Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

VW Taigun קונספט


NINJMNKY
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוצגה לפני מספר שעות בתערכות סאו-פאולו בברזיל;

 

Volkswagen-Taigun_Concept_2012_photo_01.jpg

Volkswagen-Taigun_Concept_2012_photo_02.jpg

Volkswagen-Taigun_Concept_2012_photo_04.jpg

Volkswagen-Taigun_Concept_2012_photo_05.jpg

Volkswagen-Taigun_Concept_2012_photo_06.jpg

 

מדובר על מיני ג'יפון מבוסס על הUp!, קצת יותר גדולה\רחבה\גבוהה ממנה, הנעה קדמית בלבד, תגיע עם מנוע 1.0TSI בעל 110כ"ס (3 ציל') שמאיץ את כל 985הק"ג שלה מ0 ל100 תוך 9.2 שניות.

 

בVAG אמרו שהם לא בטוחים אם-וכאשר יתנו לפרויקט הזה אור ירוק.

 

לדעתי - סקסית ביותר, אפילו בלי 4x4, למי אכפת? תראו איך היא נראית :shock:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

ואג-ג'וק

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מכוערת, לא פרקטית, מנוע ליטר? מה קורה לכל היצרניות הגדולות שמחליטות לשים באוניות מנוע בנפח ליטר? הבלאי עצום, המנוע ימות לאחר 100K

פורסם

פרונט מכוער. אם כי יש קווי פולקסווגן אופייניים. מזל שזה רק קונספט :-P

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

אני אהבתי את העיצוב, נראה שבזמן האחרון העיצוב הריבועי של הג'יפ הקלאסי נעלם (ג'ימני, פאג'רו, גראנד ויטרה) ויוצאים קרוסאוברים שנראים כמו קרפדות.

לא חשוב אם אין ליצור באמת הנעת 4X4, הילוך כוח ושלדת סולם, אם הוא לא מיועד לכך, אין צורך בזה. העיצוב לעומת זאת מעניק מראה קשוח ומודרני, מזכיר קצת את הפג'ארו הנוכחית. אגב, מה נסגר עם מנועי 1 ליטר, קצת מוגזם לא ?

הבוז לך.

 

 

פורסם

אני הבנתי שזאת דווקא גרסת ג'יפון לפולו, אבל אולי אני מתכוון לקונספט אחר שלהם.

בכל מקרה, מיותר לחלוטין. אני לא רואה מקום לעוד ג'יפים/קרוסאוברים וכו' אחרי טוארג וטיגואן.

.Your average Notepad

פורסם

רכב ששוקל פחות מטון (בסה"כ 40קג יותר מUp! סטנדרטית), אבל מגיע עם מנוע מוגדש עם הספק כמעט כפול ממנה.

מה רע?

ומה רע בקצת "פוזת ג'יפאים" בלי הוצאות הדלק?

עברו הזמנים מהעולם שאנשים קנו פאג'רו קצר בשביל פוזה, 8 שקל דלק, לא חבל?

 

כל הפוזה שאפשר לבקש בלי ההוצאות הנלוות אליה, מרכב מוגבה בשביל לא לגרד את הגחון בטיולי שבילים, מנוע קטן וחסכוני, רכב קליל וזריז, ותג מחיר של "כנראה 12K פאונד".

מה רע בנוסחה הזאת?

חוץ משנתיים אחריות ושירות ידוע-לשמצה, אנערף.

 

תחשבו על הדבר הזה כמו על פנדה 4x4, אבל תוצרת גרמניה, ובלי 4x4.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

^ דניאל צודק ! הסיאט יותר טעימה !

 

אני גם דיי בטוח שיש לה מראות מתקפלות חשמלית :wink:.

אני גם מקווה שאין לה מושב אחורי מרווח מדי שיביך אותי כמו שקרה אתמול :lol:.

זמין 8)

×
×
  • תוכן חדש...