Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסכת השקרים של אנשי המכירות ב"דלק מוטורס"


yossiaviel
שימו לב! השרשור הזה בן 4079 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לקוח פרטי וההתרשמות שלי מהם שונה משלך.

 

הכותרת שנתת לשרשור - לא ראויה. לטעמי האישי.

 

בוא נתעלם כרגע ממחיר הרכב , ומהחלפת הדגם . הובטח לי טיפול הולם בפרשיית הכתמים החומים על הצבע . וגם פתרון בבעיית החריקות מהמושבים הקידמיים . {רעשים שלא הולמים רכב שבקושי נסע 400 ק"ם}.

אז הובטח ! כנראה שהדיבורים זה החלק הכי חזק ב"דלק מוטורס" . עכשיו אני כבר חושש לגבי אחריות הרכב . מנהל השרות למרות הבטחותיו אפילו לא חושב לרגע לטפל ברכב הזה ! הבטחות ללא כיסוי . איך היית קורא לזה ? שקר זו מילה עדינה . מה יקרה אם יתקלקלו עוד דברים ברכב ? מזה אני חושש... הם עוד מסוגלים להגיד שהתקלות הם ב"אשמת הלקוח" רק כדי להתנער מלתת אחריות לרכב.

אני מחליף רכבי כל שנתיים כמעט . תמיד קונה חדש מהחברה .השנה העדפתי את הפיאסטה , כי ה208 לדעתי לא נתנה תמורה הולמת למחירה . יש לי ניסיון טוב עם "לובינסקי". במהלך השנים היו לי 4 רכבים PEUGEOT . החל מ106 , 206 , 207 , 206+ . כולם כמעט "0" תקלות . באחרון היה בעיית מזגן {היה עושה הפסקות} אנשי החברה לא רק שטיפלו בזה מיידית , אלה גם נתנו לי פיצוי{שאפילו לא בקשתי} של שנת אחריות נוספת ! שם הם יוצאים מגדר הרגיל למען הלקוח . כל לקוח , ולא משנה איזה רכב יש לו . זה משהוא שבינתיים קשה להגיד על "דלק מוטורס" . כפי שציינתי , אני מעדיף למכור בהפסד עכשיו , ולא להפסיד בעתיד הרבה יותר , כי להתקע עם רכב חדש ללא אחריות זה ממש לא נעים !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אין ספק, שרשור מוזר.

 

לקוח שיש לו רק דברים רעים, רימו אותו, שיקרו, אותו, הסתירו מידע במכוון, רכב עם כתמים חומים, אף אחד לא מתייחס, אין מחלקת שירות בדלק... אכן מוזר.

 

ומצד שני שירות פנטסטי שנים על שנים של לובינסקי.

 

מעלה הרהורים מסויימים, אם כי אולי זה רק אני כמו שאומרים.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק, שרשור מוזר.

 

לקוח שיש לו רק דברים רעים, רימו אותו, שיקרו, אותו, הסתירו מידע במכוון, רכב עם כתמים חומים, אף אחד לא מתייחס, אין מחלקת שירות בדלק... אכן מוזר.

 

ומצד שני שירות פנטסטי שנים על שנים של לובינסקי.

 

מעלה הרהורים מסויימים, אם כי אולי זה רק אני כמו שאומרים.

 

אכן זה בדיוק המצב כרגע ! כל מה שנאמר על ידי נכון . אבל כל מילה ומילה .

הרכב כבר חודש אצלי , וחוץ מעשרות {אולי מאה} טלפונים למחלקת שרות מהצד שלי , אין תשובות מהצד השני .

וכפי שכבר אמרתי :הבטיחו להגיע , לעזור , לפצות , ולתקן , ועוד... וזהו .

הכתמים על הצבע והמושבים החורקים , דברים אלה הם עובדות קיימות מיום קבלת הרכב .

הייתי במוסך כמה פעמים , נפתח כרטיס לטיפול בבעיית החריקות ומנהל המוסך מחכה לתשובה ממחלקת השרות הארצית לגבי הרעשים הללו {מחכה כמוני} . אילו הייתי יודע איך מנתקים את כבל החיישן של כרית אוויר שנמצא מתחת למושב , שמחובר עם תקע מוזר וגדול , הייתי בעצמי מוציא את המושב החוצה {4 ברגי כוכב} ופוטר את הבעיה בדקה וחצי .

