Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת טאבלט ברכב.


dfoa
שימו לב! השרשור הזה בן 4133 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כפי שהבנתי אתה לא מכבה את הטאבלט אלא מכניס אותו לAIRPLAN MODE, האם במצב זה לא ניתן לקבל שיחות או שאני טועה? (לא בדקתי)

 

 

אגב 100 ש"ח הוא מחיר של SIM במסלול מלא, הייתי בטוח שמדובר על תוספת של 5\10 ש"ח לחודש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מעניין אותי אם למישהו יש ניסיון עם מכשירים כאלו + קיץ ישראלי או עד כמה העמידות שלהם אחרי שש שעות בסביבה של 50-60 מעלות?

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שהבנתי אתה לא מכבה את הטאבלט אלא מכניס אותו לAIRPLAN MODE, האם במצב זה לא ניתן לקבל שיחות או שאני טועה? (לא בדקתי)

 

 

אגב 100 ש"ח הוא מחיר של SIM במסלול מלא, הייתי בטוח שמדובר על תוספת של 5\10 ש"ח לחודש.

 

כן .ב airplan mode לא תוכל לקבל שיחה. טווח הרדיו סגור.

בקשר למחיר הסים, זה היה לפני מהפכת הסלולרי האחרונה אז שווה לבדוק שוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי אם למישהו יש ניסיון עם מכשירים כאלו + קיץ ישראלי או עד כמה העמידות שלהם אחרי שש שעות בסביבה של 50-60 מעלות?

 

ניסיתי לבדוק לגבי העניין ולא מצאתי תשובות. בוא נניח שבתנאים האלה מחזור חייו של הטבלט יתקצר ותוך 5 שנים הוא לא יתפקד.

זה בסדר כי בכל מקרה הייתי מתחדש בפרק זמן הזה.

קח בחשבון גם שהמחיר של טאבלטים ירד ויש כאלה ממש נמוכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אעלה השבוע סרטונים ותמונות סיום של הפרוייקט.

נשאלתי רבות כיצד אני מתכנן לשלוט על הטאבלט מכפתורי ההגה.

ובכן ,אני עובד כרגע על פיתוח של צ'יפ שמטרתו לתרגם בין פרוטוקולים. זאת אומרתף הצ'יפ ידע לקרוא את הפקודות שבאות מכפתורי ההגה ובהתאם להודיע לטאבלט בערוץ תקשורת(כנראה דרך יציאת ה -USB) מה לבצע.

Vol up , Vol down, מעבר בין משימות וכו,

אני אעדכן בהמשך.

אשמח לשמוע רעיונות דומים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול אתה צריך למדוד התנגדויות מהכפתורים של ההגה דרך כניסות אנלוגיות במה שאני מניח זה כנראה מיקרו בקר כזה או אחר ומהצד השני להוציא ערכים דיגיטליים ולכתוב קוד שיודע מה לעשות עם הפלט הזה.



 

אבל תבדוק אם לג'ויקון יש היום גם אפליקציות לאנדרואיד - יכול להיות שיש עבורך כבר פתרון מוכן...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגויקון אין אפליקציה לאנדרוייד אבל לאחר שתיקבע לו את הערכים ע״י pc , אני כמעט בטוח שתוכל לחבר אותו לאנדרויד והוא יזוהה כמיקלדת, תחפש על זה ברשת אני בטוח שתימצא יותר מידע .

 

דרך נוספת זה לפרק קונטרולר של מיקלדת (usb או bt) ולתכנן מעגל שלוחץ על הכפתורים הרלוונטים לפי ההיתנגדות .

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כמעט משוכנע שהJOYCON עובד כיוון שהוא מזוהה כHID (התקן מקלדת), הבעיה שאף תוכנה לא עובדת עם מקשי מקלדת בצורה מסודרת, אין לדוגמא מקש ספציפי שעובר שיר קדימה או אחורה, יש אופציה למעבר עם טאב בין השדות ולחיצה על מקש הרווח... (בדקתי אתמול).

 

 

אגב, לגבי טמפרטורה אכן מדובר במכשירים זולים שמתחדשים במהירות אבל אם בכל זאת חשקה נפשך בפתרון ,רכשתי בקר אוורור בכמה דולרים שיכול להפעיל מאוורר במידה והחיישן זיהה שהטמפרטורה גבוהה מערך מסויים. (שניתן לתכנת).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא גם יכול לנתב צינור גינה ישירות מקרן האוויר של המזגן ולקרר את הטאבלט הבעיה היא כאשר הרכב חונה והמנוע מדומם.



