Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסכת השקרים של אנשי המכירות ב"דלק מוטורס"


yossiaviel
שימו לב! השרשור הזה בן 4079 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אבל לUMI אין כמעט רכבים שמישהו היה רוצה לנהוג עליהם.

 

אני לא רוצה לנהוג בשום רכב,הייתי מעדיף שאתה תנהג אותי, בייחוד אם אתה נהנה מזה. אבל אחרי מאמצים מצאתי ב UMI אוטו שמביא אותי מנקודה א ל ב בנוחיות,שקט ובטיחות ואפילו באותו זמן של האחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היום הייתי שוב ב סוכנות פורד ומשאחרים עושים לגבי ההפרש {החזרה} , הם לא עושים ! הם לא מסתכלים על הלקוח הבודד שביום מן הימים יכול להיות לקוח מרוצה ואפילו חוזר לקנות שוב בחברה הזאת ! קנית ? יופי ! יש סיסמה :"שלם וקח" . אצלם זה שלם ולך ! חד פעמי . פשוט כך . אני רק מקווה שהערתי את עיניי כולם לגבי : נושא החזר ההפרש שחלק ממנו ניתן ברוב החברות בארץ {חוץ מפורד כמובן} , נושא אמינות אנשי המכירות , ועוד דברים... לי לא היו חברים בפנים שיגלו לי מידע חיוני . אם יש לכם כאלה תעזרו בהם , אחרת אתם עלולים ליפול {כמוני} ושוב תודה לכולם על התגובות ! הייתי בחברה היום וזה להלחם בטחנות רוח ! עזרתם לי מאוד . נקבע לי פגישה עם מנהל השרות בהמשך , לגבי הכתמים שיש לי ושנראו גם על רכב התצוגה בחיפה , אני לא מתכוון לוותר להם אפילו ב מ י ל י מ ט ר ! עכשיו אני יודע אם איזה חבורה יש לי עסק . קניתי רכב חדש וכך אני מצפה לקבל אותו . שוב תודה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לך אדון יובל (אם זה השם האמיתי)

שמי אלעד, אני סוכן מכירות בחברת דלק מוטורס בסניף בחיפה וברצוני להעמיד חלק נכבד מהדברים שפרסמת והההשמצות שהשמצת על דיוקם.

 

קודם כל לגבי העניין של עליית המחיר של הפיאסטה בין 2012 ל-2013.

לפני סוף שנה אנחנו נותנים ללקוחות אופציה של רכישת הרכב בתשלום המלא על מנת שהוא יוכל להינות מהרכב במחיר הנוכחי במידה ותהיה עליית מחיר, ושוב, עליית מחיר היא לא דבר בטוח, אבל היא צפויה בחלק נכבד מהמקרים וזאת על סמך ניסיון שלנו עם רכבים בשנים קודמות. ועובדה, שחוץ מהפיאסטה והמונדיאו מחירם של כל הרכבים הפרטיים בחברה עלו !! וכל הלקוחות ששילמו לפני סוף שנה ניצלו מהעניין של עלית המחיר. (והיו לא מעט כאלה).

אנחנו עד ה-01.01.2013 לא ידענו באיזה רכבים צפויה להיות עליית מחיר ובכמה.

 

לגבי העניין של הדגם החדש. גם אנחנו שמענו באינטרנט / עיתונות שמתוכנן ואמור להיכנס בתחילת 2013 דגם אחרי מתיחת פנים.

אז שמענו, ביג דיל, אף אחד בחברה לא עדכן אותנו לגבי העניין ואף אחד לא הודיע לנו רשמית שאמור להיכנס דגם ובעקבות כך המשכנו למכור את הרכב בצורה רגילה, ואם מישהו מן הסתם היה שואל לגבי העניין גם היינו עונים (אני לפחות) בצורה ברור שמתוכנן ואמור להיכנס דגם בתחיל 2013 רק שלא ברור בדיוק מתי. ובדיוק ככה היה.