ולבסוף אם אתה ביחסים כל כך טובים עם החברה , מדוע לא תתנדב לעזור לי במקרה הזה ? זה יהיה בשבילך עוד אתגר .לפחות תן לי בבקשה שם של מישהוא בחברה הזאת שעושה ומבצע , ולא מדבר ומבטיח . אני מאמין במעשים ולא בדיבורים . אני מקווה שגם אתה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מודה ומתוודא, עקבתי אחרי השרשור ולא ממש הבנתי את המתלונן:

 

1. כתמים על הצבע? - מי מסכים לקבל רכב כזה? אני הייתי משאיר אותו אצל היבואן וממתין לתיקון (ללא צביעה!) או לרכב אחר, אלא כמובן אם מדובר על כתמים שנדרשת זכוכית מגדלת כדי לראות אותם.

 

2. חריקות מהמושב? - אחת התקלות הקלות לתיקון, לא אמין בעיני שמוסך לא מטפל בתלונה כזו.

 

זה מותיר אותנו עם התלונה על המבצע שפותח השרשור לא נכלל בו, מעצבן מרגיז - בוודאי, אבל אין מה לעשות כי לכל דבר תמיד יהיה גבול.

אם תעניק את תנאי המבצע לאלה שרכשו את הרכב שבוע לפני כן, יבואו אלה שרכשו שבועיים לפני כן וידרשו גם, תיתן להם יבואו אלה מלפני שלושה שבועות - אין לדבר הזה סוף וצריך לעצור באיזו נקודה.

 

לפעמים נוחתים בצד הנכון של הגבול ולפעמים לא - צריך לקבל את זה כחלק מהחיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מודה ומתוודא, עקבתי אחרי השרשור ולא ממש הבנתי את המתלונן:

 

1. כתמים על הצבע? - מי מסכים לקבל רכב כזה? אני הייתי משאיר אותו אצל היבואן וממתין לתיקון (ללא צביעה!) או לרכב אחר, אלא כמובן אם מדובר על כתמים שנדרשת זכוכית מגדלת כדי לראות אותם.

 

2. חריקות מהמושב? - אחת התקלות הקלות לתיקון, לא אמין בעיני שמוסך לא מטפל בתלונה כזו.

 

זה מותיר אותנו עם התלונה על המבצע שפותח השרשור לא נכלל בו, מעצבן מרגיז - בוודאי, אבל אין מה לעשות כי לכל דבר תמיד יהיה גבול.

אם תעניק את תנאי המבצע לאלה שרכשו את הרכב שבוע לפני כן, יבואו אלה שרכשו שבועיים לפני כן וידרשו גם, תיתן להם יבואו אלה מלפני שלושה שבועות - אין לדבר הזה סוף וצריך לעצור באיזו נקודה.

 

לפעמים נוחתים בצד הנכון של הגבול ולפעמים לא - צריך לקבל את זה כחלק מהחיים.

 

טוב אז אחזור על עצמי שוב:

1. הכתמים נראים היטב . חלקם גדולים יותר וגם קטנים ושקופים יותר .

2. מושב הנוסע חורק כמו דלת שלא ראתה שמן {ציר של דלת} 100 שנה !

3.יש חברות שמחזירות כסף או נותנות אביזרים אם הלקוח קיבל את רכבו והתחיל מבצע בדיוק .

4.אני האמנתי שהכתמים יירדו בשטיפה רגילה , ולכן לקחתי את הרכב , אז טעיתי ולכן אני נענש כרגע .

5.היום קבלתי טיפולים חינם לרכב , אך לא חתמתי להם על כלום . למה נתנו ? כי הם מודעים לפגמים אלו !

הם לימדו אותי לקח יפה מאוד אם הרכב הזה , ועם העסקה בפרט... בינתיים .

אשתמש מעתה בכל האמצעים {החוקיים} כדי לחייב את החברה הזאת לקחת אחריות על הרכב ! ובאם התקלות שיהיו {אם יהיו} לא יטופלו או לא יטופלו כמו שצריך {כמו בעיית החריקות} אאלץ להשתמש בשרותיהם האדיבים של עורכי דין .

