Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי מעורב בתאונת דרכים בה רכב נכנס בי מחזית אחור צד שמאל בעת עמידה בתחילתו של ״גודש תנועה״.

לטענת הנהג הפוגע פגיעתו נבעה מהסחת דעת ואינו הכחיש אשמתו.

תבעתי את חברת הביטוח של הפוגע באמצעות סוכן הביטוח שלי והיום קיבלתי מכתב עם הסכום שישולם לי לאחר חתימתי כי אין לי תביעות נוספות.

 

שמתי לב כי אושרה ירידת ערך של 2.5% ולא כפי שנקבע בדוח השמאי של 3.5%

האם מקובל כי מאשרים רק חלק מהערכת ירידת הערך של השמאי?

פורסם

שיטת מצליח.

האפשרויות שלך:

1. לחתום ולקבל את הכסף ("הצליח"...)

2. להודיע להם שחלה טעות והאחוז הנכון הוא 3.5%.

 

אם הם מסרבים לשלם 3.5% אז זכותך לדרוש מהם לשלם את הסכום שאינו שנוי במחלוקת ללא שתחתום על כלום.

ואז פתוחה בפניך הדרך לתבוע אותם בתביעות קטנות.

קח בחשבון שהסכום שהם ישלמו כ"לא שנוי במחלוקת" יהיה פחות מהסכום שהציעו לך כרגע.

 

אם הם לא רוצים לשלם סכום שאינו שנוי במחלוקת אז פנה למפקח על הביטוח ומהר מאוד הם ישלמו (שוב - סכום מופחת).

את היתר אתה יכול לתבוע כאמור בת"ק.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

  • ספונסר פורום
פורסם
הייתי מעורב בתאונת דרכים בה רכב נכנס בי מחזית אחור צד שמאל בעת עמידה בתחילתו של ״גודש תנועה״.

לטענת הנהג הפוגע פגיעתו נבעה מהסחת דעת ואינו הכחיש אשמתו.

תבעתי את חברת הביטוח של הפוגע באמצעות סוכן הביטוח שלי והיום קיבלתי מכתב עם הסכום שישולם לי לאחר חתימתי כי אין לי תביעות נוספות.

 

שמתי לב כי אושרה ירידת ערך של 2.5% ולא כפי שנקבע בדוח השמאי של 3.5%

האם מקובל כי מאשרים רק חלק מהערכת ירידת הערך של השמאי?

לא אל תחתום ותקבל את המגיע לך .

יש מה שנקרא סכום שאינו שנוי במחלוקת ,זכותך לקבל מה שנותנים ,ולתבוע את ההפרש בבית דין לתביעות קטנות .

שלח אלי את חוות הדעת של השמאי שקבע 3.5% והעזור לך ללא התחיבות ,אולי מגיע לך יותר מ 3.5%

צור איתי קשר טלפוני 0546999223 אלי

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

×
×
  • תוכן חדש...