Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מול ביתי יש חנייה אחת המסומנת בחצייה באדום-לבן, ובחציה השני באפור. כמו כן, היא גם מסומנת ע"י העירייה כחנייה עם 2 פסים, מלפניה ומאחוריה. מאחורי הפס האחורי יש פסים אלכסוניים אשר ברור מאד שאסור לחנות שם.

חניתי בחנייה ה"מותרת", וקיבלתי דו"ח! 250 פאקינג ש"ח :x

כולי בעצבים, כותב מכתב לעירייה, מצלם את המקום היטב, מגיש את המכתב עם דרישה לביטול הדו"ח (פעם ראשונה שאני חוטף שם, וככל הידוע לי זו פעם ראשונה שמישהו חוטף שם) בעצמי בבית העירייה.

קיבלתי תשובה סוף סוף:

 

"לכבוד: ברווז

א.ג.נ, הנדון: דו"ח חנייה מס...

 

רכב מספר: 12 345 67

1) בקשתך נדונה ונמצא כי הדוח שנרשם לך נערך כדין, ואין עילה שבחוק לבטלו, לכן בקשתך נדחית.

2) עם כל ההבנה לטענות הנטענות במכתבך לא נוכל להשלים עם חנייה בניגוד לחוק

"

סליחה?!

טוב, כנראה הגזמתי כשביקשתי במכתב שיבואו לצבוע את אבני השפה באפור כדי שזה לא יישנה, אבל עדיין,

סליחה?!

החנייה חוקית למהדרין- בין 2 קווים המסמלים מקום חנייה, אשר העירייה בכבודה ובעצמה צבעה.:evil::brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

הייתי עד לתהליך הצביעה: הם השתמשו ברכב שמזכיר קארט...

 

עכשיו אני צריך ללכת להישפט. כמובן, התבקשתי לצלם את תעודת הזהות שלי והספח, וכמובן המדפסת החליטה להתפגר (פאק יו HP). אז סרקתי את התעודה (אחרי הודעה של "תקלה בסורק", כיבוי והדלקה...), ניסיתי להדפיס את התמונה, יצא על הפנים. אבל אז פאקינג HP החליטה שהיא כן מצלמת מסמכים. נמאס מהמדפסות שלהם כל כך...

בקיצור, אעדכן בהמשך.

החנייה המדוברת.jpg

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רק שלא ישלפו לך את חוק ה״איסור חניה במרחק הקטן מX מטרים מנקודת פניה״

מעבר לזה נראה לי לגיטימי לחלוטין לחנות שם, אף על פי שאני אישית לא חונה בחניה ״חצויה״ (כלומר חצי אדום לבן) אלא רק אם 75% מהרכב חונה בסימון אבני שפה מותר (כחול לבן/אפור) ורק חלקו הנותר והזניח מגיח בצד האדום לבן

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

חלוקה של 50\50.

אם רק זה היה שם, גם אני לא הייתי חונה שם.

אבל עצם העובדה שבנוסף על האבנים האפורות העירייה סימנה את המקום כחנייה, זה כבר 2 סעיפים המתירים מול סעיף אחד האוסר חנייה. דהיינו, סיכוי של 66% שאני הוא הצודק ולא הם.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

"מקום חנייה לסמארט בלבד".

זה באמת מוזר אבל זה לא המקרה היחיד. מול דיזינגוף סנטר יש כביש חד סטרי גדול, בצד שמאל של הכביש יש חניה מסומנת בקווים מול המדרכה (כחול לבן). המוזר הוא שבחלק מאזור החניה יש מלבן עם איקס שמורה על איסור חניה (תקף על כמה חניות), וזה לצד כחול לבן. אחרי שחניתי שמה אתמול וניהלתי דיון עם אנשים שחנו גם שמה הגעתי למסכנה שאין בכך כלל הגיון. (לא חוסם את התנועה, לא חניה פרטית וחניית נכים יש בסוף הרחוב).

פורסם

אני חושב שכדאי שתעביר את השרשור לייעוץ משפטי, ושם תמתין לישה שילמד אותך איך לתת בראש לאנשים שלא יודעים עבודתם (או לך, תלוי אם זה באמת לא חוקי).

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ברווז

במה הואשמת ? כנראה על אדום לבן!!

 

כל הריבוע הזה היה אמור להיות ללא חניה מותרת , סיבוב וקטע צר של הכביש.

 

איך מסומן המשך הרחוב ? אפור , כחול לבן תן לנו כתובת נסתכל בגוגל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

זה נראה כמו אי תנועה שלא סומן כראוי ואמור למנוע חניה במקום.

האי על חלק מהשטח, היכן שיש אבני שפה אדום-לבן, אבל הקו החיצוני הוא המשך ישיר שלו ומכאן אפשר להסיק שזו היתה הכוונה.