וזה מתחיל כבר עם תקלת המושב . נשלחו מכתבים רשומים בנושא למחלקת השרות .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אם הכתמים ברורים וחשבת שהם ירדו בשטיפה רגילה, למה לא ביצעת בדיקה נקודתית, פשוטה מאוד במקום?

2. אם מושב הנוסע חורק, חזק או חלש, בשביל זה יש אחריות. אם אתה לא מקבל את השירות הראוי במוסך מסויים, פנה לאחר. פנה לשירות לקוחות.

3. יש חברות שמחזירות כסף ויש כאלו שלא. אין חובה כזאת ואין לך טענות בעניין זה. לפחות בעניין זה האחריות רובצת במלואה עלייך (סקר שוק וש"ב בסיסיים של צרכן).

 

עוד כמה דברים:

- אני לא בטוח שאתה רוצה, מהפן המקצועי, ש"דלק" יטפלו לך בכתמים. במקומך, אם כבר הייתי מקבל את הרכב, הייתי דורש לבצע את התיקון בעצמי ולקבל החזר מהם. אם הדבר לא ניתן, לכל הפחות, הייתי דורש להיות נוכח ולקבל הסברים לגבי שלבי העבודה.

- עורכי דין זה זמן, כסף ועצבים. לפני שאתה מגיע לשלב זה, הייתי ממליץ לך לעצור רגע, לקחת את הדברים בפרופורציות (כי כרגע לפחות, אינך עושה זאת) ולחשוב איך אתה יוצא ה"חכם" ולא ה"צודק". יש עוד לא מעט ערכאות בתוך "דלק" עצמה שיש לי הרגשה שלא ניצלת את יכולתן לעזור לך.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הזה מכיל לפחות לטעמי דברי דיבה כנגד היבואנית, צריך להיזהר בדברים. "מסכת שקרים"? כתוב דברים שקרו לך באמת ולא דברים כלליים מידי שיכולים להפיל אותך (אני לטובתך, שלא תבין לא נכון).

 

מעבר לזה, במקום לפרסם את הרכב ביד 2 ולהפסיד 10 אלף ש"ח, תבע את היבואנית בתביעות קטנות אם אתה חושב שיש לך קייס ודרוש פיצוי ו/או החלפת הרכב. כמו כן, לא נראה לי שמישהו ירצה לקנות את הרכב עם תיאור כמו שרשמת שם...

 

אני מעתיק את הטקסט ממודעת המכירה שלו:

רכב חדש,ללא ק"ם.סיבות המכירה האמיתיות הם:הרכב נמסר עם טיפות קטנות חומות על הצבע,שאינן יורדות! כ-12סה"כ.ומושבים חורקים.עד עתה ללא טיפול מצד החברה ובתרוצים שונים.האחריות על הנייר בלבד.10000ש"ח הנחה !

 

הרכב מיועד לאנשים עם עצבים חזקים שמסוגלים להתמודד מול השרות הגרוע,כדי לממש את האחריות! מוכן להחלפה עם כל רכב אחר מלבד של "דלק מוטורס".פרטים נוספים לגבי העסקה בטל".חפשו גם ב- CARSFORUM.בהצלחה!

 

התמונות של הרכב מצורפות - אני טשטשתי את המס' רישוי אבל שם הכל גלוי. חוץ מזה לא הבנתי איפה הבעיות בצבע? זה לא בא לידי ביטוי בתמונות.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל-STIO , תשובה:

יש לי "בעיה" קטנה . חינכו אותי לא לשקר . ולפעמים זה פועל לרעתי !

אבל יש אנשים שחינכו אותם לספר הכל רק כדי למכור מכוניות{כמו הסתרת מידע לגבי מבצעים,והחלפת דגם} וזה דווקא פועל לטובתם !

כל השרשור נכון , המודעה גם , אין לי בעיה אם מס" הרישוי , יש המון אנשים שרוצים לקנות ואני זה שצריך להחליט מי יקנה !

