Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות לגבי קניית רכב מחברות ליסינג/טרייד אין


acdrvr
שימו לב! השרשור הזה בן 4158 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

אני מתכוון ככל הנראה לרכוש בזמן הקרוב רכב מאחת מחברות הליסינג או הטרייד אין הגדולות.

האם מישהו כאן יוכל אולי להאיר את עיניי לספר לי כיצד מקובל לעשות מולם את התהליך של בדיקת הרכב?

אני מדבר על השללב של לפני שהתחייבתי לרכוש את הרכב.

 

האם הם נוהגים לתת למתעניינים לקחת את הרכב לסיבוב כדי להרגיש אותו? האם הם יאפשרו לי לעשות את זה לבד או שבהכרח הנציג שלהם יתלווה אלי?

האם הם יאפשרו לי לקחת אותו למכון שמבצע בדיקות רכב טרם הקניה? האם יאפשרו לי לעשות את זה לבד או שגם את זה אהיה חייב לעשות כאשר נמצא איתי נציג שלהם?

 

אם יש למישהו עוד מידע על התהליך הזה של חיפוש רכב ובדיקה שלו, מול חברות כאלה, או עיצות אחרות בנושא, אודה מאוד.

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדרך כלל נהג מהסניף מתלווה אליך לנסיעת המבחן ולבדיקה. אתה בוחר היכן לבדוק את הרכב ובדרך כלל אין בעיות עם זה, כל עוד מדובר במרחק נסיעה סביר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד שאלה ברשותכם.

 

אני תמיד רואה איך שכולם נגד קניית רכב שהיה בהשכרה, הרבה יותר מאשר ליסינג.

 

אבל למה בעצם זה אמור לשנות לי ? הרי ברגע שאני בודק את הרכב בעצמי, רואה שהכל תקין חזותית, וגם נשמע סביר, בודק אותו במכון מורשה ואפילו לוקח אותו למוסך שלי, ואחרי כל זה מקבל תמונת מצב והרכב במצב טוב, מה זה בעצם משנה אם הוא נקרא "השכרה" או "ליסינג", כל עוד הרכב בעל נתונים אובייקטיביים טובים לאותה נקודת זמן ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"אבל למה בעצם זה אמור לשנות לי ? הרי ברגע שאני בודק את הרכב בעצמי, רואה שהכל תקין חזותית, וגם נשמע סביר, בודק אותו במכון מורשה ואפילו לוקח אותו למוסך שלי, ואחרי כל זה מקבל תמונת מצב והרכב במצב טוב, מה זה בעצם משנה אם הוא נקרא "השכרה" או "ליסינג", כל עוד הרכב בעל נתונים אובייקטיביים טובים לאותה נקודת זמן ?"

 

למה?:

הרכב שלי בליסינג תפעולי, נראה טוב, ללא תאונות פרט לכמה שריטות,אני בטוח שיצא לך טוב בבדיקה ואפילו כשתבוא לקנות אותו תמצא עליו סט צמיגי מייד-אינ-פאר-אוואי-צ'יינה, מצבר חדש מסוג ז' ללא אחריות, לאחר טיפול גדול ומקיף בסדנת "שמש",מילוי גז בוטאן במזגן ועץ ריח עם שקיות ניילון על המושבים. ואת זה תראה על חצי מרכבי הליסינג המוצעים למכירה.

 

צר לי לבשר לך שהרכב שלי עבר התעללות קשה, לא מצידי- אלא מצד אלו שהיו צריכים כביכול "לטפל" בו: שכוללת 2 תיקוני גיר DSG במוסך נפט, פריצה (שבירת חלון, סוויץ' ופלסטיקה במנוע), חדרו מים לכל הצד הקדמי של הרכב, נשברו ברקסים צד ימין קדמי עקב חלפים חרא, נסע עם מצתים זבל, שמן משומש שקנו ממקדונלדס תמורת פינוי חינם, קצר ברמקולים, והוא אוכל מנורות לארוחת בוקר.

 

הוא ימסר עוד כמה חודשים עם כ 100,000 ק"מ ופראייר כמוך ישלם עליו 15% מתחת למחירון עם 30 תשלומים של פריים +5 ויצא מבסוט מעל הראש.

 

זה למה.

אז אם אתה מתעקש כדאי לך ללכת רק לחברות שמטפלות במורשה וללכת על רכב עם כ 50 אלף ק"מ ומטה, שלא הספיקו להזיק לו כל כך

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הבעייתיות ברכישת רכב מליסינג/השכרה, אני מקווה שהבנת את הפואנטה מדבריו של המגיב מעליי. יכול להיות שלא כל הרכבים מטופלים כמו שהוא מתאר, אבל את הכיוון הכללי הבנת...

לגבי התהליך עצמו - אני אסביר מתוך הנחה שאתה הולך באמת לאחת החברות הגדולות והמוכרות ולא מאיזה "אוטו שימי" :wink:

אז קודם כל - ברור שייתנו לך סיבוב קצר עם הרכב, כדי שתוכל "להרגיש" אותו, איך הוא נוסע, האם הוא נוח עבורך מבחינת נהיגה, ישיבה, תפעול וכו'. אבל כמובן שלא תוכל לעשות זאת לבד אלא עם נציג הסוכנות שיישב לצידך - אני לא צריך להסביר מדוע, נכון?...

(רמז - הרבה אנשים ישמחו "להשאיל" מוצר בשווי עשרות אלפי ש"ח ולהחזיר אותו במצב קטטוני, או לא להחזיר כלל :-P).

לגבי הבדיקה - קרוב לודאי שיש להם טופס בדיקה שהם ביצעו בעצמם. ל-ע-ו-ל-ם אל תסמוך עליו בלבד! הוא אמור רק לתת לך אינדיקציה. אתה רשאי (ואם זו חברה רצינית אז גם לא יערימו עליך קשיים) לקחת את הרכב לבדיקה בעצמך. רצוי במכון שאינו קרוב למגרש, כדי לוודא שאין ביניהם יחסי עבודה קרובים מדי. כך תקבל דו"ח בדיקה מהימן, ובמקרה הגרוע יהיה לך כתובת לתביעה במקרה וחלילה תתגלינה תקלות מהותיות ברכב אחרי הרכישה.

זהו, במידה והחלטת אחרי הבדיקה שאתה הולך על זה, אתה יושב איתם וסוגר על מחיר (שמשתנה לפי תוצאות הבדיקה) ואופן תשלום, ורצוי מאוד גם שייתנו לך אחריות לתקופה כלשהי (חצי שנה לפחות, יש שנותנים יותר). מבצעים העברת בעלות בסניף הדואר הסמוך ונוסעים לשלום.

-----------------------------

אם נוהגים לא מסמסים. אל תצאו בלי מסמס תורן :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4158 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...