רק בתחילת השנה עדכנו אותנו שרכב אחרי מתיחת פנים אמור להיכנס לקראת סוף פברואר עד תחילת מרץ, ולגבי פרטים לגביו סתם שתדע שגם היום אנחנו איננו יודעים איך הוא יגיע (מבחינת אבזור, מנועים וכו') וכמה הוא יעלה.

 

ודבר אחד אחרון.

מהיום שהפיאסטה הידנית התחילה להיות משווקת בארץ (סביבות פברואר 2012) עד לתחילת החודש הנוכחי (פברואר 2013). היא נמכרה במחיר של 75,500 ש"ח לפני רישוי, וניתנה ללקוחות הטבה בדמות של מראה חכמה (2612 ש"ח) או אם מדובר על הנחה כספית אז משהו בסדר גודל של עלות הרישוי (1160 ש").

ההטבה הזו הוצעה גם לך אני בטוח וזה שהחלטת לבחור בהנחה של אגרת רישוי זו בחירה שלך.

אל תבוא ותספר סיפורים שהפסדת 5 אלף ש"ח כי כיום יש הטבה נוספת של 3,500 ש"ח הטבה כספית שזה ההפרש לעומת מה שאתה שילמת, וכן זה בעקבות דגם אחרי מתיחת פנים שאמור להיכנס וכרגע אף אחד גם לא יודע כמה הוא יעלה בכלל (גם לא אנחנו), וגם לא איך הוא יגיע. (מעניין אותי מה תגיד אם תראה שהשינוי בדגם הוא מינורי והמחיר קפץ, גם אז תגיד שרימו אותך ? )

 

ועוד דבר אחד אחרון לגבי העניין של הכתמי שמן / צבע, במידה ויש לך כאלה אתה מוזמן לפנות לשירות לקוחות והם אמורים לטפל בך, כמה הם יעזרו זה כבר אני לא יודע להגיד לך.

רכב התצוגה שנמצא באולם תצוגה בחיפה למיטב הבחנתי (ובדקתי אותו טוב) נקי מכתמי שמן / צבע כאלה. ככה שאין לי מושג על מה אתה מדבר.

 

לבוא ולטעון שעובדים עליך / משקרים לך / מרמים אותך זה טוב ויפה רק שזה לא באמת מה שקורה בפועל.

 

אנחנו החברה בין הבודדות שאין אצלנו ימי מכירות / קרנבל מכירות וכו', שלקוחות באים וקונים רכבים שאחרים קנו שבוע לפניהם במחירים יקרים יותר. אנחנו החברה היחידה שאין אצלה את כל הקרקס הזה אז לבוא ולטעון שאנחנו מרמים ועושים זו סתם השמצה שתלושה מהמציאות.

 

ד"א אתה קנית את הרכב שלך בחודש דצמבר, וטענת שההטבה התחילה ישר חודש אחרי עוד המצאה כי ההטבה התחילה בתחילת חודש פברואר. ושוב, עד אותו היום שבו הודיעו לנו בחברה שאפשר לתת הטבה על הפיאסטה לא היינו מודעים לכך !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק הערה אחת, אל תתכסה בנושא של "אין מבצעים", כשהציבור הפרטי מממן את הנחות העתק שהחברה בה אתה עובד נותנת לחברות הליסינג. שמירת מחיר הרכב היא אכן ערך עליון בחברה שלך, אבל לא כדי להגן על פותח השרשור, אלא על שמלצר וחבריו...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד מדלק מוטורס, תודה רבה.

תודה שהודית באשמה, תודה שאיששת את הטענות, תודה ששיקרת, אבל רק קצת, ובעיקר חזרת על דבריו של המתלונן וחיזקת אותם.

עד לתגובתך נטיתי להתעלם מהטענה, היא נראתה לי קטנונית ולא ברורה.

אבל אתה חיזקת והבהרת אותה. תודה שצרבת את המקרה בזכרוננו. ווידאת שביום שבו מישהו מאיתנו ישקול לרכוש רכב בדלק מוטורס או להמליץ בעד או נגד למי מחבריו הסיפור הזה יעלה מייד.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לך אדון יובל (אם זה השם האמיתי)

שמי אלעד, אני סוכן מכירות בחברת דלק מוטורס בסניף בחיפה וברצוני להעמיד חלק נכבד מהדברים שפרסמת והההשמצות שהשמצת על דיוקם.

