Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בד"כ בדיקה זה גיר מנוע ושילדה וזה מה שאמור לבדוק במכון.

בטור מוכר אני לא יכול להתחייב לך על כל דבר ודבר. לפני שאתה לוקח את הרכב לבדיקה במכון אתה בודק אותו לבד אם יש נזילות אם צריך להחליף צמיגים מכות וכ"ו ואז אתם סוגרים על מחיר בניכם שאם הבדיקה תצא טוב אז זה המחיר שאתה תשלם ורק אז אתה לוקח את הרכב לבדיקה אם המחיר לא מתאים לשנכים אז חבל על הכסף של הבדיקה כי לא משנה מה יהיו התוצאות אתה לא מוכן לשלם מחיר כזה על רכב כזה.

ושיתקנו אותי אם אני טועה אבל רכב במחיר כזה נשמע לי שחבל על הבדיקה זה איזה 600 שקל.

פורסם

אם יהיה כככה כמו שאתה אומר הרבה אנשים היפלו בפח אחי

אני חושב שחייב לעשות בדיקה..

 

אז אתה אומר בכללי שהבנאדם צריך להתחייב לי רק על גיר מנוע ושילדה ...

 

1)אם אני הולך אם בנאדם לבדיקה והוא מתחייב לי שהכול תקין ואין בעיה בגיר מנוע ושילדה..

אז אני יוכל לקבוע איתו מראש שאם יש בעיה אם אחד מי אלו הוא משלם נכון ?

שלא יצא מצב שתיהיה בעיה למשל במנוע ואז אחרי הבדיקה אחרי ששלמתי הבנאדם היברח .

זה נהוג לעשות מה שאמרתי נכון ?

 

 

2)עוד שאלה אם אני רואה רכב למשל שנת 2003 שעשה 17000

ורכב אחרי שעשה 2000 120 קלמטרז' ..

מה ניראה לכם יותר עדיף ?

משהו אמר לי הכי חשוב הקלומטרג' ... מה אתם אומרים ?

 

 

3)ועוד דבר זה הגיוני לשמל שרכב יהיה שנת 2000/2001 ויהיה לו 100 קלומטרג' ? זה לא מחשיד ?

כי ראיתי רכבים כאלו אבל רק בגלל החשד אני מפחד לקנות

 

תודה

פורסם

אף אחד לא חייב להתחייב לך בשום דבר.

בדרך כלל מי שרושם "מתחייב על גיר, שלדה, מנוע" אלה סוחרים.

אני, למשל, לא מוכן להתחייב לשום דבר - יש לי קבלות מכל הטיפולים, תיקונים. אני מוכן לספר על מה שעבר הרכב מבחינת התאונות (אם היו ) ממה שידוע לי.

מי שרוצה לקנות, שיבדוק איפה שהוא רוצה.

 

ברור שרכב יותר חדש, עם קילומטראז' נמוך עדיף.

תתחיל בחיפושים שלך , תחילה באיזור קרוב אליך.

תתקשר למודעה שנראית לך ותקבע פגישה.

דבר ראשון, תאמת מול ת.ז. של מי שאתה פוגש, שמדובר בבעל הרכב הרשום ברישיון הרכב.

דבר שני - תסתכל טוב על מה שרשום ברישיון הרכב :מספר בעלים קודמים, ממתי הרכב על הכביש, ממתי המוכר בעל הרכב (אם מדובר בכמה חודשים, תחפש חותמת "תו סוחר"). ברישיון הרכב רשום קילומטראז' שהיה בטסט האחרון.

תבקש מהמוכר קבלות מהטיפולים - בקבלות רשום קילומטראז'. תעקוב אחרי סדר כרונולוגי של הטיפולים, מה עשו, כמה עלה.

רק ע"י תיעוד הטיפולים אפשר לאמת קילומטראז'. אל תברח אוטומטית מרכבים עם קילומטראז' נמוך, אבל אם אין למוכר הוכחות בקבלות - תוותר.

תראה את מצב הרכב בפנים, האם הוא שמור, האם הצמיגים במצב תקין.

אם הכל נראה לך, תיקח לבדיקה במכון שאתה בוחר.

אתה יכול לנסות לסכם עם בעל הרכב, שבמידה ובבדיקה יתגלה שהרכב עבר תאונה קשה עם פגיעה בשלדה\ מנוע גמור, שיישא בעלות הבדיקה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...