Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב פיאסטה 2001 ידני. בזמן פנייה לשמאלה בעיקר בפנייה חדה. ניתן לשמוע תקתוק לדעתי כמו של ציריה גמורה בצד ימין.

 

הוחלף פעמון צירייה בצד ימין.ועדיין ללא שינוי. מה לדעתכם יכולה להיות הסיבה ?

 

תודה.

פורסם

ציריות בודקים כך: כשמסובבים את ההגה לצד שמאל ויש תיקתוקים אז צריך להחליף צירייה שמאלית כנ"ל צד ימין ,אני מאמין שאם תחליף את הפעמון השמאלי זה יסתדר, וסתם ככה עדיף להחליף את 2 הצדדים יחד.

פורסם

כן - בולם שבור. היה לי מקרה דומה 1:1 למה שאתה מתאר בפוקוס 06'.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
הרכב פיאסטה 2001 ידני. בזמן פנייה לשמאלה בעיקר בפנייה חדה. ניתן לשמוע תקתוק לדעתי כמו של ציריה גמורה בצד ימין.

 

הוחלף פעמון צירייה בצד ימין.ועדיין ללא שינוי. מה לדעתכם יכולה להיות הסיבה ?

 

תודה.

 

לדעתי זה יכול להיות גם משולשים

פורסם
כן - בולם שבור. היה לי מקרה דומה 1:1 למה שאתה מתאר בפוקוס 06'.

 

הבולם לא נוזל וגם בבדיקה הרכב לא מתנדנד הוא נראה בסדר וסך הכל די חדש כ 3 שנים.מה שכן יש חופש קטן במתלה כלפי מעלה בגלל שכנראה צריך להחליף כרית בולם. אבל איך זה קשור לרעש של ציריה וזה קורה רק בסיבוב איטי במקום.

השאלה אם החלפתי פעמון ציריה האם התיקתוק יכול להגיע מהצד של הקרדן ולא מהפעמון?

 

שלומי מה שאני מכיר רעש של ציריה מגיע בכיוון ההפוך שסובבת את ההגה היות ששם יש סיבוב ועומס גדול יותר על הציריה.

פורסם
ציריות בודקים כך: כשמסובבים את ההגה לצד שמאל ויש תיקתוקים אז צריך להחליף צירייה שמאלית כנ"ל צד ימין ,אני מאמין שאם תחליף את הפעמון השמאלי זה יסתדר, וסתם ככה עדיף להחליף את 2 הצדדים יחד.

 

סביר להניח שכן

פורסם
ציריות בודקים כך: כשמסובבים את ההגה לצד שמאל ויש תיקתוקים אז צריך להחליף צירייה שמאלית כנ"ל צד ימין ,אני מאמין שאם תחליף את הפעמון השמאלי זה יסתדר, וסתם ככה עדיף להחליף את 2 הצדדים יחד.

 

אתה טועה ומטעה,

אם ההגה ימינה ויש רעש אז הציריה שמאלית גמורה

ואם ההגה שמאלה ואז יש רעש אז מדובר בציריה ימנית.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לא התפניתי כ"כ לטפל בנושא.אני רוצה השבוע לנסות לפתור את הבעיה.

בפניה ימינה אין שום רעש בכלל רק בסיבוב פרסה או כמעט פרסה שמאלה יש את הרעש. השאלה האם להחליף את הקרדן חוץ מהצייריה החיצונית שהוחלפה כבר?

×
×
  • תוכן חדש...