Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בבית נוקיה 7250I אם אני לא טועה, יש בתוכו תמונות ישנות שאני רוצה להוציא משם.

 

הבעיה היא שאין לי שמץ איך מגדירים שם MMS כדי לשלוח את התמונות למכשיר אחר, וגם אין לי כבל נתונים למכשיר הזה.

 

יש הצעות מהכרות עם המכשיר?

 

המכשיר ברשת גולן

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

יש לי כבל להביא לך אם אתה רוצה.



 

שם נק גישה: mms.golantelecom.net.il

 

דף הבית:10.224.228.81

 

כתובת PROXY :10.224.228.81

 

מספר יציאות PROXY : 80

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם
יש לי בבית נוקיה 7250I אם אני לא טועה, יש בתוכו תמונות ישנות שאני רוצה להוציא משם.

 

הבעיה היא שאין לי שמץ איך מגדירים שם MMS כדי לשלוח את התמונות למכשיר אחר, וגם אין לי כבל נתונים למכשיר הזה.

 

יש הצעות מהכרות עם המכשיר?

 

המכשיר ברשת גולן

 

1) התמונות במכשיר זה באיכות מאוד ירודה,לכן אני לא ממליץ לך להשקיע יותר מידיי אנרגיה בהעברת תמונות שנראות טוב באופן יחסי רק למכשיר עצמו, לצורך העניין אם תעביר את התמונות לסמארטפון אתה תראה את התמונה מאוד גרוע.

2)אם בכל זאת אתה מתעקש אז אתה יכול למצוא USB ב EBAY בקישור הבא.

http://www.ebay.com/itm/USB-Cable-for-Nokia-DKU-5-3120-3230-7210-7250-7250i-/251073557598?pt=PDA_Accessories&hash=item3a7526745e

 

בהצלחה

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם

יש לי כבל להביא לך אם אתה רוצה.



 

שם נק גישה: mms.golantelecom.net.il

 

דף הבית:10.224.228.81

 

כתובת PROXY :10.224.228.81

 

מספר יציאות PROXY : 80

 

תודה על ההצעה, רק מאיפה אתה?

 

בקשר ל-MMS, הבעיה שלי זה לא הנתונים שצריך להכניס, אלא איפה מכניסים אותם במכשיר הזה.

 

לגבי האיכות, ברור לי שתהיה גרועה אבל אלה תמונות קצת חשובות

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ב-GSMARENA רשום שיש למכשיר אינפרא-אדום.

יש לו אפשרות לשלוח תמונה ע"י האינפרא-אדום?

 

אם כן אז כל מה שאתה צריך זה מחשב נייד מספיק ישן שיש לו את הטכנולוגיה המדהימה הזו.

 

למזלך המצלמה במכשיר שלך כל כך מעפנה שהתמונות בטח תופסות רק קילובייטים בודדים ולא יקח יותר מכמה דקות להעביר אותם במהירות 9600bps המסחררת של האינפרא :lol:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
יש לי PDA עם אינפרא :) אני בספק אם הוא נדלק בכלל

 

תחבר אותו למטען והוא יידלק...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...