Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי :)

 

הייתי היום בסוכנות אלפא וראיתי את המיטו בדרגת גימור MILANO עם מושבי עור, גג פנוראמי וכו'

מאוד נדלקתי על הרכב ואני שוקל בהחלט לרכוש אותו.

איכות תא הנוסעים שלו נראתה לי סבירה ביותר.

אך הבעיה היא שברשותי סיאט איביזה שנת 2011 ברמת גימור ספורט ועם הזמן תא הנוסעים התחיל להראות את חוסר האיכות שלו. כגון: רעש מהפלסטיקה בלוח השעונים, רעש מהפלסטיה בידיות של הדלתות, רעש מהקורות בצדדים כאשר יש מוסיקה טיפה חזקה, רעש מהריפוד של הגג בזמן נסיעה.

השאלה שלי היא האם במיטו זה גם יקרה? או שאיכות תא הנוסעים שלה יותר איכותית מזו של האיביזה?

 

תודה! :-D

פורסם

שנתיים על מיטו - מבחינת איכות תא הנוסעים לא נרשמו שינויים מהותיים - התלונה היחידה שלי היתה לגבי הרמקולים הסטנדרטים האחורים שאחרי כשנה התחילו לזמזם לפעמים.

פורסם
שנתיים על מיטו - מבחינת איכות תא הנוסעים לא נרשמו שינויים מהותיים - התלונה היחידה שלי היתה לגבי הרמקולים הסטנדרטים האחורים שאחרי כשנה התחילו לזמזם לפעמים.

 

תודה רבה! אני שמח לשמוע שאין משהו מרגיז, אני בטוח שאת הרמקולים אפשר לסדר במידת הצורך, תחת אחריות כמובן.

אשמח לשמוע עוד חוות דעת :)

פורסם

היתה לי מיטו 3 שנים. שום דבר לא התפרק, התקלף, נשר או משהו כזה, אבל איכות ההרכבה והחומרים שם לא מושלמים. בעיקר הפריעו לי כיסוי תא הכפפות והתא בין המושבים. חוץ מזה היא די מוצקה.

emotion of motion

×
×
  • תוכן חדש...