Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אכן מצלם רכבים נוספים שחונים שם ולא קיבלו דו"ח.

קווים היו שם מאז שאני זוכר, וניתן לראות קצה של קו כזה דרך לוויין הגיגול כמו שקראת לו. אם המיצובישי לא הייתה חונה במקום אסור, היה ניתן לראות את יתר הקווים (אירוני. הרכב שלי הוא גם כן מיצובישי באותו הצבע... צחוק הגורל או משהו). בתמונה שלי הקווים לא יותר מחוקים משאר הקווים, עניין של פרספקטיבה. יש לי תמונות נוספות (וצילום ווידאו שלא העליתי כי יש שם פרטים אישיים) שמראות את המצב.

מצוררפת תמונה שמראה קצת יותר טוב את הקווים.

החנייה המדוברת 3.jpg

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
"במקום שנקבע ע"י תמרור האוסר חניית או עצירת רכב".

תמונה עם פירוש רש"י מצורפת.

 

שמע באמת מעניין, אני אגיד לך איך אני הייתי פועל.

אם בשכונה שלך קיימת מצוקת חנייה, בפירוש הייתי מגיש בקשה להישפט בציפייה שבית המשפט יפסוק שהחניה כשרה כי בעיקרון יש כאן סתירה של תמרורים ואפילו הטייה !, אם לא קיימתת מצוקת חנייה הייתי חורק שיניים ומשלם את ה-250 ש"ח האלה.

כמו שישה כתב לפחות פעמיים תצטרך להגיע לבית משפט ובנוסף בזבוז ימי עבודה, זמן, כאב ראש ואולי אפילו אתה מסתכן בהחלטה של שופט מורעל שיכפיל לך את הדוח ויטען שהיית צריך להגדיל ראש.

בשביל "רק" 250 שקל לא שווה לך להכנס לבלאגן הזה.

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

אם הסימון הזה הוא תמרור אז מעניין יהיה למצוא את פרוטוקול וועדת התמרור שאישרה את הסימון הנ"ל ,לאור העובדה שישנו כאן ניגוד.

ללא שום קשר ,סימון/תמרור צריך להיות ברור,חד משמעי,ושאינו משתמע לשתי פנים.

פורסם

מצוקת החנייה אינה רלוונטית. חניתי במקום לגיטימי לחלוטין, כמו שעוד הרבה מכוניות חונות בו, ומשום מה הייתי הזוכה המאושר בדו"ח. זה מעצבן אותי מאד. הדוח הזה ניתן לי שלא כדין, ואני מוכן לבזבז כמה שעות מהחיים שלי כדי לעמוד מול שופט ולומר לו את זה. אם הייתי מבצע עבירה כלשהי ביודעין, הייתי חורק שיניים ומשלם את הדוח. קרה לי פעם אחת (רק פעם אחת!). אני לא מאלה שבוכים בד"כ שנעשה להם עוול, אבל זה עצבן אותי ברמה קשה.

אני חושד שחטאי היחיד היה שעל רכבי יש מדבקות של העסק שלי והפקח "נמאס לו" מרכבים ששמים שלט "אני פורק סחורה" וראה טרף קל. ולא, לא שמתי שלט של "אני פורק סחורה".

פשוט מעצבן. לא מוכן לשלם על עבירה שלא ביצעתי, בדיוק כמו שאני מודה וכן משלם כשכן ביצעתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

השופט אתה מראה לי תמונות בהם רואים אבני שפה אדום לבן האם אני רואה נכון ולמרות זאת חנית

ברווז נכון אבל רק בחצי החניה ויש סימון של חניה שסותר את הסימון אדום לבן

 

שופט אההמ פונה לתובע מה אתה אומר יש משהו בדברי הבחור

תובע יש משהו בדבריו אבקש לזכות את הנאשם.

 

ברווז מתעורר מהחלום המתוק.

 

סיכוי אחד ל 10 והייתי לארג' איתך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
השופט: אתה מראה לי תמונות בהם רואים אבני שפה אדום לבן. האם אני רואה נכון ולמרות זאת חנית?

ברווז: נכון, אבל רק בחצי החניה ויש סימון של חניה שסותר את הסימון אדום לבן.

 

שופט: אההמ, פונה לתובע, מה אתה אומר? יש משהו בדברי הבחור.

תובע: יש משהו בדבריו. אבקש לזכות את הנאשם.

 

ברווז מתעורר מהחלום המתוק.

 

סיכוי אחד ל 10 והייתי לארג' איתך

 

ישה, גם בחלומות יש סימני פיסוק...

ארז רונן

פורסם

אתם מתעלמים מהסימון על הכביש.

הוא מתחיל מהמדרכה ונמשך עד לאחר החניה. (ושוב, יש לך תמונה של המשך החניה? לראות מתי נגמר הסימון.)

לדעתי, למרות הסימון האומלל והמבלבל, אין שום סיבה לביטול הדוח. הסימון אומר שזהו המשך לאי התנועה המסומן.

