Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

העברת בעלות ביום הבחירות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ניסיתי לברר באתר הדואר ובאתר ועדת הבחירות ולא הצלחתי לגלות, ביום הבחירות לכנסת (ג), סניפי הדואר פועלים כרגיל? אפשר לבצע העברת בעלות?

כל שכתוב באתר ועדת הבחירות, כי בין השירותים שיפעלו כרגיל - 'שירותי התקשורת'.

 

תודה לעוזרים

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

נראה לך, שמי ממה שמוגדר כ"משרד ממשלתי" (וככה אנחנו תופסים את הדואר, למרות שיש היום זכיינים שונים) יעבוד ביום הבחירות ?! :-)

רק עצמאיים, בתי קפה קניונים. וכדומה. אה, ובטח אולמות התצוגה של סוכנויות הרכב.

(נ.ב. - מה קנית / מכרת, אם מותר לשאול ? :wink:)

alfa 156 2.5.

פורסם

(נ.ב. - מה קנית / מכרת, אם מותר לשאול ? :wink:)

 

לשאול מותר, תשובה ביום רביעי אחרי העברת בעלות.

אבל בלי רמז אי אפשר - המשפחה מתרחבת :-D

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

הסניפים בתחנות הדלק אינם נותנים את השירות של העברת בעלות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הבטחתי עדכון אחרי העברת הבעלות, ולימדו אותי שהבטחות צריך לקיים.

נקנתה אלפא GTV V6 שנת 98.

בסך הכל היא במצב טוב, יש כמובן מה לעשות (ובטח יתגלה עוד המון, עוד מעט :lol: ).

הכיוון הוא להחזיר אותה למראה המקורי (ג'אנטים/קסנון/כסאות וכו'), השקיעו בה לא מעט כסף, אבל אני מעדיף את המראה המקורי.

 

תמונות עוד אין...

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

אז ככה,

3 אלפות, שלושתן ידניות.

2 חולקות גוף וצבע. (בול, אותו קוד צבע).

2 אחרות חולקות מנוע (3 ליטר, V6).

2 מקוריות עד העצם, אחת חלקית (אבל תחזור להיות).

2 שנת 98, אחת 96.

רק לאחת סאן רוף, דווקא לזו שהייתה הזולה משלושתן כחדשה.

 

GTV 98 V6

GTV 96 TS

166 V6 98

 

בנתיים לא ברור אם זה מצב זמני (כלומר ה TS תימכר) או קבוע. הראש אומר למכור, הלב בוכה. בנתיים הלב מנצח...

 

שי

2013-01-24 17.00.23.JPG

2013-01-24 16.59.37.JPG

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

תתחדש, מקווה שתמצא בה הרבה הנאה ומעט "הפתעות".

כעקרון הוי שש ידוע הן בכוחו, הן בעמידותו לעומת הטווין ספארק.

מאידך כבר יש לך שש ב166. האם חיפשת כוח? צליל? בטח לא שנוי צבע..

כמו כן, מתבקשת סקירה ווקאלית השוואתית של המנוע.

פורסם

מאידך כבר יש לך שש ב166. האם חיפשת כוח? צליל? בטח לא שנוי צבע..

כמו כן, מתבקשת סקירה ווקאלית השוואתית של המנוע.

 

זה בדיוק מה שחיפשתי. כח וסאונד. וגם משהו חמקמק שנקרא אופי.

את כל אלה ה V6 של אלפא מספק בכמויות. ה TS הוא מנוע כייפי, בעיקר בסל"ד גבוה, אבל הוא לא בליגה של ה V6, שמתאים ל GTV בול.

 

קשה להשוות את הסאונד בין ה GTV ל 166, האחת עם מערכת פליטה מאוד משוחררת (אבל עם ממיר) ופילטר אויר פתוח. בהתחלה חשבתי שהיא רועשת מדי, עכשיו אני מתחיל להתמכר... ה 166 סטנדרטית לחלוטין, זה גם לא מתאים לאופי שלה להיות רועשת, ועדיין הסאונד בהאצה מטמטם.

 

שי, אני מוכן להתחלף איתך בצרות שלך :)

מברוכ!

 

תודה :oops:

אין בחיים ארוחות חינם, והמשמעות של להישאר עם שתי ה GTV היא לוותר על האוטוביאנקי אבארט' והלנצ'יה בטה HPE שתיכננתי לשפץ מתישהו (וכנראה גם מאופנוע BMW אספנות). דילמה.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

×
×
  • תוכן חדש...