Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית גיר -פיאט פנדה רובוטית 04


oshri007
שימו לב! השרשור הזה בן 2300 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לי נראה שזה נוזל מהסלונואיד אבל ממש טיפה אחר טיפה

אחרי שהמשאבה עבדה הנוזל עומד על הMAX בדיוק

אולי מה שנזל זה עודפים?אני יעקוב עוד כמה ימים לראות שהמפלס לא יורד מה-MAX

אבל יש מצב שהנוזל מטפטף מהסולונואיד?אני מנסה לצרף תמונה של החלק שנוזל ממנו.

IMG_1386.jpg

IMG_1387.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לדעתי אכן יש לך עודף, אם אחרי בניית הלחץ שהוא שאב את הנוזל מהמיכל אתה עדיין על המקס- אז מה אתה חושב שגובה המיפלס יהיה בלילה שהנוזל חוזר?- תיבדוק את גובה הנוזל לאחר לילה מנוחה בלי ליפתוח את דלת הנהג, ותגיד מה היה הגובה.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אכן יש לך עודף, אם אחרי בניית הלחץ שהוא שאב את הנוזל מהמיכל אתה עדיין על המקס- אז מה אתה חושב שגובה המיפלס יהיה בלילה שהנוזל חוזר?- תיבדוק את גובה הנוזל לאחר לילה מנוחה בלי ליפתוח את דלת הנהג, ותגיד מה היה הגובה.

 

כן אני מבין מה אתה אומר אבל כששמתי את הנוזל נשפך לי ונשאר במיכל יותר מהמקסימום בגלל זה אני בספק שאולי זה העודפים?

אני אעקוב עוד קצת ואני מקווה שזה יפסיק לנזול כרגע זה עומד בדיוק כמו שכתבת שהדלת סגורה אז עד הmax ושפתחתיאת הדלת אז בסביבות של החצי.

אבל נראה לך שיש מצב שמה שנוזל זה העודפים?

ואם לא אז יש לך מושג כמה צריך לעלות בארץ החלק הזה בתמונה שצירפתי למעלה?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן יש שסתום לשיחרור העודפים,

החיישן שבתמונה עולה כ30~40 דולר באייבי-תוצרת גרמניה(ישנם 3 כאלה על הרובוט)

http://www.ebay.com/itm/New-TPS-FIAT-Cinquencento-Palio-Panda-Punto-Seicento-Siena-Strada-Uno-PF2C-00-/261078882515?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3cc98398d3&vxp=mtr#ht_12052wt_902

העניין העצוב זה המחיר בארץ, כאילו זה חיישן סופר חכם ושיא הטכנולוגיה!- בסוף מיתברר שזה חיישן אוניברסאלי שקיים גם בסיטרואן סקסו ופיג'יו 106GTI(תבינו לבד ממתי החישן)

 

ויש גם זול יותר- ללא שם חברה

http://www.ebay.com/itm/THROTTLE-POSITION-SENSOR-FOR-PEUGEOT-CITROEN-FIAT-VOLVO-/380193143922?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item588546fc72#ht_4030wt_808

 

הצובר השחור- כדור, יכול ליגרום לנזילות שמגיעה לסוף חייו(הסימפטום הוא הפעלת המשאבה ההידראולית כל כמה דקות)

http://www.shop4parts.co.uk/?name=store&op=details&ProdId=5986&sku=15036

 

הסלנואיד אמור לעלות כ700 שקל בחו"ל., אני עדיין מברר מקומות לקניה+מישלוח לארץ.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ראיתי באופן מאד ברור שנוזל מהחיישן

השאלה אם זה הגיוני שנוזל משם כל שאר החלקים כולל הצובר לחץ הזה שציינת יבשים.

יש סיכוי שהעודפים נזלו מהחיישן?

 

אם אני צריך להחליף חיישן לקנות את הזול או השני ?

ושוב תודה לך על העזרה!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

HWGEEK

אני אשמח אם תוכל להודיע לי כשתמצא מאיפה להזמין את הסולנואיד הזה. יש שלושה באוטו וסמל"ת רוצים על אחד 3500 ש"ח.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא להאמין על החמדנות שלהם!

כרגע מה שמצאתי זה אמור לעלות עד 130 פאונד.

ולרוב צריך להחליף רק' אחד , האחד שאחראי על הקלאץ'.

