Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב הוא כ - 35K

 

זה רכב ראשון שלי, אני לא אוהב את כול המכוניות מיני האלה (יודאי גיטס סוזוקי סוויפט וכול שאר הפיצים) וגם לא מזדות למיניהם ...

אני רוצה רכב מ 2007 ומעלה

אני מחפש רכב בליסנינג 100% מימון

 

הדגמים שראיתי שנמצאים בדרישות שלי הם

פורד פוקוס

סוברו אימפרזה

שברולט אופטרה

הונדה סיוויק (לא בטוח ... קצת יקרה )

מיצובישי לאנסר

רנו מגאן

יונדאי טוסון (גם כן לא בטוח )

 

מה אתם מציעים לי ? בתור אחד שההבנה שלו ברכבים לא הכי טובה ...

איזה מהרכבים ידוע שהוא בעייתי ? איזה מהם יותר טוב מהאחרים ?

פורסם

100% מימון - 95% אחוז נפילה.

 

החברות הגדולות בדרך כלל לא נותנות אחוזי מימון כאלו, מה שמשאיר אותך בעיקר עם הסוחרים הקטנים והזבל שהם בדרך כלל מוכרים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שלום, אני אענה לך את העדפותי בתור אחד שהיה במצב שלך עד לפני חודש.

בהנחה שתוכל למתח מעט את התקציב לכיוון ה-39000 ש"ח.

 

פורד פוקוס - כבדה, ישיבה טובה על הכביש, צריכת דלק סביב 1:9, נוחות נסיעה מקדימה סבירה ומאחורה ממש לא נוחה. אופציה מעניינת.

סוברו אימפרזה - נוחה, יחסית מהירה, צריכת דלק סביב 1:9.5, לא יצא לי לנהוג עליה אבל שמעתי עליה דברים טובים, מעט צפופה אם יש לך משפחה עם 4 נפשות. אופציה טובה.

שברולט אופטרה - צריכת דלק 1:8.5, נוחה ומתאימה למשפחה, לא מכיר באופן אישי אלא רק משמועות מחברים, אמינה ונוסעת טוב במנוע 1800 סמ"ק. הייתי מוותר.

הונדה סיוויק (לא בטוח ... קצת יקרה ) - מכיר משנתונים נמוכים מאוד, אמינה עם צריכת דלק סביב 1:11. הייתי מוותר.

מיצובישי לאנסר - רכב אמין ביותר! נסיעה נוחה, רכב מאוד בסיסי ופשוט, צריכת דלק סביב 1:8.5, התלבטתי קשות בינה לבין המגאן.אופציה מעולה!

רנו מגאן - ה-רכב, הסיבה היחידה שאתה יכול להכניס אותו ברשימה הנ"ל היא בגלל העוול והשמועות על בעיות אמינות. שוחחתי רבות עם קצין רכב בחברה גדולה שהחזיקה צי של עשרות מגאנים ונאמר לי בפרוש, הרכב אמין ולא היו תקלות סדרתיות, כמובן שכמה שהשנתון יותר גבוהה כך הרכב אמין יותר כי שכללו מכלולים עם השנים. תוכל לרכוש רכב כזה עם אחריות 3 שנים על מנוע וגיר שזה כולל שנה ראשונה אחריות על כל הרכב למעט בלאי טבעי מקרסו טרייד אין, זה מה שאני עשיתי. הרכב נח, מפנק, כיף לנסיעה עם צריכת דלק יותר מסבירה סביב 1:12 ואם לא יהיו בעיות, מדובר ברכב מושלם ביחס למחיר הלא הגיוני.אופציה מעולה!

יונדאי טוסון (גם כן לא בטוח ) - רד מזה אלא אם יש לך אפשרות כלכלית לנסע על רכב שצריכת הדלק שלו 1:6. אופציה לא רלוונטית.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

תודה רבה !!

אז בגדול . .

