Jump to content

guigel

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי guigel

  1. שלום לכולם ! יש לי סיריון 2006 עם מערכת מובנת (דפוקה לגמרי). לאחר גישושים החלטתי כי לא שווה לי לתקן אותה או להחליפה באחת חדשה. שאלתי היא, האם אני קונה מערכת מולטימדיה din2 היא תתאים לי במקום הישנה או שמה אני אזדקק לפלסטיק מתאם ? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...