Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים.

אני צריך עזרה במציאת סט או מערכת סאונד לאוטו.

אני מאוד אוהב סאונד וגם מתעסק בתחום ככה שמאוד חשוב לי שהמערכת תיהיה איכותית ככל האפשר אך לעצרי התקציב לא גבוה ואני גם לא מבין במחירים של מערכות לאוטו ביחס לאיכות שלהם.

סתם בשביל לקבל מידה, כמה שווה מערכת שמגיע מהמפעל באוטו בסדר גודל של פורד פוקוס 2010 ? (להורים יש את האוטו הזה אז ככה שאוכל להבין מה האיכות שמקבלים בתמורה למחיר שלה).

 

התקציב הוא בעקרון נמוך ככל האפשר בהתחשב בזה שאני מחפש מערכת יחסית טובה אבל לא מטורפת, עדיף עם סאב וופר ואני מוכן להגיע במקסימום של המקסימום להגיע ל-1000 ש"ח אבל רק אם זה ממש שווה את זה.

 

מה עדיף לקנות ? 2 רמקוליים קידמיים במחיר מסויים או 2 אחוריים ו-2 קדמיים באותו מחיר (לא יודע עד כמה יש הבדל באיכות בתווך המחירים הזה).

פורסם

5 שקלים :D.

 

הסט אפ האידאלי הוא סאבוופר, קומפוננט קדמי, מגבר + רדיו אפטרמרקט (ולא מנחת!).

 

לגבי איכות- מה שבשבילי איכותי ומה שבשבילך איכותי זה שונה לגמרי, אתה יכול מצד אחד להסתפק בסט ששווה 500 ש"ח או 3000 ש"ח, איכותי זה כללי מדי.

JL Audio

פורסם
5 שקלים :D.

 

הסט אפ האידאלי הוא סאבוופר, קומפוננט קדמי, מגבר + רדיו אפטרמרקט (ולא מנחת!).

 

לגבי איכות- מה שבשבילי איכותי ומה שבשבילך איכותי זה שונה לגמרי, אתה יכול מצד אחד להסתפק בסט ששווה 500 ש"ח או 3000 ש"ח, איכותי זה כללי מדי.

 

בוא נגיד שמהמערכת שיש להורים שלי בפורד פוקוס 2010 סבירה מינוס בשביל מערכת לאוטו בעיני.

יש לך הערכה כמה שווה מערכת כזו ?

 

(אין לי מושג מזה רדיו אפטרמרקט לא מנחת)

פורסם

מערכת שבה אם האוטו מובנת מהמפעל בדר"כ בלי יציאות RCA בכדי לחבר מגבר, כאשר רוצים להשתמש במערכת זאת צריך לחבר למערכת מנחת בכדי לחבר אליה מגבר. מערכת אפטרמרקט היא מערכת שמותקנת כבר אחרי שהאוטו יצאה מהמפעל ובדר"כ יש לה יציאות RCA בכדי לחבר מגבר. מערכות אלה גם נחשבות יותר איכותיות בנושא הסאונד כמובן תלויי בחברה ובכסף שאתה מוכן להשקיע.

פורסם
מערכת שבה אם האוטו מובנת מהמפעל בדר"כ בלי יציאות RCA בכדי לחבר מגבר, כאשר רוצים להשתמש במערכת זאת צריך לחבר למערכת מנחת בכדי לחבר אליה מגבר. מערכת אפטרמרקט היא מערכת שמותקנת כבר אחרי שהאוטו יצאה מהמפעל ובדר"כ יש לה יציאות RCA בכדי לחבר מגבר. מערכות אלה גם נחשבות יותר איכותיות בנושא הסאונד כמובן תלויי בחברה ובכסף שאתה מוכן להשקיע.

 

הבנתי.

 

קילבתי המלצה על זוג רמקולים FOCAL 165CA1 + סאב באיזה ב-300-400 שקל.

