Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה לכל התגובות..

בכל מקרה, מה שהתכוונתי זה שאני למשל טכנאי מחשבים במקצועי, יודע להתעסק בחומרה וכו', אני יודע שאם הייתי טכנאי של חנות מחשבים, הייתי יכול בקלות רבה לערבב כל אחד ואחד. הגבול בין ערבוב לבין צדק הוא כ"כ דק שזה פשוט מטורף.

 

בשביל זה יש את הפורום הזה, אתה יכול להתיעץ עם אנשי מקצוע לגבי התקלה והטיפול שהציעו לך במוסך לפני שאתה נותן אישור לתקן. ברגע שתמצא מוסכניק שיהיה אמין בעיניך, ותרגיש נוח איתו, תיצמד אליו.

ואל תשכח שאנשי מקצוע טובים מגיע להם להתפרנס טוב, הם לא ייקחו מחירים נמוכים אבל העבודה שלהם תחסוך לך הרבה כסף.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רכב זו גם אחריות ,תהיה זהיר עם בחירת המוסך .

ברכב ישן אני מסכים עםחברי הפורום , שכדאי ללמוד לטפל לבד מלבד התעסקות עם בלמים וחשד לבעיה במנוע/בגיר .

 

בהצלחה

פורסם

בעידן של היום הרבה יותר "קשה" לרמות \ לשקר, במיוחד שקיימים פורומים.

ובקשר לדוגמא שלך, בתור מישהו שלאבא שלו יש חנות מחשבים, לא עושים דברים כאלה.

פעם, פעמיים, בהגזמה נגיד 10 פעמים תצליח לעבוד על מישהו, פעם אחרת יבוא מישהו חשדן, יגיד תודה אבל לא תודה ויקח למעבדה אחרת, במעבדה אחרת רק מכניסים את הזיכרון ונפתרה הבעיה. באותו הרגע בעל המחשב מפרסם באינטרנט על בעל החנות שהוא רמאי וזה עושה לו פרסום שלילי ומכת תדמית חזקה.

זה לא שבעל החנות לא יכול לשרוף את הלוח בשניה ואז באמת "קשה" יורת לתפוס אותו, אבל אתה צריך להבין שלקוח מרוצה חוזר ומביא לקוחות אחרים, בעולם התחתרותי של היום צריך תודעת שירות גבוה ואמינות.

אנשים לא יחזרו למקום שמרמה אותם, לא משנה אם זה חנות מחשבים, מוסך, חנות חשמל או כל חנות אחרת.

לא בעיה היום לקבל המלצות באינטרנט על אנשי מקצוע שהשיגו מוניטין ביושר, ולפעמים גם משלמים עליו קצת אקסטרה מעסק עלום שם. אבל לפחות אתה יודע שאתה משלם עבור משהו שצריך לעשות ולא משלם לשם שמיים

 

תודה לכל התגובות..

בכל מקרה, מה שהתכוונתי זה שאני למשל טכנאי מחשבים במקצועי, יודע להתעסק בחומרה וכו', אני יודע שאם הייתי טכנאי של חנות מחשבים, הייתי יכול בקלות רבה לערבב כל אחד ואחד. הגבול בין ערבוב לבין צדק הוא כ"כ דק שזה פשוט מטורף.

 

מספיק שלמישהו אחד מזכרונות הRAM בזיכרון של המחשב יצא מהמקום ורק חצי מהזיכרון מחבור ללוח אם והשני לא, והמחשב לא נדלק, אפשר כבר לקנוס אותו ב'צריך לקנות לוח אם חדש, ובדיוק יש לי במבצע אחד כזה בחנות'.

 

אז חשבתי, רכבים זאת קטגוריה יותר יקרה. ואצלי כל טיפול זאת משכנתא. (מרוויח בערך מינימום-לפני צבא), וכל מוסכניק, הרי הוא עובד למחייתו, לפרנסתו, אולי הוא רוצה לארגן לעצמו ולמשפחה שלו איזה סופ"ש בקאריביים, אז בטיפול 10K יגיד לי הלך לי הראש מנוע, יהיה לי קצת קשה להתווכח איתו (שוב, בתור אחד שנכנס לתחום הזה ימים לפני).

 

ורציתי לדעת איך כל הפרוצדורה הזאת הולכת, אם באמת קיימים מוסכניקים שעושים את העבודה שלהם כי הם אוהבים את זה ולא בשביל לחלוב עוד ועוד כסף מלקוחות..

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

המוסכים היא עוד אינדיקציה לחוסר המקצוענות הלבנטיני שלנו.משתלב באיזור.

מישהו בודק אותך מה למדת כדי לפתוח מסעדה ? קואוצ'ר לחיים ? מטפל אלטרנטיבי ? דיקור סיני ?

בדיוק כמו שלטי הרופאים בשוק בומביי - ד"ר סינג.... (הרציניים טורחים להשקיע במדפסת טובה לתעודות שעל הקיר) ,כך כאן המוסכים.לך תפתח מוסך בגרמניה.ואחרי שפתחת עמוד בכל הביקורות האנונימיות עם השיניים.ממשרד העבודה ועד ADAC.

רק המדינה אשמה שהרגה את עמל,אורט (כפי שנוסד) מקס פיין... והפכה את סיבוב מפתח המרצדס על האצבע בבית קפה וחירטוט על עסקי ענק לעיסוק נחשק.


×
×
  • תוכן חדש...