בנוסף חשבתי להזמין סט. גומיות או-רינג כל המידות בשביל לנסות בעתיד במיקרה נזילות לחחליף אותם בחלק הנוזל. לפני הריצה לחלק חדש.

אני חושב שגם הצובר שלי בסוף חייו, לפעמים שאני ניכנס לאוטו והמשאבה פועלת אז אחרי ההתנעה לפני שהעברתי הילוך המשאבה מופעלת שוב-כניראה לא מחזיק לחץ וזה יכול ליגרום לשפיכת הנוזל החוצה וגימגומים בהעברות הילוכים ועומס על המשאבה.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

130 פאונד עם משלוח נשמע לי תקין בהחלט.

אני אשמח לקישור הזה.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע אין לי קישור ישיר להזמנה, פשוט הבנתי שזה בערך המחיר לפי הפורומים וכרגע אני יוצר קשר עם אתרים לקבל מידע+אפשרות קניה עם מישלוח לארץ.

 

ואני דיי חדש ברכיבים (רק השבוע חפרתי עמוק) והבנתי ששלושת הסלנואידים דומים אך לא זהים, ולא ממש קל לימצוא את המקטים שלהם ולא חנויות שמוכרות אונליין- אלא יותר במוסכים באותם ארצות. רק שבארץ הם רוצים כימעט 1000$!! לחלק!.

 

ואחרי כל זה צריך לעשות לגיר גם קליברציה, מצאתי תוכנות של אלפא ועדיין אין לי מושג איך משתמשים, וצריך לאתר גם דגם הECU שלי.

 

בקיצור- למי שיש רכב ישן יחסית(2007-8) לדעתי שווה כבר עכשיו להזמין את הצובר לחץ + שיפוץ המשאבה ההידראולית + ניקוי החיישנים והמגעים וגם חיישן או שניים זרוקים בצד לכל מיקרה. זה כסף קטן יחסית וככה אפשר לעשות תחזוקה מונעת ולא לשבת על קושים האים בנסיעה מחר ב100 קמ"ש הגיר פיתאום יכשל ויעבור בניוטרל ויסכן אותנו.

 

האמת אני חושב שאנחנו כל בעלי הגיר הנ"ל(אלפא,פונטו,פנדה) מהפורום צריכים להיתאחד ולהזמין לעצמנו את החלקים ולעשות מיפגש, נשפץ כולנו את המשאבות(עלות שולית של הפחמים), נילמד להישתמש בתוכנת הקליברציה לכיוון הקלאצ'(מונע רעידות וטילטולים בתחילת נסיעה) ונחליף את החלקים שצריכים החלפה- נעזור אחד לשני ונחסוך אלפי שקלים. אחד יביא חלקים, השני יביא כלי עבודה וניסיון וכו'

רק אם נשפץ את המשאבה לראש נקי מתקלות לשנים הקרובות זה כבר חיסכון של 3500 שקל בשעה! וכל מי שמכיר מנוע פחמים(אפילו ממכונית שלט) יודע שהם חייבים תחזוקה והם לא לכל החיים.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

שלום לכולם.

 

לפני כחודשיים קניתי פיאט פנדה 2005 עם גיר רובוטי,

לאחר כחודש מהקניה שהכל זרם כרגיל, הפתיע אותי הגיר כשסירב לעבור למצב R, לאורך כל הזמן שמעתי כיחכוכים של הגיר שהוא מנסה להתחבר ולא מצליח לאחר שכיבתי והתנעתי כמה פעמים הוא הסכים לעבור למצב R אך מכנגד הוא ביטל לי את המצב האוטומט, ונתקע על הילוך ראשון מבלי יכולת להעביר להילוך שני ושלישי,

למזלי היה באזור איזשהו מישהו שקצת מבין ברכבים והוא המליץ לי כ'עזרה ראשונה' לנתק את המצבר לכרבע שעה וע"י כך לאפס את המחשב, ואכן עשיתי כדבריו והבעיה כביכול תוקנה מכיוון שכבר כחודש אני נוהג ברכב ללא שהתקלה חזרה על עצמה.

הבעיה היא שעדיין מידי פעם קשה לגיר לעבור למצב R או N. וצריך להמתין כמה שניות עד שהוא עובר למצבו התקין או מאידך אני צריך להזיז את ידית ההילוכים למצב רגיל ואז להעבירו בחזרה למצב N.