 

קודם כל לגבי העניין של עליית המחיר של הפיאסטה בין 2012 ל-2013.

לפני סוף שנה אנחנו נותנים ללקוחות אופציה של רכישת הרכב בתשלום המלא על מנת שהוא יוכל להינות מהרכב במחיר הנוכחי במידה ותהיה עליית מחיר, ושוב, עליית מחיר היא לא דבר בטוח, אבל היא צפויה בחלק נכבד מהמקרים וזאת על סמך ניסיון שלנו עם רכבים בשנים קודמות. ועובדה, שחוץ מהפיאסטה והמונדיאו מחירם של כל הרכבים הפרטיים בחברה עלו !! וכל הלקוחות ששילמו לפני סוף שנה ניצלו מהעניין של עלית המחיר. (והיו לא מעט כאלה).

אנחנו עד ה-01.01.2013 לא ידענו באיזה רכבים צפויה להיות עליית מחיר ובכמה.

 

לגבי העניין של הדגם החדש. גם אנחנו שמענו באינטרנט / עיתונות שמתוכנן ואמור להיכנס בתחילת 2013 דגם אחרי מתיחת פנים.

אז שמענו, ביג דיל, אף אחד בחברה לא עדכן אותנו לגבי העניין ואף אחד לא הודיע לנו רשמית שאמור להיכנס דגם ובעקבות כך המשכנו למכור את הרכב בצורה רגילה, ואם מישהו מן הסתם היה שואל לגבי העניין גם היינו עונים (אני לפחות) בצורה ברור שמתוכנן ואמור להיכנס דגם בתחיל 2013 רק שלא ברור בדיוק מתי. ובדיוק ככה היה.

רק בתחילת השנה עדכנו אותנו שרכב אחרי מתיחת פנים אמור להיכנס לקראת סוף פברואר עד תחילת מרץ, ולגבי פרטים לגביו סתם שתדע שגם היום אנחנו איננו יודעים איך הוא יגיע (מבחינת אבזור, מנועים וכו') וכמה הוא יעלה.

 

ודבר אחד אחרון.

מהיום שהפיאסטה הידנית התחילה להיות משווקת בארץ (סביבות פברואר 2012) עד לתחילת החודש הנוכחי (פברואר 2013). היא נמכרה במחיר של 75,500 ש"ח לפני רישוי, וניתנה ללקוחות הטבה בדמות של מראה חכמה (2612 ש"ח) או אם מדובר על הנחה כספית אז משהו בסדר גודל של עלות הרישוי (1160 ש").

ההטבה הזו הוצעה גם לך אני בטוח וזה שהחלטת לבחור בהנחה של אגרת רישוי זו בחירה שלך.

אל תבוא ותספר סיפורים שהפסדת 5 אלף ש"ח כי כיום יש הטבה נוספת של 3,500 ש"ח הטבה כספית שזה ההפרש לעומת מה שאתה שילמת, וכן זה בעקבות דגם אחרי מתיחת פנים שאמור להיכנס וכרגע אף אחד גם לא יודע כמה הוא יעלה בכלל (גם לא אנחנו), וגם לא איך הוא יגיע. (מעניין אותי מה תגיד אם תראה שהשינוי בדגם הוא מינורי והמחיר קפץ, גם אז תגיד שרימו אותך ? )

 

ועוד דבר אחד אחרון לגבי העניין של הכתמי שמן / צבע, במידה ויש לך כאלה אתה מוזמן לפנות לשירות לקוחות והם אמורים לטפל בך, כמה הם יעזרו זה כבר אני לא יודע להגיד לך.

רכב התצוגה שנמצא באולם תצוגה בחיפה למיטב הבחנתי (ובדקתי אותו טוב) נקי מכתמי שמן / צבע כאלה. ככה שאין לי מושג על מה אתה מדבר.

 

לבוא ולטעון שעובדים עליך / משקרים לך / מרמים אותך זה טוב ויפה רק שזה לא באמת מה שקורה בפועל.