 

אבל הסימון לא תקין ולא דומה לשום תמרור רשמי כך שבהחלט ניתן לטעון שמותר לחנות שם.

פורסם

יש לך תמונה של המשך החניה?

כמו שזה נראה, אתה עברת "אי תנועה", כי אין הפסקה של הקו מאי התנועה שלפניו. (בדיוק כמו שאמרה be roo).

לדעתי, אין מצב שבית משפט יבטל את הדוח. פשוט יגידו לך שלא הסתכלת מספיק טוב.

 

במידה והיה שם המשך סימון של אי התנועה (שדרך אגב, נראה כאילו יש שם שאריות של הסימון), האם עדיין היית חונה שם?

פורסם
ברווז

במה הואשמת ? כנראה על אדום לבן!!

 

כל הריבוע הזה היה אמור להיות ללא חניה מותרת , סיבוב וקטע צר של הכביש.

 

איך מסומן המשך הרחוב ? אפור , כחול לבן תן לנו כתובת נסתכל בגוגל

לינק, אבל לא רואים הרבה.

זה נראה כמו אי תנועה שלא סומן כראוי ואמור למנוע חניה במקום.

האי על חלק מהשטח, היכן שיש אבני שפה אדום-לבן, אבל הקו החיצוני הוא המשך ישיר שלו ומכאן אפשר להסיק שזו היתה הכוונה.

 

אבל הסימון לא תקין ולא דומה לשום תמרור רשמי כך שבהחלט ניתן לטעון שמותר לחנות שם.

 

יש לך תמונה של המשך החניה?

כמו שזה נראה, אתה עברת "אי תנועה", כי אין הפסקה של הקו מאי התנועה שלפניו. (בדיוק כמו שאמרה be roo).

לדעתי, אין מצב שבית משפט יבטל את הדוח. פשוט יגידו לך שלא הסתכלת מספיק טוב.

 

במידה והיה שם המשך סימון של אי התנועה (שדרך אגב, נראה כאילו יש שם שאריות של הסימון), האם עדיין היית חונה שם?

"אין הפסקה של הקו מאי התנועה". דהיינו, גם אם זה היה אי תנועה פיזי, מוגבה, הדין היה זהה? יש שם קו המסמן תחילת הקטע האסור בחנייה. לפניו יש קו המסמל תחילת קטע מותר בחנייה. בינהם מותר להחנות.

אם היה שם סימון אחר, מן הסתם לא הייתי חונה שם. עד היום יש לי רק דוח חנייה אחד ב-10 שנות רישיון נהיגה. שטות שעשיתי, ושילמתי את הקנס.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בלינק רואים בדיוק את מה שתיארתי

 

התחת של הרכב החונה בולט לכביש .

 

בזבוז זמן להישפט עלול לעלות לך יותר יקר שלא לדבר על הזמן שתבזבז לפחות פעמיים להגיע לבית המשפט!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הרכב שאתה מדבר עליו חונה על האי תנועה... אם הבנתי אותך נכון. אני מדבר על חנייה אחת לפניו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

נו טוב

 

מה הסעיף שהפקח כתב אדום לבן / אי תנועה / מתחת לעץ האסור בחניה.

 

ושוב קח בחשבון את הזמן שלך בבית המשפט

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

"במקום שנקבע ע"י תמרור האוסר חניית או עצירת רכב".

תמונה עם פירוש רש"י מצורפת.

החנייה המדוברת 2.jpg

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

סימון על הכביש הוא תמרור.

אם יש לך זמן - לך לעיריה לבדוק אם צביעת הכביש אושרה היכן שצריך בעיריה (תחבורה? הנדסה?, בינוי?), כי אם לא אזי התמרור/סימון אינו חוקי והדוח לא תקף.

 

לוויין הריגול (או הגיגול) מאפשר זוית אחרת, וגם אפשר לראות שפעם לא היו קוים מקווקוים לרוחב ? הסימון הנוכחי לפי התמונה שלך מטושטש ולא ברור, אולי מזוית ראיה של נהג הוא בכלל בקושי ניראה,

יש גם מתן אפשרות טעיה בגלל שקצת אדום לבן הוא בתוך מלבן החניה הראשון מהסיבוב.

אולי אלו אפשרויות טעיון שיסייעו לך את תשקיע את הזמן בערעור, בלי ששום דבר מובטח לך.

כבר היו מקרים שמישהו עם יוזמה חופשית לקח פח צבע ושיפצר את הסימונים, אבל לא מומלץ לעשות ככה.

טיעון אחר יכול להיות צילומים רבים ימים שונים של כלי רכב שחונים שם ולטעון שהיתה התנכלות/אפלייה/סכסוך שכנים שהזעיק פקח.

br .jpg

ילה גבר בא נראה! מר +1

×
×
  • תוכן חדש...