יש 1000 דברים ברכב שהם טובים , המנוע , תיבת ההילוכים , העברת ההילוכים , המע" סטריאו המקורית היא פשוט משובחת ביותר יחסית לזה שהיא מגיעה עם הרכב , הגימור , היציבות , ההיגוי , המזגן סביר+{לאילת} , אין לי תלונות עם תנוחת הנהיגה , הרכב הוא גרמני במלוא מובן המילה . אבל...

וזה אבל גדול !

השרות זה דבר אחר . הוא מקלקל הכל . הטיפות החומות {שלא רואים בתמונות} הם מפריעות לי . מאוד . עוד יותר מפריעה זה החוסר התייחסות של החברה שרק דוחים אותי בלי סוף ! הפגישה שהייתה צריכה להיות ב-18-02-2013 לא הייתה ולא תהיה ,לפי התרוצים שלהם . "לא שכחנו אותך" אל תדאג" לא יודעים מתי הוא{המנהל }יפגוש אותך" , " אולי אתה תגיע לניר צבי" ועוד סיפורים ...

דרך אגב , המושב שחורק נאמר לי להגיע מחר יום חמישי להחליפו אך "החלק אינו בארץ" ו"זה ייקח חודש נוסף" .

בקיצור סיפורים ומריחות מפה ועד לחלל החיצון .

אז בסופו של דבר מה ההבדל בין רכב חדש למשומש אם אין אחריות ?

תשובה: אין הבדל . אחריות עולה כסף ! שרות ואחריות טובה מביאה לקוחות חוזרים וחדשים . ואת זה לצערי לא למדו ב"דלק מוטורס" עדיין .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצבוע ולתקן את הכתמים יעלה פחות מ10000.

 

תקן את זה ותמשיך לתביעה.

 

זה בסדר . אני מתחיל לעכל שהרכב שקניתי , ללא אחריות . אם יהיה לי מזל הוא לא יתקלקל . אך אם לא , כל תקלה תתוקן במוסך חיצוני , בכפוף לבדיקה ולאישור שמאי . לאחר מכן תביעה . אין דרך אחרת . מיציתי כמעט הכל . יש פתגם שאומר: מטעויות לומדים !

אבל כמה שזה נכון !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק, שרשור מוזר.

 

לקוח שיש לו רק דברים רעים, רימו אותו, שיקרו, אותו, הסתירו מידע במכוון, רכב עם כתמים חומים, אף אחד לא מתייחס, אין מחלקת שירות בדלק... אכן מוזר.

 

ומצד שני שירות פנטסטי שנים על שנים של לובינסקי.

 

מעלה הרהורים מסויימים, אם כי אולי זה רק אני כמו שאומרים.

 

הפיאסטה החדשה נחתה . מזל טוב !

הרכב החדש כבר נמכר . ובחודש פברואר {עדיין} את הרכב שלי קבלתי בסוף ינואר . הצורה הישנה כמובן .

כשקניתי את שלי אתה עדיין אומר שלא ידעו מתי הדגם החדש ימכר ? ידעו !

הם לא ידעו שיהיה מבצע על הישן 3500 הנחה + מראה חכמה ? ידעו !

הם לא ידעו באיזה מחיר יימכר החדש ? ידעו !

הרכב החדש היה בארץ כש קבלתי את שלי ? היה !

משהוא מכל זה סיפרו ללקוחות ? כמובן שלא ! משכן סיפרו שמחירו של הישן יעלה !

עכשיו תסיק מסקנות לבד . תודה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית מהיכן הבאת "שיש לי קשרים טובים בחברה"? אין לי שום קשר לחברה מלבד זה שאני נוהג על פוקוס, אבא שלי נוהג על פוקוס, ועכשיו רכשנו פיאסטה לאחותי.

 

מכאן תסיק שאנחנו לקוחות פרטיים וליסינג שמרוצים מפורד. שום קשר מעבר לזה.

 

מעבר לזה בוודאי שאת המסקנות שלי הסקתי לבד.

אני חושב, וזה רק אני לתחושתי האישית, שיש כאן לקוח שביצע רכישה, הבין שיצא משהו יותר חדש, ניסה לבטל, לקבל החזר, לשנות עסקה/ ווטאבר, ומשהבין שזה לא הולך לקרות, התחיל להאשים את כל העולם ואשתו ולחפש תקלות ובעיות.

