Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים.

אתמול הייתי צריך לקחת את החתולה שלי לוטרינר כחלק מטיפול אינטנסיבי שהיא עוברת. הזמנתי מונית מתחנה מסויימת, המונית הגיעה לאחר שלוש דקות. קראתי לאחותי שתבוא עם החתולה (לא רציתי שהן יחכו בחוץ כי קור כלבים), וכשהנהג הנבלה ראה את החתולה הוא שלשל במכנסיים ואמר- 'לא לא לא לא לא לא לא לא אני לא מסיע שום חתול!!!'- עשה רוורס וברח.

שאלתי היא כזאת: האם לנהג רכב ציבורי, שמקבל על הרכב הזה סבסוד מהמדינה ומחובתו לאסוף כל נוסע (כי זה רכב ציבורי ולא פרטי...) מותר לברוח לנוסע בגלל חיית מחמד (שהייתה בתוך כלוב)?

תודה רבה.

פורסם

בעיקרון אין הנחיה מיוחדת לגבי בעלי חיים, למעט כלב נחיה של עיוור, שאז חל איסור מוחלט על

סירוב לקחת את הכלב, כמובן יחד עם העיוור.

יש הנחיה כללית שאין לסרב לקחת נסיעה ללא סיבה מוצדקת. ולכן זה נתון לפרשנות.

פורסם

זה שבעל המונית מקבל הטבת מס ברכישת המונית לא הופכת את המונית ל"רכוש ציבורי".

אני מבין את התסכול שלך, אבל עם גישה של "אכלו לי - שתו לי" לא תגיע רחוק.

להבא, כשאתה מזמין מונית, תציין שאתה מתכנן לצרף לנסיעה חתול בכלוב, ותימנע מראש מכל הסיפור הזה.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

מצד אחד אני עם אליק-בליק, מצד שני אני זועם על זה שהמז*יין לא רצה להסיע חתול חולה.

אנשים כאלה צריך לסרס כדי שלא יתרבו.

 

לפני הרבה הרבה שנים, כשעוד הייתי בן 12, מצאתי במרכז הכרמל את הכלבה השנייה שהייתה לי. נהג אוטובוס אחד לא הסכים לאפשר לי לעלות איתה, אבל הנהג השני כן.

אני מאחל לנהג האוטובוס הראשון מפגש עם 5 דובי קוטב רעבים ובהקדם האפשרי. גם לנהג המונית מהסיפור שלך אני מאחל דברים דומים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
זה שבעל המונית מקבל הטבת מס ברכישת המונית לא הופכת את המונית ל"רכוש ציבורי".

אני מבין את התסכול שלך, אבל עם גישה של "אכלו לי - שתו לי" לא תגיע רחוק.

להבא, כשאתה מזמין מונית, תציין שאתה מתכנן לצרף לנסיעה חתול בכלוב, ותימנע מראש מכל הסיפור הזה.

לא טענתי שהמונית היא רכוש ציבורי, טענתי שהמונית היא רכב ציבורי היא מוצדקת ומטרתה של המונית היא לשרת אזרחים במסגרת התחבורה הציבורית. זה שיש נהג ששילם על המונית והוא בעל הזכות- זה לא מתיר לו לא לקבל נוסע על דעת עצמו. אחרי שהבנתי שיש עם זה בעיה - ציינתי בפני סדרן המוניות שאני מתכוון לעלות עם חתול, ואז הוא טען שאין אצלו נהגים שמוכנים לקחת את החתול. מה עשיתי בזה? נשארתי בלי מונית. התקשרתי לתחנה אחרת ולא הודעתי להם על החתול מחשש שיגידו לי את אותו הדבר. הנהג השני שגם היה בעל הזכות על המונית היה נחמד ואפילו שאל על החתול.

פורסם

בד"כ עדיף לציין שאתה נוסע עם חתול, ולציין שהוא בתוך כלוב. לרוב תמצא תחנה שיש בה

נהג שמוכן לקחת אותך, ותמנע אי נעימות כמו זו שקרתה לך.

