Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן כן, אני יודע שזה הולך להיות נושא הומואי למדי, אבל אבקש להתייחס לזה בשיא הרצינות.

 

אני שואל את זה מכיוון שיש פה הרבה חברה מבוגרים ממני, וכך גם נסיון החיים שלהם משמעותי משלי.

 

אז ככה, אני בן 25 ובחיים לא הייתה לי אהבה. זאת אומרת היו לי סטוצים, היו לי חברות, אבל אף פעם לא היה לי מה שנקרא פרפרים בבטן, אף פעם לא היה אהבה, אף פעם לא היה כלום.

זה כאילו תמיד הרצון שתהיה לי חברה זה אך ורק בשביל סקס ולהרגיש חום של בחורה, אף פעם לא שום דבר מעבר. אולי גם זה הסיבה שבקשר יומיומי, עם אף בחורה לא הייתי יכול להחזיק יותר מחודש.

 

את האמת, עד לאחרונה, לא באמת היה מזיז לי יותר מדי, אבל לצערי אני נמצא כבר בגיל שחברים מסביבי מתחילים להתארס ולהתחתן, וכמה כאלה שגם בדרך לשם. וזה קצת יהיה מבאס להרגיש מוקף בזוגות במקרה הטוב, ובמקרה הרע , כבר לא יהיה לאף אחד זמן מעבר לזוגיות.

 

מה דעתכם על העניין?

 

ולכול התוהים/מתבדחים- אני לא הומו,לא דו מיני, לא א-מיני, ולא זואופיל. ככה שאפשר לחסוך הערות מהסוג הזה, תודה :)

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה צעיר. יום אחד זה יקרה - יכול להיות מחר, יכול להיות בעוד 10 שנים - ועם האשה שהכי פחות ציפית לכך. כשהדבר יקרה - תדע זאת מהר מאוד. גם אני הכרתי את אשתי כאשר שנינו עברנו את גיל ה-30, אבל כאשר הכרתי אותה הכל רץ מהר מאוד, ואחרי 23 שנה אתה האהבה עדיין פורחת.

נראה לי שאתה חושב במונחים של שנות ה-40 או ה-50 של המאה הקודמת, שבהן גברים בני 25 ונשים בנות 20 שטרם מצאו בני\בנות זוג נחשבו סחורה פגומה. היום גם הטובים ביותר מוצאים את האחד\אחת בגיל הרבה יותר מבוגר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא חושב ככה, ובאמת לא ממהר להתחתן ודברים כאלה.

 

פשוט ניראה לי קצת מוזר העובדה שלא היה לי שום רגש כלפי מישהי אף פעם. כשהייתי בן 16 אמרו לי שזה יגיע, כשהייתי בן 20 אמרו לי שזה יגיע, עכשיו אני בן 25 וגם אומרים לי שזה יגיע...לשריין את התגובה הזאת גם לגיל 35? :)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הייתי כמוך.. את האהבה הראשונה הכרתי בגיל 27, לפני שלוש שנים, חתונה עוד שלושה חודשים :wink:

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

מנסיוני, אני יכול לומר שגם אני הייתי במצבך שנים לא מועטות.

היו לי יחסים עם המין השני אפילו כמה חברות אך תמיד הגיע שלב הזה שאמרתי לעצמי למה אני צריך את זה? הרבה יותר כיף להיות לבד בלי לתת דין וחשבון לאף אחד.

חשבתי שמשהו בי פגום.

עד שבגיל 29 זה קרה ופגשתי את מי שלימים תהיה אשתי.

בפגישה הראשונה לא עפו ניצוצות ורק בפגישה השלישית הבנתי שקורה כאן משהו שלא קורה כל יום. בטח לא אצלי.

אחרי שנה התחתנו והיום אנחנו נשואים כבר כמעט שנתיים.

זה הקשר הכי ארוך BY FAR, והשלב של נמאס לי לא הגיע ולא יגיע.

המסקנה: צריך סבלנות ולהיות מיואש לחלוטין מהמין השני כדי שהאהבה תגיע.

קופידון מסתובב לו שם בחוץ רק שהוא מאוד אוהב לקחת את הזמן שלו.

פורסם

בניגוד לאחרים פה אני אשאל אותך שאלה,

לאן אתה ממהר?

 

אני במצבך רק שלי יהיה 27 עוד חודש ואני ממש אבל ממש לא ממהר למצוא מישהי "לכל החיים"

תחשוב על זה אחרת ברגע שתיהי לך אהבה יהיו דברים שרצית לעשות אבל יהיה מאוחר מידיי

תנצל את הזמן תטייל תלמד תזדיין מה שבא לך

רק אל תחלום, תגשים חלומות אבל אל תחלום אחרת תשאר באותה נק' הרבה זמן...

 

מקווה שהבנת אותי..

בהצלחה

 

עריכה: אגב האהבה בדר"כ באה כשמצאת את עצמך בחיים וזה מתקשר למה שנאמר לעיל :)

404

פורסם

ואני שואל, איפה בנצי?

סמנטיקה: עוד לא התאהבת. התאהבות זה רגש חביב אך חולף.

אהבה זאת בחירה. לרוב הטריגר לבחירה הזאת הוא התאהבות,

אבל בשוך ההתאהבות נשארים עם מה שבנית כתוצאה מהבחירה.

בקיצור, לא צריך להתאהב כדי לאהוב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

כנראה לא היית עם מישהי בעלת ציצים גדולים מספיק.

 

אין לאן למהר בגיל 25, ב35 נדבר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מה שספריאל אמר.

 

ואני מוסיף - תנצל את הזמן כדי לעשות חיים, גם במישור הרומנטי וגם בכלל בחיים.

 

אחרי החתונה לפחות שיהיו לך זכרונות... :-P

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
בניגוד לאחרים פה אני אשאל אותך שאלה,

לאן אתה ממהר?

 

אני במצבך רק שלי יהיה 27 עוד חודש ואני ממש אבל ממש לא ממהר למצוא מישהי "לכל החיים"

תחשוב על זה אחרת ברגע שתיהי לך אהבה יהיו דברים שרצית לעשות אבל יהיה מאוחר מידיי

תנצל את הזמן תטייל תלמד תזדיין מה שבא לך

רק אל תחלום, תגשים חלומות אבל אל תחלום אחרת תשאר באותה נק' הרבה זמן...

 

מקווה שהבנת אותי..

בהצלחה

 

עריכה: אגב האהבה בדר"כ באה כשמצאת את עצמך בחיים וזה מתקשר למה שנאמר לעיל :)

 

מחזק +250px-Infinite.svg.png

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם
יום אחד זה יקרה - יכול להיות מחר, יכול להיות בעוד 10 שנים - ועם האשה שהכי פחות ציפית לכך.

 

10 השנים הקרובות רק יוסיפו יופי ובגרות לחנין זועבי. יש למה לצפות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

בחיאת, דיסקו, תזהיר לפני שאתה כותב דברים כאלה.

אילו סיוטים יהיו לי בלילה אם אני אזכר בזה...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...