 

יחד עם זאת אין יותר מידי מה לדאוג לסוללה אפילו אם החיים שלה יתקרצו בחצי - סוויץ' ואתה בטעינה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע הכל טוב ויפה, אבל קשה לי להכניס אנדרואיד לפרוייקטים.

 

אני מת על אנדרואיד, היה לי אייפוד בעבר, מיציתי אותו, למדתי שאפל מתנהלים באופן מגעיל. (כמה שהמוצרים יהיו איכותיים, אחרי שנה תצא גרסא חדשה ותתקע את המכשיר).

לעומת זאת באנדרואיד הם הוציאו גרסא, וגם הסוללה וגם המכשיר הפכו להרבה יותר טובים. (גם שהתוכנה (גרסא 4) מספקת יותר גרפיקה וכל מיני שיפורים שצורכים חומרה, המכשיר מריץ אותה יותר טוב, יש לי סוני ARC S).

 

אני לא סומך מספיק על אנדרואיד כדי להכניסה לפרוייקטים, בגלל:

-בגלל שהיא מציעה יותר אפשרויות, והיא קוד פתוח, היא גם צורכת יותר משאבים, ולפעמים המכשיר נתקע, וצריך לאתחל אותו. (שהמכשיר בכיס הכל טוב ויפה, אבל שהוא צריך לתת עבודה עם אמינות גבוהה ברכב, זה כבר בעיה. אני לא הייתי רוצה שיתקע המכשיר באמצע הדרך, כי זה סתם התעסקות איתו).

-בגלל שלא צריך ברכב את כל האקסטרות שהוא מספק. (אתה לא פתאום תראה סרט או תפתח אימיילים או קבצי PDF, בשביל זה יש סמארטפון).

-וגם בגלל שהמוצרים שאפל מציעים יותר טובים מבחינת אמינות ועבודה חלקה. (נו בסדר, הם גם מציעים חצי ממה שאנדרואיד מציע).

 

 

לסיכום, אני דווקא הייתי מכניס אייפד לרכב.

-בגלל שהוא רץ חלק יותר ויותר אמין.

-אולי הוא מציע הרבה פחות אופציות, אבל מה שהוא מציע מספיק. (אתה צריך נטו יוטיוב ונגן מוזיקה, ואם אתה קונה אייפד 2 עם סים, אז אתה מסודר).

 

-החיסרון היחידי, שאייפד עולה יותר.

(אני קיבלתי מתנה אייפד 2 הכי בסיסי, אותו יום כבר מכרתי אותו ב2K מזומן כולל תיק, לא פתחתי אותו בכלל).

 

 

איך חיברת אותו לחשמל קבוע של הרכב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם באמת הגויקון יעבוד כהתקן hid , לשייך צירופי כפתורים לפקודות למדיה פלייר זה כבר עניין של שינויי הגדרות במערכת ההפעלה , יש פה לדוגמה הוראות איך לעשות את זה : http://www.thriveforums.org/forum/toshiba-thrive-development/9626-how-create-customized-keylayout-any-usb-bluetooth-keyboard-rooted.html

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול אתה צריך למדוד התנגדויות מהכפתורים של ההגה דרך כניסות אנלוגיות במה שאני מניח זה כנראה מיקרו בקר כזה או אחר ומהצד השני להוציא ערכים דיגיטליים ולכתוב קוד שיודע מה לעשות עם הפלט הזה.



 

אבל תבדוק אם לג'ויקון יש היום גם אפליקציות לאנדרואיד - יכול להיות שיש עבורך כבר פתרון מוכן...

 

זה בערך מה שאהי הולך לעשות .

בקשר לחבור מקלדת כ- USB HOST, לא הולך חלק על אנדרויד. כרגע נראה לי הכי יעיל לכתוב אפליקצית SERVER על הטאבלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח?? לפי הטענה שלך כל פקודה (לרבות שיר קדימה, אחורה, עצירה...) למעשה הם סוג של SERVICE במערכת ההפעלה...

 

לDFOA, מה זאת אומרת "לא הולך חלק על אנדרואיד?" , פעמיים חיברתי מקלדת והיא זוהתה ועבדה ללא דופי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4133 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...