Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

 

יש לי סיריון 2006 עם מערכת מובנת (דפוקה לגמרי). לאחר גישושים החלטתי כי לא שווה לי לתקן אותה או להחליפה באחת חדשה.

 

שאלתי היא, האם אני קונה מערכת מולטימדיה din2 היא תתאים לי במקום הישנה או שמה אני אזדקק לפלסטיק מתאם ?

 

תודה מראש

פורסם

לחברה שלי יש סיריון 2006 או 7.

החלפתי לה לרדיודיסק של פיוניר פשוט יחסית וישן ושומעים מעולה לרמקולים המקוריים.

אל תחפש דאבל דין ושטויות תתקין רדיו דיסק איכותי של אחת החברות המוכרות ומשם תתקדם עם רמקולים/מגברים וכו'.

אם אתה מחפש שיפור בסאונד זה בטח לא דאבל דין.

פורסם

יש מכשירים שהם בגדר ספינות דגל של החברות המובילות בגרושים בפורום יד שנייה, חיבור למקור מתח לכמה דקות לבדיקת תקינות של כל המכלולים והכפתורים ויש לך מכשיר מדהים בטווח של 800-1000 שקל שעובר בכמה וכמה רמות את כל הדאבל דינים למיניהם.

לדוגמא אלפיין 9855/9887 פיוניר p880prs\88prs וקלאריונים למיניהם.

המכשירים הללו גם יתנו לך פתח ענק לשדרוגים עתידיים עם כל האופציות.

×
×
  • תוכן חדש...