Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי A3 sportback סדרה 1 vs אלפא רומיאו GT vs BMW


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רצוי אולי באמת, שתציין מהו התקציב (בפועל).

(לא נראה לי לפי מה שאתה כותב, שיש אפשרות אחרת מלבד אלפא. הלא כן ? :wink:)

 

בין 70k ל 75k , וזה נראה לי סכום ריאלי לשלוש שציינתי בשנתון 06

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יסלחו לי אוהבי המותג של אלפא (אני ביניהם) ובעלים של אלפא GT אבל...

נהגתי על ה-GT מנוע 2.0, רכב עגלה, מיושן, גיר זבל ועוד ועוד...

הרגשתי שחזרתי אחורה בזמן.

אל תתקרב בכלל. תקנה רכב מודרני.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
יסלחו לי אוהבי המותג של אלפא (אני ביניהם) ובעלים של אלפא GT אבל...

נהגתי על ה-GT מנוע 2.0, רכב עגלה, מיושן, גיר זבל ועוד ועוד...

הרגשתי שחזרתי אחורה בזמן.

אל תתקרב בכלל. תקנה רכב מודרני.

8.2 זה לא עגלה אבל לא מטוס

אבל

שילדה מעולה, צליל מדהים, עיצוב יפיפה, מושבים נדירים, הגה מעולה

את כל אלה אין לך בגולף אז להגיד מיושן. אז נכון הגיר לא משהו אבל איזה גז ביינים מגניב הוא נותן בהורדת הילוך!!!

 

כנראה שלא מגיעה לך רכב כזה תמשיך לנהוג בגולף החדשנית שלך.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

*מגיע

צריך להגיע לי? אתה סוגד לרכב?

רק אל תיקח את זה קשה :lol:

רכב מיושן חביבי, עבר זמנו כבר לפני שנתיים-שלוש, תתגבר...

נהגתי עליה לפני כמה שנים, 0-100 לא מעניין, בעקיפות באיילון ותאוצות ביניים מרגיש 1 ל-1 מזדה 3 מנוע 2.0 אוטומטית.

אם אני לא טועה מחשב דרך עם אפשרויות בסיסיות בלבד, אין איתות בנגיעה וכו'... אני זוכר שכשנהגתי עליה הייתי בשוק כמה אלפא חסכו.

ה"גולף" שלי עדיפה על הפח זבל הזה בכל אספקט, פרט לפוזה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
*מגיע

צריך להגיע לי? אתה סוגד לרכב?

רק אל תיקח את זה קשה :lol:

רכב מיושן חביבי, עבר זמנו כבר לפני שנתיים-שלוש, תתגבר...

נהגתי עליה לפני כמה שנים, 0-100 לא מעניין, בעקיפות באיילון ותאוצות ביניים מרגיש 1 ל-1 מזדה 3 מנוע 2.0 אוטומטית.

אם אני לא טועה מחשב דרך עם אפשרויות בסיסיות בלבד, אין איתות בנגיעה וכו'... אני זוכר שכשנהגתי עליה הייתי בשוק כמה אלפא חסכו.

ה"גולף" שלי עדיפה על הפח זבל הזה בכל אספקט, פרט לפוזה.

 

איתות בנגיעה לזה אתה קורא מודרניות? חדשנות? בחייך...

 

חביבי, בלי לזלזל בגולף, ויש כבוד, הGT ממוקמת כמה דרגות מעליה על אף פער השנים (ו"החדשנות").

חווית נהיגה לא קיימת בגולף לעומת האלפא, חד וחלק, ואני מזמין כל אחד לחלוק על זה. האלפא מתוכננת כרכב ספורטיבי והגולף... משפחתי.

נכון שהעוצמה של הJTS לא מתקרבת לספורטיבית אמיתית (שאגב, כח לא חסר, ואני לא יודע על איזו GT גמורה נסעת) והגיר בעייתי משהו, אבל להנות מנהיגה? זה כן קיים ועוד איך, ולא מבייש גם את ה"מודרניות" וה"חדשניות" של היום. אם אתה שואל אותי, ועוד הרבה אחרים... GT או ג'ולייטה? GT בענק. אה, והמחשב דרך לא בסיסי, פשוט קשה לתפעול :)

תכנס עם GT לכביש של בית אורן, ואח"כ עם גולף, ואז נדבר.

וזה עוד לפני שדיברנו על GT 3.2 V6.

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

פורסם
שילדה מעולה, צליל מדהים, עיצוב יפיפה, מושבים נדירים, הגה מעולה

 

אם אני לא טועה מחשב דרך עם אפשרויות בסיסיות בלבד, אין איתות בנגיעה וכו'... אני זוכר שכשנהגתי עליה הייתי בשוק כמה אלפא חסכו.

 

:roll:

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

איך GTI נכנסה כאן לפוסט?:lol: מדובר על רכבים בגיל 6-7 שנים שעולים באזור 70K.

