Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שאני צריך להסביר את עצמי אז ככה:

כאשר הרכב עומד בניוטרל במקום , ישנם מעין " חיתוכים " בפעולה שלו.

הטורים פתאום יורדים מעט וחוזרים חזרה ( משחק קטן אבל מעצבן מאוד!!! ).

דבר זה גורם לויברציות מעצבנות , שקורות רק שהרכב עומד במקום ב"ניוטרל " , בנסיעה המנוע עובד עגול מאוד!

אז שאלתי ממה זה יכול לנבוע? ניקוי הזרקה , חוטי מצתים וכ"ו ?

בתודה בני ESI .

פורסם

אני מהמר על חיישן חמצן תקול, אך ניקוי מערכת המזרקים לא יזיק.

 

בצע דיאגנוסטיקה ממוחשבת ותהיה הרבה יותר חכם - ניסוי וטעייה לא יועילו במקרה זה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זהו שחשבתי אל זה , אבל הקטע שבהונדה רוצים 170 ש"ח , על בדיקה במחשב....

 

בכסף הזה הייתי יכול לקנות חוטי הצתה חדשים או חיישן , הבנת את הכוונה שלי ......

בגלל זה אם אני יוכל לדעת ממה נובעת הבעיה , אני ינצל את הכסף יותר טוב!

וחוץ מזה בשביל מה יש את הפורום ? הרי כל אחד יכול לפתור את הבעיה בללכת על עיוור למוסך מורשה ( " גנבים " מורשים " ).

אז כולנו פה אוהבים לפתור את הבעיות שלנו בעצמנו ולא לתת למוסך לדאוג לרכב!

בכל מקרה תודה לך! ( סליחה אל ההפגזה..)

×
×
  • תוכן חדש...