Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע בערה חיצונית?


Sento
שימו לב! השרשור הזה בן 7203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כשמזכירים את המילה מנוע.. בעיקר מנוע של אוטו עולה המושג "בערה פנימית"

 

אז השאלה היא, האם יש סוג אחר? יש מנוע שבו הבערה מתבצעת לא בפנים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה לי אוטו אחד שאני יכול לקנות שיש לו מנוע סילון או קיטור P:



 

 

http://www.jetwebb.com/

 

ביקשת קיבלתה שמעתי שאתה קונה לכל החברה נכון?

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שהתייחסתי לשאלה כשאלה כללית על מנועים. בכל אופן, המכוניות הראשונות פעלו על מנוע קיטור (חשבו - זה עובד על קטרים בצורה טובה, אז למה שלא נעשה רכבת בלי פסים..).

לגבי מנועי הסילון, BlackSheep נתן לך כמה דוגמאות ואני אוסיף גם את דגמי המכוניות שמנסים (ומצליחים) בעזרתן לעבור את מהירות הקול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי יותר מדאיג הקטע הזה:

jetbike1.jpg

 

מי המטורף שיעלה על מרכבת השטן הזו?!

פשוט משאלת מוות - אופנוע עם מנוע סילון!!!!

 

אפשר לישון בתוך האגזוז הזה

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע סילון גם לא נחשב למנוע בעירה פנימית כמדומני

מנוע סילון נחשב כמנוע בעירה פנימית לפי מיטב ידיעתי.

וכיום, כמעט כל המנועים (להוציא את החשמליים) הם מנועי בעירה פנימית.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנועי הסילון הם מנועי בעירה פנימית.

האויר שנכנס למנוע עובר דרך המדחס ויוצר יחס דחיסה גדול (כל זאת תלוי ביחס הדחיסה של המדחס).

מכאן האויר הדחוס עובר לתאי השריפה, שביחד עם מזרקי הדלק (מנוע הזרקה, לא קרבורטור :hihi: ) הופכים לאויר שרוף וחם, שעובר דרך הטורבינה ובעזרת פרופיל הלהב מסובב את הטורבינה וגורם לסיבוב המדחס. מה שיוצא דרך הנח"פ (נחיר פליטה) משמש לדחף להנעת המטוס.

 

** זה על קצה המזלג ובפירוט פשטני **

 

 

אחחחח הטכני הטכני, רק עוד שנה יא מנייאק!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...