Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש למישהו מושג אם אני מחליף את כל הרובוט קומפלט ,זה מחובר ביחד אם המשאבה?צריך ציוד מיוחד או שכל מכונאי יכול להחליף?

פורסם

עזרה מישהו

כרגע ירדתי מתחת לרכב והסתכלתי איפה שהמשאבה נמצאת ,

יש שם מיכל אם נוזל וכמעט ואין שם נוזל יש מצב שזאת הבעיה ,

יש למישהו מושג איזו נוזל עלי למלא ? זה שמן גיר אוטומט?

פורסם
עזרה מישהו

כרגע ירדתי מתחת לרכב והסתכלתי איפה שהמשאבה נמצאת ,

יש שם מיכל אם נוזל וכמעט ואין שם נוזל יש מצב שזאת הבעיה ,

יש למישהו מושג איזו נוזל עלי למלא ? זה שמן גיר אוטומט?

 

בבקשה זה דחוף אם מישהו ..

פורסם
לא הבנתי מה ראית?

 

ראיתי שחסר הרבה מהנוזל הזה יש שם ממש מעט נראה לי שזו הבעיה,

ורציתי לדעת מאיפה אני קונה נוזל כזה.

יש לך מושג?

פורסם

איך ראית שחסר לך נוזל? המערכת סגורה ואין מדיד.

 

בכל מקרה אם יש לך נזילה מהמערכת אז יש שתי אפשרויות:

1. לשפץ את הרובוט (נעשה בעבר במרכזי בלבד, לא יודע אם זה נעשה גם היום)

2. להחליף את הרובוט לאחד חדש (בערך 6500 ש"ח)

3. להחליף את הרובוט לאחד מפירוק ולקוות לטוב.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
איך ראית שחסר לך נוזל? המערכת סגורה ואין מדיד.

 

בכל מקרה אם יש לך נזילה מהמערכת אז יש שתי אפשרויות:

1. לשפץ את הרובוט (נעשה בעבר במרכזי בלבד, לא יודע אם זה נעשה גם היום)

2. להחליף את הרובוט לאחד חדש (בערך 6500 ש"ח)

3. להחליף את הרובוט לאחד מפירוק ולקוות לטוב.[/QU

 

 

פשוט מאד הרמתי את הרכב וירדתי מתחתיו ,

זיהיתי את המיכל מסתתר אחרי כיסוי אלומיניום,

הסרתי את הכיסוי והנה רואים את המיכל בשלמותו ,

ויש סימון של MIN ו- MAX ואצלי הנוזל נמצא הרבה הרבה מתחת לMIN

פורסם

עכשיו זה ברור.

בתור התחלה כדאי לשטוף את הרובוט ולהחליף נוזל ולראות האם התקלה נעלמת. יכול להיות שזאת כל הבעיה.

 

כמובן שצריך לראות מאיפה הנזילה

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

לאחר חפירה באינטרנט נירגעתי מהסכנה של הגיר,

לפני מס' חודשים הגיר לא היה זמין וגררתי למוסך, התקלה הייתה בחיישן מצב גיר שחדש עולה 2000 ש"ח

המוסך שלי אחלה אנשים וניסו לנקות את החיישן ובסוף הגיר חזר לעבוד ויצאתיט בנזק של רק 500 ש"ח

 

אתמול מצאתי שהחיישן המדובר זה חיישן אוניברסאלי שקיים גם בסיטראן פיגו' ועוד מלפני שנים רבות- עלות חליפי כ20$!!!!

זה חיישן זהה בגיר וגם זהה לחיישן מצערת.

1.0x0.jpg

 

וכל הרובוט בחו"ל עולה כ1800$! כמו המחיר של המנוע הפשוט שמחליפים בארץ.

 

המחירים בארץ בשוט ביזיון! כולם רוצים להיתעשר על גב האזרח המיסכן.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אולי זה יעזור לך לאחר שתוסיף את הנוזל ותיבדוק שאין נזילות,

החשש שלי מהחלפת המשאבה היה בנוגע למילוי מחדש של השמן ללא כיסי אוויר- גרירה למוסך וכו'

 

כעת מצאתי את הוידאו שאישר את הפיתרו שחשבתי עליו- פירוק המנוע לבד ללא ראש המשאבה- בלי לגעת בנוזל הגיר.

LdDmbUFOVyc דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

כן כן- בפיאט שלנו ישנו חלק מקורי של פרארי!!! :-) (אולי זה מסביר את המחיר של סמל"ת!)

 

ככה גם אני מיתכוון לפרק את המנוע, לתקן כמו במדריך ולהרכיב ולהרגיש חיוך של 7000 שקל!

http://www.alfadriver.com/forum/index.php/topic/1180-guide-replacing-selespeed-pump-motor-brushes/

המידה של הפחמים היא כ-8x6x25mm ואז פשוט לשייף למידה המדוייקת

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אתה מיתכוון לאזור הזה?

6895ra.jpg

 

זה צד שצמוד לחומת האש והחיישן הזה עלה לי500 שקל ניקוי- אמרו לי כ2000 שקל חדש.

 

שמתי גם אצלי לב שבאזור הזה יש שאריות של שמן/גריז שחור.

 

שים לב- יש מצב שתקום בוקר אחד ושתנסה להתניעה תקבל הודעה של גיר תקול ולא תוכל להעביר הילוך/להתניעה, התקלה תיגרם ביגלל החיישן הזה שיתלכלך ולא יתפקד, הפיתרון יהיה ניקוי שלו או קניית חדש מאיביי בכ150 שקל!.

 

אני חושב שאני אזמין צובר חדש מחו"ל, וגם 3 חיישנים אלו + אשפץ בשבוע הבא את המנוע של המשאבה.

אני גם מחכה להצעת מחיר עבור הסלנואיד של הקלאצ' EV0 (כ600 שק"ח מחו"ל)

 

לגירים אלו לא היה יוצא מוניטין גרוע אם כל תקופת זמן קבוע היה מקבל טיפול כחלק מהטיפול התקופתי :

החלפת מנוע המשאבה(ללא ראש המשאבה חוסך כחצי מהעלות!)

החלפת חיישנים(כ500 ש"ח לשלושתם)

כיול הקלאצ'

החלפת צובר לחץ(כ400 ש"ח)

החלפת סלנואיד הקאצ'(עובד יותר מהאחרים)

 

ממש כמו הטיפול של רצועת הטיימינג(כל 4 שנים).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...