Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר לספסל הלימודים היה מעורב בתאונת דרכים.

נהג שלא ציית לרמזור אדום התנגש ברכב וגרם לנזק רב.

הנהג לקח אחריות ופנה לחברת הביטוח.

חברת הביטוח יצרה קשר עם בעל הרכב שנפגע וביקשה ממנו להכניס את הרכב למוסך הסדר מטעמם.

חברת הביטוח לוקחת אחריות מלאה בשם הנהג.

על פי מה שהבנתי הנזק גדול וכנראה שמדובר בטוטאל לוסט.

לרכב אין ביטוח, ולא טסט בתוקף,

האם חברת הביטוח של הפוגע תדרוש להציג מסמכים בתוקף, רשיון רכב וביטוח?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

התשובה היא כן.

 

יש לקחת בחשבון כי כאשר חברת הביטוח תגלה על חוסר בביטוח

ובטסט, היא תנסה לבצע הפחתת חבות, כלומר, להשתמש בסיבה זו

ע״מ לשלם פחות משווי הנזק שנגרם על פי דוח שמאי מורשה מטעמה.

במידה וכך יהיה, אנא נהלו עמה מו״מ קשוח בעניין זה.

פורסם

זה שלא היה ביטוח לא אמור לשנות כלום.

זה שלא היה טסט עלול באמת לעורר טענה שהרכב לא היה תקין או אפילו שהיה בדרך למגרש הברזל הקרוב.

פורסם

זה כנראה לא הרכב הראשון שנסע ללא טסט ונפגע:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3432966,00.html

עכשיו צריך לראות מה תעשה חברת הביטוח.

 

נהגת שודים,

כמה זמן עבר מאז הרכב היה אמור לעבור רישוי?

כבר אמרת לחברך לספסל הלימודים שהוא טיפש בר מזל?

טיפש, כי נסיעה ללא טסט וביטוח בתוקף היא מעשה חסר אחריות ובר מזל שהוא צד ג' בתאונה הזו.

פורסם

אם אני לא טועה חודש+ -.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

עד 6 חודשים זו עבירה מסוג ברירת קנס. מעל 6 חודשים - הזמנה לדין.

באופן תיאורטי זה לא אמור לפגוע בקבלת פיצוי אבל לחברות הביטוח יש דרכים יצירתיות להימנע מתשלום.

בכל מקרה הוא יצטרך למסור את צילום רשיון הרכב שלו לצורך קביעת ערכו.

פורסם

הוא יקבל פיצויים מופחתים בשל העובדה שרכב ללא טסט שווה פחות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • ספונסר פורום
פורסם
חבר לספסל הלימודים היה מעורב בתאונת דרכים.

נהג שלא ציית לרמזור אדום התנגש ברכב וגרם לנזק רב.

הנהג לקח אחריות ופנה לחברת הביטוח.

חברת הביטוח יצרה קשר עם בעל הרכב שנפגע וביקשה ממנו להכניס את הרכב למוסך הסדר מטעמם.

חברת הביטוח לוקחת אחריות מלאה בשם הנהג.

על פי מה שהבנתי הנזק גדול וכנראה שמדובר בטוטאל לוסט.

לרכב אין ביטוח, ולא טסט בתוקף,

האם חברת הביטוח של הפוגע תדרוש להציג מסמכים בתוקף, רשיון רכב וביטוח?

 

 

 

 

 

ל'

חברך לא טיפש ולא כלום. אם היה ביטוח או לא לא מענין כל כך לעינין הטסט אם מדובר בחודש והרכב מטופל וניתן לבדוק את זה,

הבחור קצת חסר אחריות, לסוע ללא ביטוח וללא טסט יכול לגרום לסיבוך יותר גדול מאשר מאשר הפרשים כספיים בפיצוי כספי.

לעינין הפיצוי ושווי הרכב אין בעיה רכב ללא טסט ללא אומר שהרכב שווה פחות

לדעתי מגיע כל סכום שווי הרכב ללא קיזוז, מנסיוני ינסו בכל זאת להוריד כמה שקלים, שהרי מדובר בחמדנות.

שחברך יצור איתי קשר טטלפוני אולי אוכל לעזור לא למרות שהעינין כבר מטופל,

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם

עידכון לרכב לא היה טסט 4 חודשים, כלומר בתחום של ששת החודשים,

משנה משהו?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני אענה שוב, ברשותך.

 

השאלה המקורית הייתה האם חברת הביטוח תבקש לקבל/להציג מסמכים גם של הרכב הנפגע.

התשובה הפשוטה היא כן.

מה היא תעשה עם המידע העולה מן המסמכים (היעדר ביטוח והיעדר טסט), התשובה מתחלקת ל-2:

1. בפרמטר משפטי/משטרתי- לא תעשה כלום. לא תתלונן/תדווח למשטרה ולא שום דבר אחר.

2. בפרמטר מסחרי/פיצוי/שיפוי- התשובה המקורית נשארה בעינה. חברת הביטוח תנסה להקטין חבות תוך הפעלת לחץ

כלשהו על הנהג של הרכב שנפגע (על בעל הרכב), כדי, מן הסתם, לחסוך כסף. שיטת מצליח, ולא מעבר לזה.

 

ברור שבעל הרכב לא בסדר על כך שנסע ללא ביטוח וללא טסט (וזו בלשון המעטה), אבל זה לא העניין כרגע.

×
×
  • תוכן חדש...