Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברווז אני גם לא אוהב חיות, אבל זה לא הופך אותי לבנאדם רע, אני בטוח שיש דברים שאני אוהב ואתה לא, לי מפריע מאד למשל שאנשים עסוקים בלהציל חיות ולתרום לעמותות של חיות בזמן שיש זקנים שעברו כמה שנים במחנה ריכוז אבל אין להם כסף לחשמל, עם כל הכבוד לכלבים ולחתולים ולנהגי מוניות, אני מוכן לשרוף את כל החתולים בעיר כדי שלזקן, ניצול שואה אחד יהיה חם הלילה!

קצת פרופורציות.

 

אני חושב שאני כן אוהב חיות (תלוי אולי מאיזה סוג) וגם גידלתי בבית בעבר.

ועדיין אני חושב שהציטטה הזו נכונה. ב-100% נכונה.

alfa 156 2.5.

פורסם

אלרגיה או לא אלרגיה.. למה שאותו הבן אדם הולך לסופר או לכל מקום אחר אין שם שרידי חתולים בחיידקים שיכולים להזיק לבני המשפחה האלרגיים שלו?

 

מי ישמע הוא התבקש להוביל נמר! או אריה! חתול בכלוב! אתם עושים צחוק?

ואם קראתי נכון לא מדובר בנהג שפציפי שאולי הוא באמת אלרגי, כמו שכתב פותח האשכול בתחנה עצמה אמרו לו שאין אף אחד שמוכן להוביל חתול! (לא נמר,לא אריה,לא דוב גריזלי! חתול בקופסה!)

 

להעיף אותם!:lol:

 

וכן גם אני אוהב חיות.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

לא הבנתי מה זה קור כלבים

 

האם זה קור שמפריע גם לחתולים?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

  • בצרפתית קיים הביטוי "קור ברווזים" (un froid du canard) ככל הנראה מטעמים דומים.

ברווז הפורום? אתה מסתדר בקור הנוראי הזה? :D

פורסם
ואני מברך אותך שתלך לחפש. אני מבין שאתה מאלה שלא אוהבים חיות.

אני לא אוהב אנשים שלא אוהבים חיות.

אז לפני שאני אגיב פה בצורה שעשוייה חס וחלילה לפגוע בכליל השלמות שנקרא סאמי, או באנשים זכים ורכים אחרים, אני עוזב את השירשור.

אבל לא לפני שאאחל לך שלא תצליח למצוא תחבורה אף פעם בימים כמו אלה, של חורף, גשם וברד.

 

 

ברווז ידידי, אני מאוד אוהב בעלי חיים (לא חיות אלא בעלי חיים) ומוכן לעשות הרבה בשבילם (פעם אפילו ישנתי במשרד 3 ימים עם גור חתולים בן יומו כדי להאכיל אותו כמה פעמים בלילה עם תערובת של חלב וחלבון ביצה כי אם הייתי מביא אותו הביתה הכלב שלי היה מנשנש אותו ואף וטרינר באיזור לא יכול היה לסייע וגם לא נתן לקטנצ'יק סיכוי לשרוד. בסוף הוא שרד וחי אצילי במפעל 6 שנים עד שנדרס) אבל אני מקבל את זה שלא כולם כמוני. יש אנשים שמפחדים, יש אנשים שאלרגים, יש אנשים שנגעלים ויש גם סתם אידיוטים. פרט לאידיוטים אין לי בעייה עם אף אחד מהם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מפריע לכולם.

אם כבר, קצת התעמקות לא תזיק (מקור האמירה "קור כלבים"):

http://he.wiktionary.org/wiki/%D7%A7%D7%A8_%D7%9B%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%9D

http://blog.ravmilim.co.il/2011/12/04/dogs-best-friend/

תחליטו לבד, מה מתאים לכם יותר :lol:

אימצתי את הקור ברווזים 8)

 

עכשיו מתלבט אם לאמר "חושך מצריים" או פשוט ומודרני "zero lux"

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...