תחשוב שיש צד שני לדבר, ויש הרבה נוסעים שיכנסו למונית ויריחו ריח של כלב או חתול,

שלא לדבר על מקרים שנשארות שערות וכד', ויסרבו לנסוע במונית.

פורסם
מצד אחד אני עם אליק-בליק, מצד שני אני זועם על זה שהמז*יין לא רצה להסיע חתול חולה.

אנשים כאלה צריך לסרס כדי שלא יתרבו.

 

לפני הרבה הרבה שנים, כשעוד הייתי בן 12, מצאתי במרכז הכרמל את הכלבה השנייה שהייתה לי. נהג אוטובוס אחד לא הסכים לאפשר לי לעלות איתה, אבל הנהג השני כן.

אני מאחל לנהג האוטובוס הראשון מפגש עם 5 דובי קוטב רעבים ובהקדם האפשרי. גם לנהג המונית מהסיפור שלך אני מאחל דברים דומים.

הצורת הדיבור שלך הוא הרבה יותר מגעיל מהנהג מונית, איכס. אני לא מברך אותך עם כל הקללות שקללת את הנהג, אבל מה שאני כן מברך אותך, שתלמוד איך לדבר.
פורסם

ואני מברך אותך שתלך לחפש. אני מבין שאתה מאלה שלא אוהבים חיות.

אני לא אוהב אנשים שלא אוהבים חיות.

אז לפני שאני אגיב פה בצורה שעשוייה חס וחלילה לפגוע בכליל השלמות שנקרא סאמי, או באנשים זכים ורכים אחרים, אני עוזב את השירשור.

אבל לא לפני שאאחל לך שלא תצליח למצוא תחבורה אף פעם בימים כמו אלה, של חורף, גשם וברד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווז ממהר לשפוט את הסיטואציה בצורה לא שקולה מרוב אהבתו לבעלי החיים.

אי אפשר להכריע ולשפוט ממושבנו מבלי שנשמע את הצד השני- אולי הנהג(או מי ממשפחתו) סובל מתגובה אלרגית לבעלי חיים/חתולים, כך שהעלאת חתול למונית תגרום לו בעיות. בסופו של דבר זה לא רק רכב ציבורי אלא גם המשרד שלו וגם כלי הרכב שלו כאשר הוא לא עובד.

 

מן הראוי להודיע במעמד הזמנת המונית שאתה מעלה גם חתול איתך לנסיעה.

פורסם

או גם שאר הקליינטים שלו. צודק, לא חשבתי על הנקודה הזו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווז אני גם לא אוהב חיות, אבל זה לא הופך אותי לבנאדם רע, אני בטוח שיש דברים שאני אוהב ואתה לא, לי מפריע מאד למשל שאנשים עסוקים בלהציל חיות ולתרום לעמותות של חיות בזמן שיש זקנים שעברו כמה שנים במחנה ריכוז אבל אין להם כסף לחשמל, עם כל הכבוד לכלבים ולחתולים ולנהגי מוניות, אני מוכן לשרוף את כל החתולים בעיר כדי שלזקן, ניצול שואה אחד יהיה חם הלילה!

קצת פרופורציות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
ברווז אני גם לא אוהב חיות, אבל זה לא הופך אותי לבנאדם רע, אני בטוח שיש דברים שאני אוהב ואתה לא, לי מפריע מאד למשל שאנשים עסוקים בלהציל חיות ולתרום לעמותות של חיות בזמן שיש זקנים שעברו כמה שנים במחנה ריכוז אבל אין להם כסף לחשמל, עם כל הכבוד לכלבים ולחתולים ולנהגי מוניות, אני מוכן לשרוף את כל החתולים בעיר כדי שלזקן, ניצול שואה אחד יהיה חם הלילה!

קצת פרופורציות.