 

ראיתי כאן הערה שהגולף GTI מבוססת על משפחתית וה-GT תוכננה כרכב ספורטיבי. האיבו מבוססת על פאקינג לאנסר והיא נותנת בראש לרכבי ספורט שתוכננו ככאלה.

 

אישית אני יותר חובב נהיגה מאשר מעריץ רכבים, לכן אני פחות מבין את הסגידה לרכב כזה או אחר. ה-GT רכב נחמד שנראה מצויין לא מסכים שהוא גרוע ולא חושב שמחשב דרך זה מרכיב חשוב ברכב ספורטיבי. הסדרה 1 פשוט רכב סתמי והאאודי מתבלטת בזכות האיכות וביצועים בגרסאות הטורבו.

פורסם
*מגיע

צריך להגיע לי? אתה סוגד לרכב?

רק אל תיקח את זה קשה :lol:

רכב מיושן חביבי, עבר זמנו כבר לפני שנתיים-שלוש, תתגבר...

נהגתי עליה לפני כמה שנים, 0-100 לא מעניין, בעקיפות באיילון ותאוצות ביניים מרגיש 1 ל-1 מזדה 3 מנוע 2.0 אוטומטית.

אם אני לא טועה מחשב דרך עם אפשרויות בסיסיות בלבד, אין איתות בנגיעה וכו'... אני זוכר שכשנהגתי עליה הייתי בשוק כמה אלפא חסכו.

ה"גולף" שלי עדיפה על הפח זבל הזה בכל אספקט, פרט לפוזה.

 

כמו שאמרתי תמשיך לנסוע בגולף...ואני לא יוסיף

דרך אגב לשונאים שלי אני לא מאחל גולף

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

למרות ששתי המכוניות הללו שהפכו כאן, כרגיל כמעט, לנושא ל"מלחמה" ייצרית, מיועדות בעצם לאותו דבר, קצת פילפל בדבר הזה שנקרא אוטו, הן עושות את זה בצורה מספיק שונה בכדי שאלו שמתים על האחת לא ממש סובלים את השנייה, גם אם הם אומרים אחרת. אבל למה לנהל את זה כמו בגן ילדים ?

פורסם

לא מבין איך הגולף השתרבבה כאן.

בכל מקרה ממה שניתן היה להבין מרוח דברי פותח השרשור, סבתא גולף זה לא מה שהוא מחפש.

ה GT מכונית פוזה בהרבה יותר מוצלחת, גם מבחוץ וגם מבפנים וגם המוזיקה (בלי להגזים, כן?).

מבחינת איכויות נהיגה/נסיעה, זה כבר סיפור אחר. מהתנסות אישית הGT אינה מקיימת את ההבטחה (שמשתקפת מהופעתה).

אבל לא התרשמתי שהוא מחפש מחוננת בתחום הזה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני לא יכול לאמר שאני לא מזיל ריר כשאני רואה גולף GTI - אני כן, למען האמת העיצוב שאני לא אוהב כל כך זה השירוקו, מעדיף את הגולף הרבה יותר דווקא.



 

אבל כשאני רואה אלפא GT אני פשוט נמס! או חרמן!

 

לא איכפת לי בכלל איך זאת נוהגת ואיך זאת נוהגת כי גם ככה אני נהג מנהלתי - אבל האלפות פשוט עושות לי את זה.

 

באופן מפתיע הג'ולייטה מרגיזה אותי - משהו שם הלך לאיבוד והיא פשוט נופלת בעיניי מה159 בכל הקשור לעיצוב של אלפא.

 

אני פוחד מהן כמו מאש, כי אני יודע שביום שאני אקנה אחת, אני כנראה אשאר איתה - ולא מתאים לי רומן דווקא עם רכב שנוגד את ההיבט הכלכלי שלי לחיים :x

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

גולף, גדול :-)

 

את ה-gt של דן אני מכיר אישית, ואחרי הלוך ושוב לאילת אני יכול לומר שהיא נוסעת כמו חיה ונראית כמו מיליון דולר.

 

חדשה לגמרי מבפנים ומבחוץ.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

לדעתי אם כבר אז כבר, תחפש 3.2 V6, איך אפשר להשוות 260 סוסים לשאר? :) וכמובן הצליל המטורף של מנועי האלפא

 

אם שנתון לא היה נושא מעיק בימים אלו, נראה לי שפיאט קופה הייתה פותרת לך את הכל, גם חזקה, גם עיצוב שאין כמוהו, איכות חומרים לא רעה בכלל גיר מטורף, ועם סט בולמים קפיצים אתה מקבל רכב חד מאוד ומתנהג.

כמובן שעם התקציב אתה יכול לרכוש אחד ואת ההפרש להשקיע באיזה GT28 הא? :D

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי


×
×
  • תוכן חדש...