מה אתה אומר על האופציה הזו ?

פורסם

אני לא יודע איזה סאב, אבל בגדול אם יש לך אפשרות לשמוע את השילוב וזה הישמע לך טוב באוזן אז לך על זה וקומפוננטים בדר"כ נשמעים טוב יותר מרמקולים (לסאב תצטרך מגבר בשביל שהיה אפקטיבי). בגדול הבחור שענה לך בהתחלה צודק בשביל מערכת סבירה אתה צריך קומפוננט קדמי+סאב+מגבר ורצוי רדיו די איכותית (לא חובה). כל העסק הזה יד שנייה במצב נורמלי יעלה לך פחות או יותר 1500 ש"ח לא כולל התקנה ואם התקנה זה יצא מעל 2000 ש"ח. אם אתה לא רוצה להשקיע סכום כזה ההצעה שלי תחבר קומפוננט קדמי+ 6X9 אחורי (איכותיים) למערכת וזה אמור לספק אותך בהוצא לא גדולה. (כמובן שהאיכות לא תהיה בשמיים אבל אולי לך זה היה בסדר גמור).

פורסם

רשמת כמה דברים שאתה טועה ומטעה-

 

לסאב תצטרך מגבר בשביל שהיה אפקטיבי.

 

לסאב חובה מגבר, סאב לא יכול לעבוד ללא מגבר.

 

ורצוי רדיו די איכותית (לא חובה).

ברגע שהרדיו דיסק שהוא בעצם מקור האות הראשון לא איכותי לא ישמעו טוב, לכן רדיו דיסק איכותי זה חובה (בהתאם לתקציב כמובן).

JL Audio

פורסם

מצטער אם מה שכתבתי לא היה ברור. לגבי הסאב ב"לא אפיקטיבי" התכוונתי לזה שבשביל סאב צריך מגבר.

לגבי הרדיו דיסק מניסיון במיוחד שיש לך תקציב מוגבל אפשר להגיעה לתוצאות די טובות גם אם רדיו דיסק שלא נחשב איכותי במיוחד. כמובן הכל תליו בתקציב ובתוצאה הסופית שאתה רוצה לקבל. כמבן שאתה צודק שככל שהרדיו דיסק שלך יותר איכותי התוצאה תהיה יותר טובה, ולא צריך לשכוח שגם התקנה איכותית+תשתית (קבלים וכדומה) תורמת לתוצאה הסופית.

ועוד פעם מצטער אם מה שכתבתי בהודעה הקודמת לא היה ברור.

פורסם

מה ההבדל בין קומפוננט לרמקול רגיל ?

יש משהו בתקציב של סביבות ה-500 ש"ח שיתן תוצאה יותר טובה מהזוג FOCAL 165CA1 ?

 

תודה מראש על העזרה הרבה !

פורסם
לרוב ימליצו פה על MOREL TEMPO, וזה אכן רמקול מצויין, אבל קודם תציין בבקשה איזה סגנונות מוזיקה אתה שומע.

 

מטאל כבד, רוק מכל הסוגים, דאבסטפ, פופ, היפ הופ, מיינסטרים MTV.

בוא נגיד שכל תווך התדרים חשוב לי בעקרון :)

פורסם

התקציב שלך לא מאפשר הרבה שינויים (1K בלחץ), לא תצליח להביא מגבר סאב רמקול ורדיו.

 

הייתי ממליץ לך על 6X9 מאחורה שיספק באס, רדיו, וקומפוננט.

JL Audio

פורסם
התקציב שלך לא מאפשר הרבה שינויים (1K בלחץ), לא תצליח להביא מגבר סאב רמקול ורדיו.

 

הייתי ממליץ לך על 6X9 מאחורה שיספק באס, רדיו, וקומפוננט.

 

רדיו דיסק איכותי כבר יש לי (משהו ב-700 שקל...)

×
×
  • תוכן חדש...