Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

volvo 960- בעיית מיזוג למקצוענים


jlavi2002
שימו לב! השרשור הזה בן 4142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כנראה עקב דליפת ווקום, כל האוויר במיזוג מנותב לרגליים ולשמשה (בררת המחדלבמערכת ).

הצנרת מהמנוע עד "חומת האש " נראית תקינה.

שאלות

א. ניתן לתקן ללא פרוק דשבורד ?

ב. הציעו להוסיף "מיכל ווקום " חיצוני ( Vacuum Reservoir )-משהוא שמע על פיתרון כזה ?

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עושה סלט רציני.

לא מובן מה הבעיה .

האם יש לך בריחת גז (אין בריחת וואקום) ואז המזגן לא מקרר היטב ? או,

שהמזגן עובד תקין אבל האוויר יוצא רק לכיוון מסויים ללא יכולת ניתובו למקום אחר ?

או שילוב של שני התקלות ?

 

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשתי רק כאלו שמבינים !!

יש "דליפת וואקום "

אם לא היית טיפש וחוצפן !

היית יודע שוואקום זה מצב של אין גז (ריק) . לכן הוא לא יכול לדלוף !

מה שודלף זה גז/אוויר פנימה שמבטל את הוואקום.

 

תחכה למבינים שיענו לך

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. ניתן לתקן ללא פרוק דשבורד ?

תלוי איפה הבעיה. אפשר לפרק כיסויים משני צידי ההילוכים ולהגיע לחלק מהצנרת.

 

ב. הציעו להוסיף "מיכל ווקום " חיצוני ( Vacuum Reservoir )-משהוא שמע על פיתרון כזה ?

לא ברור לי איך זה יכול לפתור בעיה של דליפת ואקום. וחוץ מזה, מיכל כזה יש בוולבו במילא לתיגבור הבלימה.

 

לרענן - יש גז קירור במערכת המיזוג, ויש ואקום שמפעיל מדפים להעברת המיזוג לחלקים שונים ברכב. הוא מדבר על השני.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

'' לא ברור לי איך זה יכול לפתור בעיה של דליפת ואקום. '' - כשהטורים עולים עוצמת הווקום פוחתת...אם יש דליפת וואקום A vacuum leak אזי המצב מחמיר! הוספת " מיכל ווקום ", לפי הטענה , מאפשרת זמנית האטה בדליפה...עד שירידת הטורים

ברכב תיצר מחדש וואקום חזק...

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה חושבים בחו"ל ;

Just add a backup vacuum reservoir. GM used vacuum controls on their AC systems for years. Any GM car manufactured before the late nineties should have one. The GM vacuum reservoir is a black sphere, about the size of a melon. It has one hose attached to it.. Use a t-fitting and some new vacuum hose and splice the reservoir into the ECC control system at the firewall. Make sure you splice in the reservoir on the ECC side of the check valve, not the vacuum supply/intake manifold side.

מה אומרים המומחים. .?

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא אם התריסים נמצאים במצב קבוע של העברת האיורור לרגלים/שמשה .

ואין אפשרות שליטה או שבזמן האצה הם עוברים למצב זה?

סימל יעקב

מנהל מוסך - מומחה וולוו הונדה

מדריך ירי מעשי בשעות הפנאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי ברז החימום עובד על וואקום. אבל כשנוסעים מהר אין וואקום והברז נפתח.

קניתי שסתום וואקום חד כיווני שמונע תנודות בוואקום. כמה שניות אחרי כיבוי המנוע משתחרר לאט הוואקום והברז חוזר למצבו.

 

תקנה מספר אל-חוזרים קטנים ותנסה לפתור את הבעיה בצורה דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא אם התריסים נמצאים במצב קבוע - שום דבר לא מקובע! בירידה ועצירה האויר יוצא מחזית הדשבורד.

בהאצה ועלייה האויר מקרר את השמשה (הפשרה ) ואת הרגליים...(בסנדלים זה נחמד ).

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשה מה שאמרתי. תמצא את הצינור שסוגר את המדף ושים עליו אל-חוזר. אז לא ישתחרר הוואקום כשאתה פותח מצערת. אצלי זה עובד.

 

 

אל חזור = Vacuum Check Valve ? כמו בתמונה ?

ClimateCheckValves.gif

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא אם התריסים נמצאים במצב קבוע - שום דבר לא מקובע! בירידה ועצירה האויר יוצא מחזית הדשבורד.

בהאצה ועלייה האויר מקרר את השמשה (הפשרה ) ואת הרגליים...(בסנדלים זה נחמד ).

 

המידה וזה המצב .

 

מה שקורה הוא שיש לך דליפת וקום או מהשסתום החד כיווני של המערכת, או מאחד הבוסטרים מפעילים את התריסים (יותר נפוץ)

במקרה זה אתה צריץ לגשת למוסך או למי שמכיר את המערכת כדי לתקן את זה. ויש מקרים שצריך להוריד דשבורד כדי לתקן את זה.

או שאתה רוצה להמשיך להתכתב בפורום ולעשות כל מיני נסיונות .

סימל יעקב

מנהל מוסך - מומחה וולוו הונדה

מדריך ירי מעשי בשעות הפנאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...