 

 

אני אישית לא אוהב חתולים אבל ההשוואה הזו לא במקומה בכלל!

לשרוף חתולים (להתעלל בחיות) כדי להגשים רצון או צורך זמני של פלוני אלמוני ולא משנה מה עבר בחייו?

 

הגזמת, לדעתי, בהשוואה הזו ואני מקווה שזו צורת דיבור ולא הלכה למעשה.

 

ישנם אינספור פתרונות לבעיה שהעלת ואין מקום ראוי אחד לפתרון שהעלת.

פורסם

shellcase, ההתבטאות שלך לא במקום, זה נוגע לי אישית כי אני התעסקתי עם חתולים שרופים. כל אחד שיתעסק במה שנוח לו, ושיתרום במה שהוא רוצה, אם מישהו רואה כמטרת החיים שלו לשמש קול לחיות שלא יכולות לדבר, שהן חסרות ישע וסובלות מהתעללות יום יומית, או שסתם קר להן ואין להן בית. גם בעיית ניצולי השואה כואבת ונוגעת לי אבל החלטתי שלא לנקוט בזה שום פעולה- וכאן אני קורא לך, לשפוט אנשים שכל היום יושבים ומגרבצים ולא תורמים שום דבר לפני שאתה שופט אנשים שמחליטים לתרום לבעלי חיים במקום מטרות נעלות אחרות.

וחוץ מזה, עצה קטנה, שקול מילותייך- אמרה כמו "אני מוכן לשרוף את כל החתולים בעיר בשביל ש.." משפט וחצי אחרי שאתה טוען שזה שאתה לא אוהב חיות לא עושה אותך אדם רע, לא מוציאה אותך באור טוב. ברור לי שאתה לא תשרוף שום חתול, אבל בשל העובדה שיש אנשים שבל"ג בעומר מחליטים באמת לשרוף חתול, להגיד דבר כזה זה סתם נורא ולא במקום.

פורסם

הגיע הזמן לעצור את השירשור הזה כאן.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווזינו - זה תלוי ביכולת הדיון שלנו, אני לא חושב שכשאנשים לא מסכימים הם צריכים פשוט לא לדבר על זה, זה משעמם מדי =)

לשי וסטילנס: פספסתם משהו בגוף הטקסט שלי שהיה קיצוני בכוונת תחילה ע"מ לבטא את תסכולי וכאבי מהעניין.

הבסיס של מה שכתבתי קשור לדעתי לסטראוטיפ מסויים של אנשים שמעניין אותם בע"ח יותר מאנשים אחרים, גם אם האנשים האחרים אינם נרקומנים הומלסים אלא אנשים שהיו חזקים ושרדו המון וכעת אינם יכולים 'ללכת' בשקט.

משהו מפריע לי שאנשים מוכנים להשקיע בחתול ואף ילכו ויאמצו אחד מהרחוב כאשר הזקן הזה יושב בבניין ליד רעב וקפוא, ואני מבין שכל אחד וה"מלחמה" שלו, אך לא מסכים עם זה.

ועכשיו אשאל אותכם: במצב היפוטתי לחלוטין - יש כאן מישהו שהיה מעדיף חייהם של X חתולים על פני חייו של אותו זקן? כי זאת הייתה מטרת המשפט.

 

נ.ב.

בגילוי נאות לגמרי אני אומר שני דברים: מתחת לבית שלי יש גבול בין שתי כנופיות חתולים שמלא גם בחתולות מיוחמות, זה בטח לא עוזר לאהבה שלי לחתולים, מצד שני הייתה לדודים שלי חתולה ששיחקתי איתה מגיל קטן ולפני שנה הלכה לעולמה וכעת יש חתול אחר, שאין לי בעיה לשחק איתו - מה שרק אומר, שהחתולים הם כנראה לא הבעיה, אלא האנשים סביבם (כולל עיריות שלא מטפלות במפגעים כנ"ל) - בשבילי לפחות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...