Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כול הרכבים האלה בעלי מנוע 1600-1500 יש כזה הבדל מורגש בביצועים על הכביש ? האימפרזה לא סוחבת ? .. זה לא אמור להיות רכב מרוצים, אבל צריך שיהיה כייף לנהוג בוא

מהמגאן אני קצת נרתע אחרי מה ששמעתי, מדובר ברכב לטווח ארוך מאוד .. (מעל 3 שנים, אבל יסע מרחקים קטנים ומספר קילומטרים קטן מהממוצה בשנה ) והגיר קצת מפחיד אותי שם

הלאנסר משנת 2008 ומטה לדעתי קצת מכוער, אבל במידה ואני ימצא משהוא טוב אני הילך על זה ..

שאלה לגבי הפוקוס, זה גיר אוטומטי רגיל או טיפטרוניק ?

 

טוסון שנת 2004 יהיה בעייתי, גם דלק גם תיקונים ...

יש לכם עוד דגמים שאתם יכולים להציע לי ?

תודה !

פורסם

הלאנסר 2008 מאוד אמינה ! אבל,

היא שותה דלק.

אבל אם אתה לא נוסע כול כך הרבה , אז הייתי ממליץ לך ללכת על הלאנסר כי בתקציב הזה אתה לא

תמצא רכב יותר אמין ממנו .

פורסם

נקווה שנמצא אחת במצב טוב,

 

הסתכלתי ב"יד 2 " וראיתי מלא רכבים יוצאים מליסינג במודעות שם

הפירסומים האלה שם של החברות הגדולות והאמינות או של כול העסקים הפרטיים (הרכבים האלה זבל או בסדר ? ) ?

 

תודה !

פורסם
נקווה שנמצא אחת במצב טוב,

 

הסתכלתי ב"יד 2 " וראיתי מלא רכבים יוצאים מליסינג במודעות שם

הפירסומים האלה שם של החברות הגדולות והאמינות או של כול העסקים הפרטיים (הרכבים האלה זבל או בסדר ? ) ?

 

תודה !

 

אם אתה מדבר על לאנסר , רוב הלאנסרים הם מליסינג .

פורסם

לגרסה החדשה תצטרך לאסוף בערך 50000.

כן האימפרזה לא סוחבת.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

גרוע ביותר, לא לגעת ברכב הזה.

לנסר נראה לי הכי מתאים לתקציב ולדרישות, רק תהיה זהיר מאוד בקניה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אתה יכול לפרט קצת ?

תודה !

 

הלאנסר הישן לטעמי קצת מכוער ... אני הייתי יותר בכיוון של הפוקוס אבל כנראה שזה יהיה 2007 במידה והמחיר שלהם לא ירד מספיק כשהתחלף השנתון

ראיתי לאנסר 2009 במחיר של 39000 אני התקשר נראה כמה הקילומטר שלו

פורסם

aveo זה רכב עם רמת בטיחות מחפירה, לא נוח, לא חסכוני, לא אמין במיוחד. אני לא חושב שיש רכב ברמה יותר נמוכה מזה.

http://www.euroncap.com/tests/chevrolet_aveo_2006/250.aspx

 

 

פוקוס אופציה טובה, ואם אתה אוהב את המראה של פוקוס יותר, לך על פוקוס.

 

אם אתה לא זקוק לרכב משפחתי של ממש, יונדאי אקסנט או קיה ריו יכולות לבוא בחשבון. הן זולות ואמינות.

אבל עדיין, לדעתי, לנסר ופוקוס עדיפות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה, אני חושב שאני הילך על הפוקוס בסוף ...

 

מתי בערך צפויה להיות ירידת המחירים כשמתחלף השנתון ? בדיוק ב 1.1.13 או יותר מאוחר בשנה ?

מתי הזמן הכי משתלם לקנות את הרכב ?

פורסם

איציק - אתה הולך לרכוש רכב כשאין לך כסף? יש לך מקורות למימון תחזוקתו? י שלך מקורות למימון תיקונים (בלתי) צפויים? אחזקת הרכב תעלה לך 2000-3000 שLח לחודש, לא כולל התשלום לחברת המימון. הבאת זאת בחשבון?

הרעיון של רכישת רכב על בסיס מימון מלא נראה לי מסוכן מאוד. נראה לי שכדאי לך לחשוב שוב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האוטו לא יסע כול כך הרבה ככה שאני לא רואה איך אני יגיעה לסכומים כאלה בלי חברת המימון (לפחות בחודשים הקרובים) :|

בגדול יש לי מקור לממן תחזוקה- כן.

אתה יכול לפרט למה זה נראה לך מסוכן לרכוש רכב במימון מלא ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קניתי בסוף פוקוס 2008 עם 111 אלף קילומטר,

לקחתי אותו לבדיקה לפני וחוץ מצמיגים ישנים ומצבר יחסית ישן(אבל עובד ) לא היה שום דבר

 

האוטו ממש טוב ואני מרוצה מאוד, נוסע ממש טוב, סוחב לא רע בכלל

 

תודה רבה לכול העוזרים ! :ok:

×
×
  • תוכן חדש...