 

אנחנו החברה בין הבודדות שאין אצלנו ימי מכירות / קרנבל מכירות וכו', שלקוחות באים וקונים רכבים שאחרים קנו שבוע לפניהם במחירים יקרים יותר. אנחנו החברה היחידה שאין אצלה את כל הקרקס הזה אז לבוא ולטעון שאנחנו מרמים ועושים זו סתם השמצה שתלושה מהמציאות.

 

ד"א אתה קנית את הרכב שלך בחודש דצמבר, וטענת שההטבה התחילה ישר חודש אחרי עוד המצאה כי ההטבה התחילה בתחילת חודש פברואר. ושוב, עד אותו היום שבו הודיעו לנו בחברה שאפשר לתת הטבה על הפיאסטה לא היינו מודעים לכך !

 

טוב אז אתה שוב טועה ! שמי האמיתי לא יובל ובקרוב כולם יגלו אותו .

אני לא מאשים אותך אישית בשקרים ובכלום , כי לא אתה מכרת לי את הרכב , אלה הוא נקנה בסוכנות אחרת .

אתה טוען כאן שלא ידעת ... ואתה לא יודע... כך מלמדים אותכם למכור {כנראה}

העובדות הם: הדגם מתחלף , הסכום של הרכב במקום "לעלות" ב-2013 הוא צנח בדמות "הטבה כספית" של 3500 ש"ח ועוד...

העיקר שיצאת להגנת החברה עם השורות הללו . הבונוס במשכורת יגיעה כנראה .

האנשים ישפטו באם אתה צודק או לא ! אבל הכתמים , בדמות עיגולים קטנים , חומים שמפוזרים על פני רכב התצוגה שהוא בצבע לבן {בדלת האחורית שמאלית כ-10 ס"ם מתחת לחלון , יש אחת בקוטר 3-4 מ"מ" בדלת תא מטען יש כמה כאלה}, הם עובדה קיימת! והם מפוזרות בעיקר בצידו השמאלי של הרכב . תנסה להסיר אותם . אם תצליח תגלה לי איך . אבל תבחר אחת שהיא מוסתרת{קצת למטה} כך בחשבון שזה עלול להוריד את הלקה וגם את הצבע !

אם עדיין אתה לא רואה אותם , אתה זקוק כנראה לרופא עיניים .

ולבסוף אם אתה כל כך ישר כפי שאתה טוען האם היית מספר ללקוח שתמכור לו את הפיאסטה הזאת על העיגולים הללו ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלוהים אדירים בנאדם!

רכשת רכב מבלי לבדוק מה עומד לקרות לדגם בעתיד. גם אם הסוכן ידע, רצית שהוא יגיד לך "אל תקנה, עוד מעט מגיע דגם חדש"?

שילמת על הרכב כשלא ידעת שעומד להיות מבצע, גם הסוכן לא ידע. וכן, המנכ"ל כנראה כן ידע לפני המבצע, מה רצית שהוא ייעשה? יפרסם הודעה לעיתונות "תיכף מבצע, אל תקנו עכשיו".

קיבלת רכב עם פגמים בצבע, למה אתה מתעורר אחרי חודש? למה בכלל הסכמת לקבל את הרכב?

אין לדלק מוטורס מבצעים? כנראה שיש לרכבים שלהם ביקוש מספיק חזק. בין אם זה חברות הליסינג שקונות את הרכבים בשנקל תשעים ואם זה לקוחות פרטיים שמתאים להם המחיר שדורשים על הרכבים. לא מתאים לך? קנה איביזה. או פאביה, או קליאו, או פחות או יותר כמעט כל רכב אחר. שכן נמכר בפחות מ"מחיר המחירון" שלו.

 

בוא נסכם: לא עשית סקר שוק. לא טרחת לחפש בגוגל עם הדגם עומד להתחלף. הסכמת לשלם מחיר מלא. חתמת שהרכב שהיה עם פגמים בצבע הוא לשביעות רצונך.

על מה אתה מתלונן בדיוק? אין לך את מי להאשים אלא את עצמך.

