבה דברים, ואף אחד מהם לא דומה למה שכתב זה יניב רז, אולי דווקא להיפך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

דעתי האישית תבדוק סונטה אחת הכי שמורה שיש ואל תתביש לקנות את הדגם הכי מאובזר

בבעלותי אחת משנות ה2000 בגרסת V6 בבעלותי כ6-7 שנים והאמת אני יגיד אם יד על הלב מרוצה מאוד דבר שלא חשבתי שאני יהיה מרוצה מקוראני , לגבי ייתר הרכבים שכבר נאמרו פה אני מאמין שהן זוללות בצורה דומה פחות או יותר לסונטה

הסונטה נוכה מאוד מהנה בשיות רגוע וגם נימרצת כשה צריך .

בהצלחה עם כל רכב שתבחר .:-)

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
אם אתה יכול לרכוש מאזדה 6, אין שום סיבה לרכוש 626 שיושבת על בסיס הגלגלים של הלאנטיס, והיא ישנה משמעותית.

לגבי ניסאן מקסימה, אני מציע שתעשה חיפוש באתר. כבר כתבו עליה כאן הרבה דברים, ואף אחד מהם לא דומה למה שכתב זה יניב רז, אולי דווקא להיפך.

איפה קראת שאני אומר דברים לא טובים על הניסאן מקסימה

מה שאמרתי זה שאם תיכנס ליד 2 לא תראה כמות רכבים

כמו המאזדה 6 ובגלל זה יהיה יותר קשה למצוא אחת שמורה

נ״ב לפני יומים רכשתי פורד מונדאו 2006 ולפני זה חיפשתי

מקסימה אבל רובם היו עם מעל ל230,000 ק״מ וניראו לא מי יודע

מה ולכן ויתרתי על הרכב.

אם פותח השרשור ימצא ניסאן מקסימה במצב טוב אני לא רואה

סיבה לא ללכת עליה. 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

רב תודות על התגובות עד כאן. מה לגבי מרווח במושב האחורי ותכולת תא המטען? אגב ,האם מזדה 6, רחבה יותר מאשר מזדה 3? ואם כן, אז בכמה? ובכלל: איזה מהרכבים המוזכרים מרווח יותר?

לגבי נסועה שנתית של הרכב: צפוי לעשות משהו כמו 10K ק"מ בשנה

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

אני לא יודע להגיד לך במדוייק כמה היא יותר רחבה מהמאזדה 3

אבל בוא נגיד שהיא הרבה יותר מרווחת ממנה וגם מקום לברכיים

יותר גדול כמובן שגם תא המטען יותר גדול וחוץ מיזה הכניסה

והיציאה מהרכב יותר נוחה עקב פתח דלת יותר גדול. 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
רב תודות על התגובות עד כאן. מה לגבי מרווח במושב האחורי ותכולת תא המטען? אגב ,האם מזדה 6, רחבה יותר מאשר מזדה 3? ואם כן, אז בכמה? ובכלל: איזה מהרכבים המוזכרים מרווח יותר?

לגבי נסועה שנתית של הרכב: צפוי לעשות משהו כמו 10K ק"מ בשנה

 

במצב של הנסועה השהנתית שלך דלק לא מהווה מכשול

אז אני אמליץ לך כמו קודמיי תבדוק סונטה שנכנסת לך לתקציב.

 

יש לי נסיון עם סונטה 2.7L V6 2002 מטען מאוד גדול שיספיק לך ל2 עגלות ועוד

מאחורה יישבו 3 מבוגרים (גם עם משקל עודף) בלי בעיה.

החסרון שלה זה צריכת דלק הצלחתי להוציא הכי טוב בנסיעות לבד משהו כמו 1/7 בעיר ו 1/10 מחוץ

אבל שוב לך זה לא ישפיע יותר מדי בגלל הנסועה.

 

עריכה: שכחתי לציין שאין לי נסיון עם שאר המכוניות שהזכרת

404

פורסם

מיניוואן אינו בא בחשבון לצערי ,בשל העובדה כי הנהג העיקרי ברכב תיהיה בת הזוג, והיא אינה מעוניינת ברכב כזה מפאת גודלו (בואו ניקח את זה כאקסיומה, נשים...). שקלתי סטיישן, אך רובם אירופאים (לא בא בחשבון), והיפנית היחידה שמספקת מרכב סטיישן היא 626 ,שרובן נמצאות בידי המגזר הדתי, ולפיכך, שחוטות עד דק ברובן.

אם יש המלצות נוספות, אשמח לשמוע.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

שוב שלום. ראיתי אתמול מועמד לקניה - מקסימה 2002. הרכב נראה די שמור, ומטופל. אך לרכב לא היה גג שמש ולא בקרת שיוט. לתומי חשבתי שכל דגמי מקסימה משנתונים אלו מצוידים בתוספות אלו. האם מישהו יכול לשפוך אור על הנושא?

תודה.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

בבעלותי מזדה 626 שנת 2001 , 5 דלתות עם כמעט 100 אלף ק"מ. קניתי אותה לפני 4 חודשים בערך.

רכשתי דווקא אותה כי להוריי הייתה אחת כזו רק עם 4 דלתות ותמיד זכרתי את הרכב הזה לטובה.

ואכן, לא התאכזבתי למרות כל הדיבורים על צריכת דלק גבוהה וכו.

רכב חזק, נוח, מרווח, תא מטען ענקי, ואמין בצורה בלתי רגילה.

אוכל לי בין 11\1 ל 13\1 . נשמע הזוי נכון? אבל זו האמת.

אני גר בגולן, עליות בלי סוף, קיקים לעקיפות מובילי טנקים, ונסיעות משולבות עיר גם יש לא מעט.

 

והמחיר מצחיק. אז למה לא ?

כי יש באותו מחיר פורד מונדאו שנת 2006 הרבה יותר מפנקת.

נראה לי שהפורד קנייה יותר נבונה במידה ויש רכב כזה ממש שמור כמו המזדה שמצאתי.

same beat different tone

×
×
  • תוכן חדש...