Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחזק את מרק

 

יש לך בעיה בטעינה.גש לבדיקה..היום המצלמה לא עובדת ומחר יכול הרכב להכבות לך בנסיעה.

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

עדכון קצר:

 

טיפלתי ברכב במוסך, האבחון היה אלטרנטור פגום. אחרי פירוק שלו מצאו שאחד הסלילים שלו שרוף.

עם אלטרנטור חלופי היום לא היו בעיות עם המצלמה, והמתח סבבה:

עם אורות גבוהים ומזגן בסרק באזור ה-12.5. אחרי נסיעה של חצי שעה, בסרק עם אורות (בלי מזגן) באזור ה-14.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

האיכות ממש מעולה, גם בלילה. זאת אחת המצלמות הכי טובות בשוק. הזמנתי מאי-ביי.

שים לב שמוכרים אותה עם כל מיני תוספות לפעמים, אז המחיר משתנה בהתאם.

ומשהו חשוב - המיסים מטורפים, אתה עלול להדרש לשלם מכס, מס רכישה ומע"מ, אחד על גבי השני, מה שמייקר את המצלמה בכ-50%.

פורסם
האיכות ממש מעולה, גם בלילה. זאת אחת המצלמות הכי טובות בשוק. הזמנתי מאי-ביי.

אני עדיין מתלבט בין מספר מצלמות כאשר המצלמה הזו היא הפייבוריטית כרגע.

 

ומשהו חשוב - המיסים מטורפים, אתה עלול להדרש לשלם מכס, מס רכישה ומע"מ, אחד על גבי השני, מה שמייקר את המצלמה בכ-50%.

כן, עשיתי חישובים אתמול. המצלמה עצמה עולה 370$. מבתוספת מיסים ומע"מ המחיר הסופי אמור לגרד את ה 2000 ש"ח מלמטה.

×
×
  • תוכן חדש...