עוד נקודה קטנה: תענה לי בכנות (כי לא ענית פעם קודמת ששאלו אותך), אם אחרי (כמה זמן שעבר מאז ועד שהעלת את הטענות שלך כלפי דלק מוטורס. חודש? משהו כזה?) שסגרת את ההזמנה ושילמת את מלוא הסכום לחברה המחיר של הפיאסטה היה במקום ליפול (מה שמסתבר שבכלל לא קרה אלא עכשיו פשוט נותנים מתנה) היה מזנק ב5000 ש"ח, היית שם פעמייך לאולם התצוגה להשלים את הפער?

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילו היית טורח לקרוא את השרשור הקודם שמתייחס לפגמים בצבע , היית מבין שזה לא לקח חודש , אלה זה היה באותו יום , כפי שכבר ציינתי . נאמר לי לשטוף את הרכב ולחתום שאני מקבל אותו . פה הייתה הטעות.

הם היו צריכים לשטוף את הרכב ולאחר מכן למסור לי אותו .

זה מוצר חדש . למה שיגיע מלוכלך ?

בדקתי לגבי החלפת הדגם אך {אבל כולם} אמרו לי שהדגמים ירוצו במקביל לפחות שנה וחצי .

בפועל כבר מאפריל יהיה דגם חדש בלבד .

לגבי הכסף בסך הכל ציפיתי להגינות מסויימת מצד החברה , שכן המבצע אומנם התחיל לאחר גמר התשלום מצידי , אך לפני המסירה.

מצטער אם דעותנו בנושא חלוקות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי עניין הכתמים אני לא אכנס לעומק כי אינני בקיא בנושא כיוון שהרכב לא נרכש בסוכנות שלנו ואינני יודע מה מתנהל בסוכניות אחרות מבחינת הלקוחות, רק אציין ואחזור שאם ישנם כתמים על רכבך אתה מוזמן לפנות לשירות הלקוחות כמו שציינתי.

לגבי עניין של להודיע ללקוח על כתמים על הרכב, אתה לא באמת חושב שאנחנו (נציגי המכירות) רואים איך נראה כל רכב במתקן / נמל של החברה. תהיה בטוח שאנחנו רוצים שהרכב יהיה לשביעות רצונו של הלקוח כי מי שמקבל אח"כ את התלונות (ולא בצדק) הם אנחנו, שמכרנו את הרכב ללקוח.

אני לא בא להצדיק את החברה ולהגיד אוי כמה אנחנו תמימים וצדיקים, כי שום חברת רכב במדינת ישראל לא כזו. יותר נכון שום חברה כלכלית במדינת ישראל לא כזו.

הכותרת של השרשור הייתה מסכת השקרים של סוכני המכירות בחברת דלק מוטורס וזה הדבר העיקרי שקומם אותי

אם אתה חושב שבכל חברה רצים לפרוס לך את כל הקלפים על השולחן ולפרסם לך כמה זמן רכב נמצא בנמל \ מתי יהיו מבצעים \ לזכות אותך על מבצע שקיים אחרי שקנית את הרכב ?! אתה טועה טעות מרה.

אני לא מדבר על מבצע שמתנהל לפני שרכב נמסר ללקוח כי זה לא המקרה.

לגבי הטענה שטענת שאתה היית שמח לקבל זיכוי מטעם החברה כי ה"מבצע" התחיל לפני קבלת הרכב שלך אני שוב חוזר ואומר שההטבה על הרכבים התחילה בתחילת פברואר, שבוע וחצי אחרי שקיבלת את רכבך.

 

אז שוב, סוכני המכירות לא ידעו אם מחיר הפיאסטה יעלה או לא (מה שקרה בפוקוס, גלאקסי, אס מקס, אדג, אקספלורר וגם עוד כמה מסחריות)

 

סוכני המכירות עד תחילת 2013 לא היו מעודכנים לגבי דגם חדש שאמור להיכנס ברבעון הראשון של 2013

 

וסוכני המכירות לא ידעו על שום הטבה שהולכת להיות על הרכב עד שזו הוחלטה להינתן בפועל.