המיצובישי והרנו מומלצות

אחריהם הפורד והסוברו

כול השאר פחות טובים

ניתן למצוא את הלאנסר 2009 בטווח המחירים שלי ? (35K + חריגה מסויימת )

 

 

לגבי ה 100% מימון ... אפילו לא בשבוע האחרון של דצמבר ?

אין לי מקדמה לתת ... אם יש לכם מקומום אמינים לקנות מהם באזור המרכז שמציעים את זה אשמח לשמוע

פורסם

איציק- לא מדוייק, בקרסו נותנים 100% מימון בריבית נמוכה מאוד! שיתוף פעולה עם בנק הפועלים.

אגב - כנ"ל אוטו סנטר עם שיתוף פעולה עם מימון ישיר רק בריביות של פראיירים.

 

לפותח השרשור - אם החלטת על רנו אני ממליץ לך על קרסו כי אין כמו לרכוש מהיבואן עם ישור קו שלא תקבל באף חברה אחרת ו 3 שנים אחריות על מנוע וגיר לכל צרה. (שנה ראשונה על כל הרכב למעט בלאי טבעי). אל תתפתה לפחות!!

 

אם החלטת על מיצובישי - טריימוביל יש מלאי לא מבוטל של רכבים אבל בתקציב הנ"ל שני המקרים הרכבים יהיו עם ק"מ מעט גבוהה ולכן עדיף את המיצובישי.

 

הצעתי - בכלל שניתן לקבל 100% מימון בתנאים נוחים ולא מאחרון הסוחרים, הייתי מציע למתח מעט את התקציב ולרכוש רנו בק"מ נמוך וכך תהנה מכל העולמות.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

איפה טריילמוביל וקרסו ממוקמים ? יש באזור חדרה ?

 

אני הילך להתרשם היום מכמה רכבים ואחזור להתייעץ במידת הצורך

 

תודה רבה !

פורסם

הייתי באופרייט ליס בשביל להתרשם מכמה מכוניות לראות לשמוע ...

 

בגדול ההחזרים בכול חודש גבוהים והרכבים לא משהוא :p

הציעו לי שני רנו מגאן , אחד 154 אלף קילומטר ואחד 134 אלף קילומטר

אמרו לי שהמחירון של הראשון הוא 46550, הם מציעים אותו ב 28000 ובפריסה לתשלומים זה יוצא 570 לחודש

השניה המחירון הוא 49550 הם מציעים אותו ב 33000 בפריסה זה יוצא 680 לחודש (קפיצה רצינית הייתי אומר ... )

הציעו לי גם פורד פוקוס אבל הוא לא הספיק לקבל את המחיר לפני שכבר הלכתי

 

לאיזה קילומטר'ז אני אמור לצפות כשאני קונה רכב 2008 מליסנינג ?

איך ה סובארו B3 סדאן ? מבחינת מחירים ומבחינת איכות ...

יש עוד מקומות באזור חדרה שאתם ממליצים עליהם ?

תודה !

פורסם

אפשר 100 אחוז מימון, שתגיע לבאר הם ידאגו שתשתה ממנה.

הם יפנו אותך לסניף בנק רלוונטי ואפילו ידאגו שלא תעמוד בתור

הכל בשביל לזרז וליעל עבורך את התהליך וכל זה בתנאי מימון כמו של רכב חדש

ריבית נמוכה מאוד ואני מדבר בתור אחד שמגיע גם מתחום של כספים.

ממליץ לך על סניף ראשון הם קרובים לרכבת אז זה נח 

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

אם החלטת על רנו קבל כמה טיפים:

תסתכל על הנסועה הצפויה בק״מ שאתה מתכנן ל 3 שנים הקרובות

תחבר אותה לק״מ שיש לרכב עכשיו ותקבל תוצאה:

אם יוצא מתחת ל120000 קמ אז מצויין

אם יוצא בין 120000 ל 150000 יכול להיות בעייתי מעט מאחר ובמרחק כזה הגיר עלול להפתיע אבל בסבירות נמוכה

אם יוצא מעל 150000 קמ אל תרכוש את הרכב

 

עכשיו אם אתה לא מוצא רנו עם הק״מ הנמוך הנדרש לפי מה שפירטתי יש לך 2 אופציות.

