Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
או... ואני יודע שזה ישמע מהפכני... פשוט לא לתת לה יותר טלפון סלולרי.

 

מת לסבך אותי האא ? :-) , הבנות בגיל הזה ההורמונים אצלן עובדים שעות נוספות (בת-13), אני בזמנו כמעט יצאתי אשם שגנבו לה את הטלפון, אם חלילה אני מביא לה מכשיר שאינו מסך מגע הלך עלי, אז אני מחפש פשרה שיותר תלמד אותה לשמור על רכוש, אבל שזה לא יראה עונש.

פורסם

בתך בגיל שהיא כבר מבינה מה המשמעות של מעשיה.

לא יודע מה עלה בגורלו של הטלפון הקודם, אבל אם היא איבדה/שברה/גנבו לה, וזה באשמתה, היא צריכה להבין שעל טעויות משלמים.

היא יכולה לעשות סצינות, לבכות, להגיד לך שהיא שונאת אותך, אבל בשורה התחתונה, כשאבק המלחמה ישקע, היא תפנים את הלקח.

 

תאמין לי שאתה לא רוצה לגדל ילדה שחושבת שהכל מגיע לה.

כבוד וזכויות צריכים להרוויח, שום דבר לא מגיע בחינם.

אלה החיים, וכדאי שהיא תלמד את השיעור הזה בבית, ולא כשזה יהיה "מאוחר מידי" בעולם הגדול (שהוא הרבה פחות סלחן ממך)

 

זו לא חייבת להיות סנקציה ארוכת טווח, מספיק לתת לה טלפון משומש שזרוק לך בארון, ולהגיד לה "בעקבות המקרה הקודם, אני רוצה שתרוויחי את האמון שלי בך על ידי שמירה על הטלפון הזה לתקופה של 3 החודשים הקרובים. אם אני אראה שאפשר לסמוך עלייך, אני אשמח לקנות לך מכשיר חדש שעולה X לכל היותר, ואפילו נלך ביחד לחנות כדי שתוכלי להתנסות עם כמה דגמים ולבחור את מה שמוצא חן בעינייך"

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

דור, למרות שמדובר בסטיה מנושא השרשור - שתי הערות לגבי טירונת (וצבא בכלל):

1. למכשירים הפשוטים יתרון חשוב מבחינת חיי סוללה, כאשר הרבה פעמים יש קושי לטעון אותם במהלך השבוע - והסוללה מתרוקנת דוקא בדרך הביתה כאשר רוצים לבקש מההורים לאסוף אותך מאוטובוס\רכבת.

2. לא כל אחד מגיע לטירונות עם אנשים איכותיים, ויש גם בעיה של כל מיני ארחי-פרחי מפלוגות שכנות שבאים לבקר באוהל לצורך "השלמת ציוד" ובדרך ממלאים את כיסיהם בכל טוב מהציוד האישי שנשאר באוהל.

 

אליק-בליק - הצדק עמך. הבעיה היא שבגיל 13 הנושא החברתי הופך בעייתי, לפחות בחוגים מסויימים. לי יש רק בנים, אבל אחד מהם החביא את הטלפון שלו והוציא אותו רק בריחוק מחבריו כיון שהיה לו צלצול מונופוני והמסך היה מונוכרום, כאשר לחבריו כבר היו מכשירים עם צלצול פוליפוני ומסך צבעוני (אני מדבר על 2005-6, והבחור היה כבן 13). עם זאת פתרון של מכשיר מהמאגר המשפחתי או מיד שניה בהחלט עשוי להיות מתאים. תמצא איזה 5800 (או אחת מהגרסאות הפשוטות שלו, 5230 או 5530)- סמארטפון מיושן אבל בעל מסך מגע, עמיד להפליא ויוכל לשמש אותה אילו לצילום או שמיעת מוזיקה. מצד שני - העיצוב ממש לא סקסי ואף אחד לא ינסה לגנוב אותו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בטירונות איתי רוב האנשים המשיכו לקורס, ככה שבנינו כבר אמון.

חוץ מזה, כולם עם גלקסי, אייפון, HTCים מתקדמים וכו', אז לא גונבים אחד לשני.

 

אולי היינו עושים קצת צחוקים ו"גונבים" לכמה דקות, אבל לא יותר.

זה תלוי באנשים.

אני מתאר לעצמי שהטירונות שלך לא הייתה 02.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מהניסיון שלי, בהכשרה שלי נגנבו אולי 2-3 פלאפונים.

כשמדובר על הכשרה ארוכה, עם אנשים שאיתם ממשיכים את השירות לכמה שנים, אין כמעט גניבות בתוך הפלוגה- רק אנשים מבחוץ.

כשמדובר על טירונות 02-03 של חודש ובמבה, באמת כדאי לבוא עם פלאפון זול.

בנוגע לחיי הסוללה, זו הנקודה היותר חשובה, בשבוע שטח אחרי יומיים רוב הסמארטפונים כבר כבויים כשהסוללה מרוקנת, אז הרבה אנשים הביאו איזו נוקיה עתיקה או SE ישן שמחזיקים שבוע בלי טעינה.

פורסם
אני מתאר לעצמי שהטירונות שלך לא הייתה 02.

אני מאוד מקווה שאתה ציני,

עשיתי טירונות 02 באווירה הכי שוק שיש, כל שבוע יצאנו הביתה, יצאנו אפילו רבעוש באמצע הטירונות, שוק רציני.

