Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני הולך לכיוון אחר, התאהבת פעם במישהי?

אתה יודע, פרפרים בבטן וכל הווג'רס?

אפילו מישהי שלא יצא לך באמת להכיר בכלל...

 

אם לא, אז כן, יוסטון, יש פה בעיה ושווה לבדוק אותה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני נמצא כבר בגיל שחברים מסביבי מתחילים להתארס ולהתחתן, וכמה כאלה שגם בדרך לשם

תסתכל על זה ככה - אולי הם עושים טעות (כן, גם אם הרבה אנשים עושים אותה, זאת עדיין טעות, בדיוק כמו לקנות רנו חדשה או להצביע לביבי) שישלמו עליה אחר כך ביוקר, ואתה לוקח את העניין באיזי, ותגיע למצב של להתבסס ולהתחתן רק כשבאמת תהיה מוכן.

 

אל תשכח גם שצריך בסיס כלכלי כדי להקים משפחה, הרי לא תביא אישה לבית של ההורים, ולא תיקח עגלה עם תינוק באוטובוס איתך לעבודה (כי אין כסף לצהרון).

 

אז זה שאתה לא נוטה להתאהב ולאבד את הראש, תעריך את זה. יחסוך לך הרבה צרות בחיים. יש משפט ברוסית שאומר "תסע לאט - תגיע רחוק".

 

גילוי נאות - כותב השורות האלה רווק בן 29.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מנסיון של 5 שנים שנגמרו רע, אני מקנא בך פותח השרשור שעוד לא התאהבת

 

הוצאת לי את המילים מהפה :)

 

כשזה מגיע זה מגיע בבום.

 

כשהכרתי את הנוכחית והיינו חברים היא שאלה אותי באיזו ארוחה, איך זה שאני לבד?! אמרתי לה שאני לא מוצא את הריגוש הזה, שחושיי התכהו, ושהתמימות מתה, התכוונתי לזה שההתלהבות הזאת של גיל הנעורים, הפרפרים בבטן וההתלהבות מנשיקה על השפתיים, ריגוש כזה שנעלם.

התבגרתי והתנסתי, טעמתי, חוויתי עולם ומלואו ופשוט איבדתי אמון באהבה.

ואז יום אחד הבנתי שאני מכור אליה, מכור לחברתה של האשה המדהימה הזאת, אם אנחנו אוכלים צהריים ביחד, או סתם יושבים אחד ליד השניה ומשוחחים.

כמעט שנתיים, המון חרא עבר בנהר אבל אני עדיין מרגיש את הפרפרים האלה.

היא גרמה לי להרגיש שכל מה שחוויתי לפני היה רק חזרה...

 

אז תרגע, לך שתה מים ואולי תכיר איזו מישהי ליד הקולר.

haters will hate

פורסם

תראה,

 

בתור התחלה אני ממליץ לך להשתמש בחתימה הגאונית שלך.

 

:wink:

 

 

ואם בכל זאת נהיה רצניים לרגע, אומנם קצת מטריד שעד עכשיו לא מצאת מישהי ש"עשתה" לך את זה אבל יחד עם זאת אין לך מה להלחץ כי אתה בסוף תכיר את אותה אחת שכן תרגש אותך, תעשה לך פרפרים בבטן ונעים במקומות אחרים...

 

בברכת לחיי הזיונים!

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אף פעם לא הייתה לי אהבה - האם זה בעיה?

תתחיל לקרוא שרשורים של בנצי.

לדעתי הוא גם פנוי עכשיו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בדיוק באותו המצב רק שנה אחת פחות.

 

אצלי הבעיה שפשוט הרוב המוחלט לא מעניינות אותי,או שיש כאלה שעדיין לא התבגרו ולא הבינו שאם אני מזמין אותן לצאת כמה פעמים זה לא אומר שיש לי עודף כסף לדלק/פאב/וואט אבר לשבת בו ולבזבז כסף (למזלי עד עכשיו הייתי יוצא עם הסובארו שיחסית חסכונית בניגוד לאמריקאית שקניתי אתמול)

או שאין לי עם מי לדבר, או שמשעמם לי בחיים ואין לי מה לעשות בבית. :?

 

מה הן חושבות לעצמן אין לי מושג.:shock:

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
מה הן חושבות לעצמן אין לי מושג.:shock:

 

i-have-tits-give-me-free-stuff.jpg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני רוצה לחדד נקודה חשובה מאוד.

אם כל החבר'ה הלא מתאהבים פה יושבים בבית ונוגעים בעצמם בזמן צפיה YOUPORN, תפסיקו זאת מיד.

יש לכם אישור "לא להתאהב" כל עוד אתם מזיינים והרבה!

אחרת אתם תתקעו עם הראשונה שיהיה לכם איתה ניצוץ וזה לא תמיד בריא.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...