פורסם

ישה, אפילו למחמירים יהיה קשה שלא לזכות אותי. יש יותר סימנים של מותר לחנות מאשר סימנים של אסור לחנות. זה אינו מצב תקין.

בהחלט ייתכן שיאמרו לי שם שזו אינה חנייה והיא אסורה, אבל מכיוון שלא ניתן לראות זאת מייד ולהבין זאת, עליהם לזכות. על התמרור להיות מובן...

ועוד משהו: גם אם לא יבטלו, לפחות נלחמתי בשטות הזו.

קרח שחור, ראה תמונה בעמוד הראשון של השירשור. שם רואים את 2 הקווים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

המלצתי

 

לך יום אחד לבית המשפט לעיניינים מקומיים ותראה כיצד נחתכים שם דברים .

 

ארז ראה הוזהרת!!!!!!!!

 

אני מקבל פעם בתקופה אזהרת הנהלה בנדון , ועכשיו נוסף גם הוא על שונאינו :-D

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
קרח שחור, ראה תמונה בעמוד הראשון של השירשור. שם רואים את 2 הקווים.

 

שני הקווים לא מעניינים אותי. מעניין אותי הקו שמקביל למדרכה. אם הוא נגמר בקו השני, (הקו בקדמת התמונה), אזי, לעניות דעתי, זהו בעצם אי תנועה ואתה בעצם חנית על אי תנועה.

פורסם

הקו ה"תוחם" החיצוני חסר משמעות. הוא לא תואם לשום תמרור רשמי.

אבל באחת התמונות שצורפו רואים בבירור שהמיצובישי האפורה חונה ליד אבני שפה באדום-לבן, וגם היאריס בצבע בורדו שלפני חונה לפחות בחלק מהאיזור המסומן באדום-לבן.

 

אם הבנתי נכון אתה חנית במקום של היאריס, לא חוקי בעליל, והעובדה שאורך הקו לא תואם במלואו לאורך הקטע המזומן באדום לבן, ונשארו 2 אבני שפה אפורום בקצה הקו לא מבטלות את העובדה שחלק מהרכב חונה באיזור אסור.

 

קשה לי לראות שופט מזכה מעבירה זו.

 

ובלי קשר, אולי זו הזדמנות לפנות לעיריה ולבקש סימון חוקי וברור של המקום.

פורסם

חלק מהרכב חונה במקום אסור, וחלק מהרכב חונה במקום מותר. משפט שלמה עולה לי לראש...

מדוע העירייה לא סימנה את כל החלק של האדום לבן עם קווים כמו שעשתה רק אחרי מקום החנייה המדובר?

איך שאני לא מסתכל על זה, זו חנייה חוקית בעיניי. יותר סימולים של מותר מאשר של אסור.

כבר שלחתי בקשה להישפט, אעדכן כשיהיה לי מה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

והנה אני מעדכן.

הלכתי להישפט ב-28/2/13.

התמונות שהיו ברשותי הודפסו בצורה כל כך גרועה, שנקבע שצלם מטעם בית המשפט יצלם את מקום החנייה המדובר ונקבע דיון נוסף בענייני מתי שהוא באפריל...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני רואה שאנחנו שכנים :) .

אני לא מכיר את החוקיות של הדבר אך לפי ההבנה שלי, כנראה שהפקח הסתכל על השטח המסומן בקווים לבנים כעל אי התנועה. למרות שאמורים להוסיף לזה קווים אלכסוניים בתוך השטח המסומן.

כשמגיעים מכיוון הבית חולים לסיבוב, אפשר לעבור אותו בקלות ללא כל הפרעה מצד הרכב החונה שם כי מדובר על סיבוב רחב אבל מצד שני, אני אישית לא הייתי חונה במקום בעייתי כזה רק בשביל לחסוך לעצמי כאב ראש.

 

בהצלחה במשפט.

שונא גזענים !.

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון.

המשפט החוזר היה לפני כשבוע. מאחר והתמונות שהיו לי לא היו באיכות טובה במשפט הראשון, נקבע שצלם מטעם בית המשפט יצלם את המקום.

מאז, העירייה הספיקה לרבד ולצבוע מחדש את החניות, כך שהחנייה ההיא נעלמה לחלוטין ועכשיו זה רק אדום-לבן.

כשהגעתי, שלפו אותי הצידה, הובלתי כלאחר כבוד לחדר צדדי, ושם נאמר לי ש"מאחר והתובעת (המדינה) אינה מסוגלת להוכיח את האשמה, הדוח מבוטל".

וואלה יופי. העיקר לטרטר.

כמה ימים אחרי זה אני מקבל מכתב בדואר רשום.

הנידון: ביטול תיק פלילי מספר ככה וככה.

WTF?! ממתי דוח חנייה נחשב לעבירה פלילית לכל הרוחות!? לא האמנתי, אז השוויתי את מספר התיק של הדוח עם מספר התיק שקיבלתי עליו את המכתב.

דוח נחשב כבר לפלילים בימינו? מה הולך פה?!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...