Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שבילים בשבת השניה 7/8 מי בא ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשבת ניפגש בלטרון ליציאה לטיול שבילים בהרי ירושלים.

הטיול מתאים גם לדו"שים "רכים" יותר . המוביל הוא גיורא על ואראדרו שהוא כביש-דורו ולא ממש דו"ש אמיתי. מכאן תבינו שאתגרים טכניים לא ממש מתוכננים.

חשבנו תחילה לוותר בגלל חום אוגוסט / חופשות אבל כנראה שנשארו כמה מכורים.

חשוב לנו להעריך כמה משתתפים צפויים ולכן הודעה זאת . אם אתם באים , הכניסו זאת כתגובה.

עקבו גם אחרי מידע באתר מועדון האופנועים הישראלי.

הטיול הוא פעילות של מועדון האופנועים הישראלי. מוזמנים גם חברי עמותת רוכבי השטח אם כי לא כל כך יש להם מה לעשות בטיול חוץ מהעניין החברתי ואמצעי להגיע למגרשי המשחקים שלהם......

שבילאות פעילה זה העניין

טיולי השבילים של מועדון האופנועים כל שבת שניה בחודש עדכונים באתר המועדון

פורסם

השת השניה היא דווקא 14 לאוגוסט . אין ברירה, נסתפק בכך.

שבילאות פעילה זה העניין

טיולי השבילים של מועדון האופנועים כל שבת שניה בחודש עדכונים באתר המועדון

פורסם

גד גד היקר, הטיול הנוכחי רך ומתון בהרבה ונועד לכאלה שהטיול לגלבוע עם דוד XR היה קשה מדי ואפילו מרתיע מחווית ה"שטח". יש מקום לכולם והטיול הנוכחי הוא טיול דווקא למתונים שבחבורה ולכאלה שבא להם לבלות בוקר שבת בהרי ירושלים.

שבילאות פעילה זה העניין

טיולי השבילים של מועדון האופנועים כל שבת שניה בחודש עדכונים באתר המועדון

×
×
  • תוכן חדש...