 

ואצלנו זה לא היה באוהלים, ואני רוצה לראות שמישהו משלים ממני ציוד, כאשר בכלל הפלאפון נמצא 99.9% מהזמן עליי, חוץ מהמקלחת, שם נתתי אותו לחבר שישמור עליו, היינו עושים תורנות על שמירת נשקים ופלאפונים :)

(אחריי הכול בה"ד 7 זה טירונות ת"ש, עם מזגנים בחדר, מיטות טובות יחסית עם מזרנים עבים, מעט אנשים יחסית בחדר, מקלחות עם קרמיקה ודוש).

 

ועם הגלקסי זו לא הייתה בעיה, יש לי סוללות רזרביות, וברוב הרכבות מצאתי שקעי טעינה, ככה שלא הייתה לי בעיה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דור - שני הבנים שלי עשו טירונות 02 עם החומר האנושי הכי טוב שמתגייס לצה"ל. אנשים שיתביישו לגנוב מטבע של 10 אג'. אבל לא כל הפלוגות בניצנים היו כאלה, ואי אפשר לנעול את האוהלים. כמוכן - נאסר עליהם להחזיק את הטלפונים עליהם מרבית הזמן - אלא רק בשעת הט"ש (או שמא ת"ש - יש שתי גרסאות, בדומה לבבל"ט ובבל"ת), ובשעה זו היה מחסור בחיבורי חשמל למטענים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז למזלי הגעתי לבה"ד 7, וליד המיטה שלי היו 7-8 שקעים, הייתי מטעין בלילה את הפלאפון, ביום הוא היה כבוי או על מצב טיסה, ככה שהייתי מטעין אותו מעט יחסית.

 

והיה לנו מותר להסתובב עם הסלולריים עלינו, גם בקורס (העיקר שתהיה סוללה מופרדת).

אז במקרה הזה לא הייתה לי בעיה.

 

לכן התחלתי מההתחלה עם הX10 MINI, ולאחר שראיתי באילו אנשים מדובר, יכולתי להגיע עם הSGS II שהוא פלאפון יקר משמעותית.

 

ולהלן ההבדלים בין ת"ש (תנאי שירות, כלומר הכוונה לתנאים בבסיס, אם אומרים בסיס ת"ש, זה אומר שיש מגורים טובים, מזגן, מקלחות טובות, שק"ם מאובזר וכו'), וט"ש שזה טרום שינה...

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לגבי הת"ש\ט"ש אני יודע, למרות שחלפו כבר קרוב ל-10 שנים מאז השמ"פ האחרון שלי. עם זאת כדאי להכיר את גלגולם של ביטויים צבאיים. בתקופה שלי לא היתה שעת ט"ש ואפילו לא שעת ת"ש אלא, במקרה הטוב, מסדר פיפי. וטלפון היה במקרה הטוב ציבורי, אני חושב שעד היום יש לי במגירה מעין ארנקון שאמי תפרה לי ובו 15 כיסים זעירים שכל אחד מהם מכיל אסימון אחד.

אבל נניח לנוסטלגיה, המפתח הוא שהצבא מאוד הטרוגני ולא כל אחד זוכה לתנאים נוחים ולשכנים חביבים - וכאשר מגיעים לטירונות צריך להיות מוכן לרע ביותר. כאשר מגיעים להצבה בסופית ומכירים את היחידה אפשר להתאים את ההתנהגות לתנאים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני מאוד מקווה שאתה ציני,

אחרי טירונות 02 שעשיתי במחנה שמונים עם מיטב הנוער מאשדוד, אשקלון וחיב"ר, אני לא.

 

בקורס בבה"ד 7 אחר כך כבר הייתי עם אנשים הרבה יותר נורמליים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

סתם שאלה - איזה קורס עשית?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

טכנאי ציוד נושא. זה היה בתקופה שטלפון הכי חדש ומגניב שנמכר פה היה זה:



 

117gallery_57918.JPG

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הגעתי למסקנה הברורה שילד צריך טלפון סלולרי מרגע שאפשר לסמוך עליו, אצל הבן הצעיר זה קרה כאשר היה בכתה ב'.

מכיוון שלבת שלי נגנבים הטלפונים בסיטונאות

נשמע שהבת של פותח השרשור לא עונה להגדרה "אפשר לסמוך עליה" :roll:

 

מת לסבך אותי האא ? :-) , הבנות בגיל הזה ההורמונים אצלן עובדים שעות נוספות (בת-13), אני בזמנו כמעט יצאתי אשם שגנבו לה את הטלפון, אם חלילה אני מביא לה מכשיר שאינו מסך מגע הלך עלי, אז אני מחפש פשרה שיותר תלמד אותה לשמור על רכוש, אבל שזה לא יראה עונש.

 

יש לי רעיון.

תן לה נוקיה 3100 או משהו באופן זמני.

שבוע-שבועיים.

בינתיים תשיג לה מכשיר אנדרואיד סביר כפי שהמליצו לך פה. אולי יד2, לפי העדפתך.

כשתמסור לה אותו תבהיר לה שזה הסמארטפון האחרון שאתה קונה לה בשנתיים הקרובות ואם הוא ייאבד/ייגנב/יושמד היא תקבל בחזרה את ה3100 (שכבר התנסתה בו שבועיים ויודעת עד כמה הוא לא-מגניב, על בשרה), ויהיה לה סמארטפון שוב רק אחרי שתעבוד בחופשת הקיץ בגיל 15 ותרוויח אותו בעצמה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אם יום ההולדת שלה אינו קרוב מדי יהיה רעיון טוב לדחות את מתן הטלפון החכם עד אז, וגם אז לשקול אם לא לדרוש "השתתפות עצמית" (אני מניח שיש לה חסכון קטן מדמי חנוכה ודומיהם). בתקווה שהיא תלמד את הלקח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...