Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיברקלאב!


פיברקלאב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במסגרת ריענון לסברה זקוק למשאבות ברקס וקלאץ' יש תמונות של המשאבות.

אם יש גם פנסים אחוריים זה יהיה מושלם. (האם הפנסים האלו לא מקוריים?)

ראיתי שיש משאבות ברקס לגלגלים האם זה יתאים לסברה?

מחר אפרק גלגלים ואצלם דוגמא.

כמובן שמה שצריך לשלם ישולם בכיף.

IMG_0797.JPG

IMG_0798.JPG

IMG_0801.JPG

IMG_0802.JPG

פורסם

באמת חשבת שאלו הפנסים המקוריים של האוטו, אתה לא מזהה אותם שהם של חיפושית ?? :shock:

בכל אופן לעבור מיד לפנסים מקוריים, ראיתי כמה פעמים כאלו בשוק עתיק.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

 

את אלו אני מכיר אבל אצלי יש בניה של הפיבר לפנס אחר.

אני צריך כאלו או אחרים שיכנסו במקום המיועד.

פורסם

הפנסים האלה של כרמל דוכס מה שיש על הסברה זה הלבשה

לא המקורי בכלל אבל יש משומשים במחסן כאלה

בנוסף משאבות כאלה יש אצל קלוש בחיפה חדשות

בנוסף לברקס אתה צריך משאבה 3/4 מרכזית

בנוסף וחשוב לציין

אתה לא משלם לאף אחד כלום אתה מקבל מעטפה ותורם כמה שאתה רוצה לגדולים מהחיים

אין עוד מלבדו חבר צוות פיברקאלב יעוץ בשיקום רכב אספנות

יצור צינורות ברקס ממתכת במחיר לכול כיס ניקוי חול עד גודל גנט

פורסם
הפנסים האלה של כרמל דוכס מה שיש על הסברה זה הלבשה

לא המקורי בכלל אבל יש משומשים במחסן כאלה

בנוסף משאבות כאלה יש אצל קלוש בחיפה חדשות

בנוסף לברקס אתה צריך משאבה 3/4 מרכזית

בנוסף וחשוב לציין

אתה לא משלם לאף אחד כלום אתה מקבל מעטפה ותורם כמה שאתה רוצה לגדולים מהחיים

 

אלו המשאבות שהיו אצלי הגדולה יותר לברקס והקטנה יותר לקלאצ' שניהם 8\5.

אז הפנסים של דוכס או חיפושית. אולי ארכיב אותם הפוך זה יתאים יותר טוב למגרעת שיש.

פורסם

הפנסים שהיו אצלך במקור נלקחו מאלפא רומיאו ג'ולייטה ספרינט מסדרה 101 (שנים 1959-1960, לדוגמא).

מדובר בפנסי Carello, כשהמק"ט לבקליות הוא 12.540.718 או 12.539.717 (אחד מהם מיועד לגרסא האירופאית, כאשר במקור בסברות הותקנה הגרסא האמריקאית ולמרות היותה של ST4751 ישראלית שגם נשארה כאן, אני יוצא מנקודת הנחה שגם בה הותקנו במקור בקליות אמריקאיות).

ניתן להשיג עדיין בתי פנסים בחו"ל במחירים מגוונים, כשהרוב המוחלט לא זול.

המהדרין מחפשים בקליות מקוריות של Carello, אם כי קיימות אצל מספר ספקים איטלקים רפליקות מייצור טרי ללא הכיתוב.

נראה שתחת הבניות העליונות מסתתרת התשתית המקורית לפנסים, כך שהרבה נזק אין אצלך ותוכל לחזור בקלות יחסית למקור.

 

אגב, הגג בסברה לקוח במלואו מה-MGA.

ב-eBay מתפרסמים מדי פעם גגות משומשים במחירים סבירים מאוד - לעיתים עם ברזנט (בתור התחלה...).

ברזנטים חדשים מיוצרים אצל מגוון ספקים ב-UK, אם כי הסברה שלך מוקדמת (MK1) וקיים שוני בחלון האחורי (גדול ואחוד, בניגוד ל-3 חלקים קטנים שהיו בשלב מאוחר יותר).

 

באמת חשבת שאלו הפנסים המקוריים של האוטו, אתה לא מזהה אותם שהם של חיפושית ?? :shock:

בכל אופן לעבור מיד לפנסים מקוריים, ראיתי כמה פעמים כאלו בשוק עתיק.

של חיפושית מתוצרת טריומף.

טריומף 1300 (או 1300TC).

הפנסים האלה, מתוצרת Lucas, הורכבו בכרמל דוכס (ובגלבוע), בסוסיתא 13/60 וברום 1301 סטיישן/טנדר.

המק"ט לבסיס הפנס: 54336.

המק"ט לבקלית: L775.

סביר להניח שהפנסים אותם ראית בשוק-עתיק הם אכן מקוריים, אך לסברה MK2.

מדובר בפנסי Lucas L616 שהורכבו גם בסוסיתא 12.

מקורם ב-Austin A40 Farina, ב-Riley 1.5 וב-Wolseley 1500.

 

לשאלות נוספות - אני כאן. :-)

פורסם

בנוסף, אלקמינו, פנסי האיתות הכתומים והקטנים (שאצלך אולי אפילו מתפקדים לבלימה, כשהגדולים לאיתות) לא מקוריים.

במקור ישנם מחזירי אור.

אוכל לחזור אליך עם מק"ט, במידה ותרצה להחליף למקור.

פורסם
בנוסף, אלקמינו, פנסי האיתות הכתומים והקטנים (שאצלך אולי אפילו מתפקדים לבלימה, כשהגדולים לאיתות) לא מקוריים.

במקור ישנם מחזירי אור.

אוכל לחזור אליך עם מק"ט, במידה ותרצה להחליף למקור.

 

הפנסיםהאלו הם במקור כאלו רק שקופים.

פורסם

הכוונה הייתה לאחוריים, אשר במקומם אמורים לבוא מחזירי אור.

אתה התייחסת כעת לקדמיים שמופיעים בתמונת הפרונט בשרשור האחר שפתחת.

הם אכן שקופים במקור, אבל גם אלה שאצלך כרגע - דומים, אולם שונים...

 

1y70i0.jpg

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
הי

של מי הקוביה היפה הזו שהוצגה במעלות תרשיחה?

מודל?

מסחרית/ סטיישן?

יש תמונות נוספות?

 

סטיישן שיוצרה בחיפה בתחילת אפריל 1964. תל-אביבית כבר בסוף אותו החודש.

Autocars plant Haifa 1965.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם

הסוסיתא שהוצגה במעלות היתה שיכת לגנן באזור תל אביב עד שנת 2004 בהמשך תמונות מהסוסיתא.

סוסיתא 10 מבציר 1965.

רום כרמל מבציר 1978.

טנדר סוסיתא 1965.

:-Dטנדר סוסיתא12


×
×
  • תוכן חדש...