אני מפחד שהבעיה תחזור על עצמה ואף תקרה לי באמצע נסיעה מהירה.

לכן אודה מאוד לכל מי שנתקל בבעיה זו, אם יוכל לעדכן אותי האיך נפתרה לו בעיה זו (מהשירשורים הנ"ל אני מבין שאינני היחיד שנתקל בבעיה מעיין זאת).

 

בתודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שנים מאוחר יותר...

אצלי יש בעיה דומה , אחרי שהאוטו עמד מס שעות ( לילה ) , הפעלת המשאבה בפתיחת דלת הנהג לא מספיקה ,

ויש לחכות אחרי העברת הסויטש למצב אמצע ולתת למשאבה לעובוד עוד כמה שניות עד למעבר למצב נסיעה .

החליפו לי נוזל באזושהיא משאבה , הבעיה לא נפתרה.

מכיון שאני רוצה להחזיק ברכב עוד זמן ממשושך , אני רוצה לבער את הבעיה מהשורש ולא לחכות להוצאה של 10k

עבור החלפת המנגנון הרובוטי.

 

מישהו הציע פה מזמן לזרוק את הרובוט לאזעזאל ולהתקין מגנון ידני רגיל.

מבחינה טאורטית אין פשוט מזה וגם לא צריך להיות יקר.

 

יש מוסכניק שלדעתכם יכול לקחת את זה על עצמו ??

אני באמת מבקש המלצה למוסכניק שעובד עם היגיון ויכול לתת לי תשובה האם ניתן לבצע את השינוי ובמה זה כרוך.

 

תודה דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמכור את האוטו ותקנה ידנית הסבה מצריכה אישור מהמחלקה הטכנית של היבואן בנוסף עלויות פירוק והרכבה גיר אחר עם קלאץ' בחסד יכולים להגיע לפחות ל5000 אלף שקל.

לפני כל המחשבים והצמות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמכור את האוטו ותקנה ידנית הסבה מצריכה אישור מהמחלקה הטכנית של היבואן בנוסף עלויות פירוק והרכבה גיר אחר עם קלאץ' בחסד יכולים להגיע לפחות ל5000 אלף שקל.

לפני כל המחשבים והצמות

 

כן היום דיברתי עם המוסכניק , הוא העריך את השינוי ב 10k .

 

אבל איך אפשר למכור אוטו שצפוי להשקעה של 10k ( גם החלפת גיר רובוטי + קלאצ מגיע לאותו מחיר ), כמעט כמו המחירון.

 

לא ברור לי למה הסבה לידני מחייב החלפת גיר , מישהוא יכול להסביר ?

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי danyra
הוספה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת אני חושב שאנחנו כל בעלי הגיר הנ"ל(אלפא,פונטו,פנדה) מהפורום צריכים להיתאחד ולהזמין לעצמנו את החלקים ולעשות מיפגש, נשפץ כולנו את המשאבות(עלות שולית של הפחמים), נילמד להישתמש בתוכנת הקליברציה לכיוון הקלאצ'(מונע רעידות וטילטולים בתחילת נסיעה) ונחליף את החלקים שצריכים החלפה- נעזור אחד לשני ונחסוך אלפי שקלים. אחד יביא חלקים, השני יביא כלי עבודה וניסיון וכו'

רק אם נשפץ את המשאבה לראש נקי מתקלות לשנים הקרובות זה כבר חיסכון של 3500 שקל בשעה! וכל מי שמכיר מנוע פחמים(אפילו ממכונית שלט) יודע שהם חייבים תחזוקה והם לא לכל החיים.

 

הי , היתה התקדמות עם זה ?

 

מה דעתכם על זה

https://www.ebay.com/itm/Fiat-Panda-Semi-Automatic-Actuator-Dualogic-Selespeed-3-Months-Warranty-Recon/192234581710?_trkparms=aid%3D444000%26algo%3DSOI.DEFAULT%26ao%3D1%26asc%3D20170221122447%26meid%3De5cfeba022af403888ace5238ea2aaa4%26pid%3D100752%26rk%3D1%26rkt%3D3%26sd%3D192392020027&_trksid=p2047675.c100752.m1982

 

תדה , דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2300 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...