Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי תוכנת הניווט המועדפת עליכם?  

127 הצבעות

  1. 1. מהי תוכנת הניווט המועדפת עליכם?

    • Waze
    • IGO
    • mio
      0
    • אחר - נא לפרט בשרשור


פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הwaze כל פעם רק מסבך אותי, כל שניה מחשב מסלול מחדש, לקח אותי למקומות שאם אני ירצה להגיע אליהם שוב אני בחיים לא אדע איך.

 

רשמתי לו חוף ירושלים, הוא לקח אותי לחוף ירושלים בבת ים, מי ידע שקיים אחד כזה בכלל?

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

משתמש בזו של אפל. לא יכול לומר שהיא "האהובה עלי", אבל היא בסדר. מציגה את המסלולים בצורה ברורה ומקריאה שמות רחובות אליהם אתה צריך לפנות, ולא אומרת "היצמד לשמאלי", אלא מנחה אותך לקחת את הנתיב הרלוונטי

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

השתמשתי ב waze ,

לא אהבתי אותו כי כמו שאמרו מעליי ,

הוא תמיד "מחשב מסלול מחדש " או שהוא אומר שבכיכר לפנות שמאלה\ימינה,

כשבדיעבד בכיכר אין שמאלה ואין ימינה , רק ישר .

 

אני לבינתיים משתמש ב igo ומרוצה למרות שבשביל לנווט צריך כבל טעינה + דוק + זרוע .

פורסם

waze waze ורק waze

אני יכול לפרט עד מחר למה waze לא רואה את IGO

אבל בקצרה 3שנים השתמשתי בwaze וגם בIGO ולדעתי waze עדיף ולא רק ביגלל שיש לו גישה לאינטרנת

Renault Megane 1.600 Black Manual

דוד אחורי REMUS

פילטר אויר פתוח Pipercross

פורסם

למרות כל הבעיות שיש בwaze זו אפליקציה נורא נוחה והם מתאמצים ומשדרגים כל הזמן.

אני בטוח השתמש בה גם בעתיד, אפליקציה מצויינת

פורסם

וזה המקום לקרוא לכל מי שטרם עשה זאת להצטרף לקבוצות של קארספורום בוייז: carsforum.co.il ו- קארספורום .

אגב, מקריאה בפורום שבאתר של וייז עולה שבעתיד יש תכנון לשלב את האפליקציה הזאת באופן אינטגרלי במכוניות חדשות, כך שכאשר התוכנה תציע לנהג להשתמש במסלול מסוים, היא תוכל לחשב לו כמה דלק הוא יחסוך לעומת מצב שבו הוא יבחר לנסוע במסלול אחר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
הwaze כל פעם רק מסבך אותי, כל שניה מחשב מסלול מחדש, לקח אותי למקומות שאם אני ירצה להגיע אליהם שוב אני בחיים לא אדע איך.

 

רשמתי לו חוף ירושלים, הוא לקח אותי לחוף ירושלים בבת ים, מי ידע שקיים אחד כזה בכלל?

כן צריך לדעת להסתדר איתו, עם כתובות נטו הוא חזק, בנקודות עניין פחות.

אבל יש לו תמיכה של דפי זהב שלעיתים עוזרת מאוד.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם

עד לפני כחודשיים השתמשתי ב igo, לפני כחודשיים גיליתי את waze, ומבחינתי היא המנצחת הברורה.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.


×
×
  • תוכן חדש...