1. להרשם ולחכות שתגיע רנו עם קמ נמוך.

2. לוודא שיש לך אחריות לגיר בתקופה היותר מאוחרת בטווח של ה3 שנים.

 

לדודמא : נניח שמציעים לך רנו עם 90000קמ ואתה צןפה שתנסע 60000 קמ ב 3 שנים הקרובות יוצא לך 150000 קמ

חשוב שתוודא שיש לך בשנה השלישית אחריות על הגיר כי זהו רכיב יקר יחסית לתיקון

 

חשוב לא פחות שתוודא שהרכב עבר טיפול של החלפת רצועת טיימינג במוסך מורשה מאחר וטיפול כזה עם ישור קו יכול לחצות את ה3000 שח

 

אני חושב ששווה להשקיע עוד 4000 שח ברכב עם קמ נמוך ועם טיימינג מאשר לרכוש רכב זול שלך תדע מה יהיה

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

תודה על ההמלצות אבל האמת היא שאני לא נעול על שום סוג של רכב ... גם שמעתי מספר תלונות על הרנו ...

אני פתוח להצעות ופוזל קצת לכיוון הפורד פוקס

הרכב לא יסע הרבה אצלי ... סביר להניח שפחות מ 15 אלף בשנה הקרובה

ההמלצות שהבאתה לי כשרות לגבי כול רכב או ספציפית לרנו ?

עוד שאלה, כמה בערך יעלה פורד פוקס 2008 שיוצא מליסינג (אחרי כול ההטבות שלהם) פחות או יותר ?

תודה רבה !!

פורסם

ההמלצה היא ספציפית לגבי רנו. גם אני פחדתי להתעסק עם הרנו ולמען האמת תמיד אפחד כי עם כל רכב אפשר ליפול ואחת כמה על כמה ברכב ששמו הולך לפניו במובן השלילי.

מצד שני העדפתי להתעלם ולא ללכת עם העדר כי הפוקוס והמיצובישי לא מרגשות כמו הרנו.

אני מציע שתעשה נסיעת מבחן על 3 הסוגים וכך תקבל החלטה.

 

אגב - התלונות ששמעת זה מאנשים שיש להם רנו משנתונים מאוחרים או שהם שמעו שמועות וגילגלו הלאה?

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

שמעתי מבעלים של רנו כזאת, אני לא יודע לגבי השנתון ...

 

כרגע אני עדיין מחפש רכב משתלם עם קילומטרז' נמוך .... הראשון שאני ימצא במחיר סביר שיענה על הדרישות שלי אני יקנה ...כמובן שאני גם יסע עליו לפני כן . . . אם יהיו כמה אז אני יעשה עליהם

אני מחפש מקומות בסניפים של חברות ליסינג בסביבה שלי ... מסתבר שאין הרבה ,

יום שישי אני הולך לעוד מקום אני יחזור להתייעץ במידה ואני ימצא משהוא מעניין

 

תודה !

פורסם

חייב להוציא מהרשימה-אופטרה-פשוט כי זה אוטו זוועה,אימפרזה(האוטו עם מנוע 1500 עגלה-איזו זריזות?).

פוקוס-גם עגלה אבל נעימה מבפנים עם מושב מרווח מאחורה(רוחב).

לאנסר-אמינה מאוד-שנתון ביחס למחיר.

מגאן-נוחה מרווחת עם תא מטען ענקי-אמינות לכאן ולכאן.

הונדה-מחוץ לתחום.

יונדאי טוסון-שנת 2004?

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
×
×
  • תוכן חדש...