 

אני לא טוען שאנחנו תלית שכולה תכלת (שלא תחשוב שיש סוכנות רכב בארץ שהיא כן)

אבל בין זה לבין להיות שקרנים המרחק גדול.

 

תשובה לbar72, לגבי עניין המבצעים לא טענתי מה הסיבה שאין אצלנו ימי מכירות / מבצעים פשוט טענתי שאין, קח בחשבון שאנחנו לא החברה היחידה שמוכרת כמויות גדולות לחברות הליסינג יש לא מעט כאלה, ומבצעים יש ברוב המקומות.

בין אם זה לטובת או לא לטובת הלקוח זה כל אחד יחליט בעצמו.

 

תשובה ל Solidice190

ת'אמת התגובה שלך קצת מצחיקה אותי, אני מקווה מאוד שאתה לא בוחר רכב עפ"י הנחה שניתנה או לא ניתנה לרכב מסויים או ספציפי, או התנהגות של נציג כזה או אחר כי תהיה בטוח שבשאר חברות הרכב במדינת ישראל לא יושבים צדיקים שרצים לספר לך את כל קורות החיים של הרכב (בין אם הם ידעו או לא)

 

תקנה רכב שמתאים לך בגלל הרכב עצמו, תקנה רכב שתמורה למחיר שאתה משלם אתה מקבל את המוצר הכי טוב.

שיתאים הכי הרבה לצרכים שלך במחיר שאתה מוכן לשלם, אני בתור לקוח לא הייתי קונה מוצר בגלל מי שמוכר לי את המוצר נטו (לא במחירים כאלה בטוח) הייתי קונה מוצר, בגלל המוצר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, כנציג של יבואן רכב גדול הייתי מצפה ממך לשפה גבוהה ומכובדת יותר, גם אם הלקוח מרגיז אותך.

כנותן שירות בעצמי, הלקוח (או הפציינט) תמיד צודק גם כשהוא טועה ואם להעמיד על טעותו אז בנימוס ובסבלנות.

 

שיתאים הכי הרבה לצרכים שלך במחיר שאתה מוכן לשלם, אני בתור לקוח לא הייתי קונה מוצר בגלל מי שמוכר לי את המוצר נטו (לא במחירים כאלה בטוח) הייתי קונה מוצר, בגלל המוצר.

איפה למדת שיווק ומכירות?! אני במקומך הייתי דורש מהם את הכסף בחזרה. לסוכן יש השפעה עצומה על המכירה. איש מכירות טוב ימכור קרח לאינואיטי (אסקימואי) ויגרום לו להרגיש טוב עם הקניה (שזה חשוב לא פחות מאקט המכירה עצמו).

 

וכפי שאמרתי - התפקיד של אנשי מכירות הוא למכור. ככל שהרווח גדול יותר כך גם העמלה שלהם. אין להם שום אינטרס (והם לא חייבים) לעדכן את הלקוחות על ימי מבצע קרבים, דגם בסוף חייו וכו'.

שהתעניינתי ברנו קליאו, סוכן המכירות לא טרח לציין שחודש לאחר מכן המחיר ירד עוד יותר ושבכלל ניתן לקבל האוטו יד2 עם 0 ק"מ בהרבה אלפי ש"ח פחות. אני לא מחזיק זאת לחובתו.

מהסוכן של אוטודיל בכלל שמעתי ניסים ונפלאות על הרכב (בראבו - שלבסוף קניתי מהם), כולל כמה אגדות על גבול השקר. אבל המחיר היה סביר ובנתיים הרכב נוסע היטב, אז שכחתי מזה. גם לא ציפיתי ממנו לאמינות של חבר בצופים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שלסוכן מכירות יש תפקיד חשוב אבל תסכים איתי שאם ישנו מוצר טוב שאתה מעוניין לרכוש, אתה לא תרכוש אותו רק כי אתה מפחד שהסוכן לא אמין בעיניך ?

יש לי שאלה, כשהתעניינת ברנו קליאו, סתם הסתובבת בין סוכנויות והחלטת ללכת על הדגם הזה או שחקרת קצת עליו והחלטת שזה הדגם שאתה מעוניין לרכוש ?