 

הפרסום ששמת ביד שתיים כפי שהציגו אותו פה, לדעתי כבר ממש גובל בטיפשות ובילדותיות.

גם אם כל מה שאמרתי הוא שטויות ובאמת יש לך תקלות ובעיות רציניות ומהותיות ברכב, לא נראה לי שזאת הדרך לטפל בזה.

וקצ ת הגזמת עם ההיסטריה לא? "אם יהיה לי מזל הוא לא יתקלקל", "בכל טיפול באישור שמאי", , גם יש יש לך איזה בעיה בצבע או חריקה מהכסא שלא טיפלו בה עדיין, זאת לא סיבה להיסטריה כפי שאתה מעלה פה. קצת פרופורציה.

 

בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה ותהנה מהרכב.

הרכב הוא באמת רכב מעולה בקבוצתו.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית מהיכן הבאת "שיש לי קשרים טובים בחברה"? אין לי שום קשר לחברה מלבד זה שאני נוהג על פוקוס, אבא שלי נוהג על פוקוס, ועכשיו רכשנו פיאסטה לאחותי.

 

מכאן תסיק שאנחנו לקוחות פרטיים וליסינג שמרוצים מפורד. שום קשר מעבר לזה.

 

מעבר לזה בוודאי שאת המסקנות שלי הסקתי לבד.

אני חושב, וזה רק אני לתחושתי האישית, שיש כאן לקוח שביצע רכישה, הבין שיצא משהו יותר חדש, ניסה לבטל, לקבל החזר, לשנות עסקה/ ווטאבר, ומשהבין שזה לא הולך לקרות, התחיל להאשים את כל העולם ואשתו ולחפש תקלות ובעיות.

 

הפרסום ששמת ביד שתיים כפי שהציגו אותו פה, לדעתי כבר ממש גובל בטיפשות ובילדותיות.

גם אם כל מה שאמרתי הוא שטויות ובאמת יש לך תקלות ובעיות רציניות ומהותיות ברכב, לא נראה לי שזאת הדרך לטפל בזה.

וקצ ת הגזמת עם ההיסטריה לא? "אם יהיה לי מזל הוא לא יתקלקל", "בכל טיפול באישור שמאי", , גם יש יש לך איזה בעיה בצבע או חריקה מהכסא שלא טיפלו בה עדיין, זאת לא סיבה להיסטריה כפי שאתה מעלה פה. קצת פרופורציה.

 

בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה ותהנה מהרכב.

הרכב הוא באמת רכב מעולה בקבוצתו.

אולי כדי לקבל שרות טוב וקצת יחס אנושי צריך לקנות מהם {כנראה} 3 מכוניות ומעלה !

אף אחד לא מפקפק בטיב הרכב או במעלותיו .

כל עוד לא יתקנו את הפגמים בכיסאות ולא יגיעו {לפחות} לראות את הכתמים בצבע , אני לא ישנה את דעתי על החברה הזאת !

ובפעם הבאה שכשיתקלקל אצלך משהוא וימרחו אותך על ימין ועל שמאל עם סיפורים של חוסר חלקים ועוד המצאות כאלה או אחרות אני אהיה כאן ואזכיר לך מה כתבת לי . אבל כנראה מרוב בושה לא תכתוב שום דבר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא טיפלו לך בחריקות מהמושב? מאיזו סיבה?

מה לגבי הכתמים? הציעו לך פתרון? אם לא, מדוע? אם כן, איזה?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא טיפלו לך בחריקות מהמושב? מאיזו סיבה?

מה לגבי הכתמים? הציעו לך פתרון? אם לא, מדוע? אם כן, איזה?

 

לגבי המושבים נאמר לי שאין חלקים בארץ .

לגבי הכתמים היו צריכים להגיע {ראה בהתחלת השרשור וקודם}כאמור הבטיחו להגיע , חיכיתי ו... לא הגיעו ! וכנראה גם לא יגיעו !

מנהל המוסך באילת אמר שהוא תומך בי , אך הוא כפוף לחברה , ולא יכול לעשות כלום .

אני מתקשר אליהם כל יום ,{ לניר צבי } ולא אוותר עד שיהיה פתרון .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4079 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...