 

ובאיזה שלב דיברתי לא יפה למישהו מהפורום?

למרות שבפורום אנחנו לא במעמד של סוכן מכירות - לקוח, עדיין אני משתדל בלי קשר לתפקידי לדבר לכל אדם בכבוד.

ואם לא עשיתי כך, או שמשתמע מדברי שזלזלתי במישהו חלילה אני מתנצל.

 

הטענות שמועלות פה מופנות ישירות לסוכני המכירות, אני סה"כ הצגתי קצת את עמדת סוכן המכירות סתם שתדעו שהם לא אשמים בהכל.

תהיו בטוחים שאנחנו חווים על בשרינו יום יום את ההתגוננות והחשדות מצד הלקוח כלפינו בגלל שאנחנו סוכני המכירות, ישנם לקוחות שאף באים סתם להתווכח איתנו כי הם ישר חושבים שמרמים אותם בכל דבר קטן.

לא שאני טוען שכל סוכני המכירות צדיקים, כי אכן ישנם נחשים לא קטנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי להקפדה על שפה גבוה יותר מבחינת איות ותחביר ולדוגמא למשפט - "ת'אמת התגובה שלך קצת מצחיקה אותי".

סתם עצה בחינם ממישהו שעובד הרבה שנים מול אנשים בסיטואציות לא נעימות.

 

ושוב פעם כפי שציינתי - סוכן המכירות המושלם לא רק עושה את המכירה וגורף עמלה נאה, הוא גם שולח את הלקוח לביתו עם הרגשה טובה ותחושת גאווה וסיפוק מהרכישה שהוא ביצע. אני מבין לחלוטין שלא ניתן לספר ללקוחות שמחרתיים יתחיל מבצע, אני גם מבין שלא ניתן לרצות את כל הלקוחות, אבל אם לקוח מסוים מעלה כאן טענות קשות וחוסר שביעות רצון מוחלט - צריך לפחות להתייחס בכבוד לטענותיו.

 

יש לי שאלה, כשהתעניינת ברנו קליאו, סתם הסתובבת בין סוכנויות והחלטת ללכת על הדגם הזה או שחקרת קצת עליו והחלטת שזה הדגם שאתה מעוניין לרכוש ?

הגעתי לאחר תחקיר מאוד מעמיק. ידעתי גם בדיוק מתי מחליפים את הדגם. אבל אני ממש לא הלקוח הטיפוסי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד היקר.

 

דבר ראשון מצער מאד, שחברה בסדר גודל של דלק מוטורס לא מעדכנת את הסוכנים שלה לגבי דגמים שהם מוכרים.

זה שאתה לטענתך לא ידעת על דגם חדש שאמור לצאת לא מוציא אותך מידי חובה בידיוק כמו שהלקוח שלך היה צריך לעשות סקר שוק לפני.

 

אני לא מכיר אותך אישית, אבל גם אני בא מתחום המכירות בעברי, ואחד הדברים הראשונים שאני עושה זה לומד את המוצרים שאותם אני מוכר.

להגיד לא ידעתי שאמור לצאת דגם חדש, לאדם שמתעסק בתחום הרכב זה לתמון את הראש בחול.

מצד שני, יותר קל למכור ולקבל עמלה מאשר להסביר לבנאדם שעוד כמה חודשים יגיע מחליף לרכב שהוא קונה.

 

דבר אחרון, טיפ לעתיד, הזדהת כאן כנציג מכירות בחברה.

אני מקווה מאד שהתייעצת אם מחלקת השיווק שלכם לפני שאתה כותב פה דברים, כי כרגע אתה מייצג את החברה.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרשור תמוה עד הזוי.

 

אין לי קשר לפורד מלבד זה שאנחנו מאד אוהבים את הרכבים ורכשנו גם פיאסטה פרטית לפני מס' חודשים.

 

אבל מה למען השם מישהו פה רוצה מהסוכן? נכנס אדם, רוצה רכב , מוכרים לו ובזה נגמר. מישהו פה נכנס לקנות מוצר ואמרו לו , "עזוב אל תקנה, עוד חודש יוצא משהו יותר חדש ויותר זול"? הסוכן הזה היה עף אצלי בבעיטה מהדלת.

 

יש הבדל גדול בין לשקר ולרמות לבין מה שאתה מספר פה. הבדל גדול מאד.

 

ומה זה לכל הרוחות משנה אם פורד עושים את זה מאהבת הלקוחות או מאהבת שמירת הערך של חברות הליסינג? זה משנה משהו ללקוח בנקודה הסופית? או שזה סוג של דיסוננס ללקוחות VAG שכל יומיים מישהו מקבל מחיר אחר בסוכנות אחרת באיזה מבצע אחר?

 

ואגב , מיני וב.מ.וו גם של דלק וגם שם עשו סדר עם ההנחות הפרועות, גם זה קשור לליסינג?

 

חבר יקר, תפריד בין בעיה טכנית שיש לך והשירות צריך לטפל בך. אם לא מטפלים בך, תתלונן, אבל אין לזה שום קשר לסוכני המכירות של דלק. אם קנית מוצר שאתה רוצה, במחיר שמתאים לך, בתנאים שמקובלים עלייך, ועכשיו אתה מתלונן שמחירו ירד/ שיצא חדש יותר/ משופר יותר או השם יודע מה, אז למי אתה בא בטענות?

 

הקייס היחיד לטענות הוא לשלם ולא לקבל את התמורה שהובטחה במלואה , לדוגמא מפרט שונה/ אבזור שונה / תקלה וכו'.

 

אני ממש לא מבין, זה המוצר היחיד שקנית בחייך, וגילית אחרי חודש חודשיים שיצא משהו יותר חדש?

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

OK! אז לאחר ששמעתי את דעותיכם החלוקות לכאן ולכאן לגבי משהוא שחשבתי כי... אולי... אז בחברות אחרות נוהגים אחרת{טוב אנחנו לא חברה אחרת אלה "דלק מוטורס!"} .מה חשוב הכסף ? "תהנה מהאוטו"!

בזמן הזה ששיתפתי אותכם ב"שטויות שלי" חיכיתי כי נקבעה לי פגישה עם מנהל אגף השרות , כדי שיראה את הנקודות {העיגולים} בצבע הרכב .

הפגישה הייתה אמורה להיות מחר ב-18-02-2013 , 23 יום מקבלת הרכב . השתדלנו לנסוע רק עם הרכב שהשכרנו כדי שלא יהיה הרבה ק"ם בפיאסטה . הרבה ק"ם =הרבה תרוצים להופעת העיגולים בצבע . אפילו לקחתי יום חופש למען המטרה הזו מהעבודה .

עכשיו תנחשו מה קרה {ניחשתם נכון!} התקשרו אלי נציגי השרות והתחילו לתרץ את אי הופעתם מחר "הנציג חולה" "אל תדאג אנו מבטיחים שנגיע אליך במועד אחר" ועוד...

הדבר הכי שנוא עליי זה: מילים והבטחות לחוד , שקרים... התחלתי להתרגל לזה .

אדון אלעד החמוד , אני מקווה שאתה קורא טוב טוב כי זה מה שעומד להיות עכשיו:

הרכב יפורסם באתר YAD2 , כולל תמונות , אם הוא יימכר או לא , זה לא העניין , מה שיעניין את "הקונים הפוטנציאליים" זה הסיבה האמתית למכירתו ! רק את אמת . ולפעמים {מה לעשות?} קצת לא נעים לשמוע אותה .

שוב אלעד , זה לא אישי אבל להבא ...אל תבטיחו{תשתדלו} דברים שיהיו או לא עם הרכבים , עם המבצעים , או עם השרות לאחר המכירה . להסתתר מאחורי התרוץ "אם היינו מגלים לך הכל , אולי לא היית קונה" זה בסדר ?

אז חברים יקרים , כמו שהתנהלה המכירה , ככה ממשיך גם השרות {בינתיים} . וחבל !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4079 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...