Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בגלל בעיות גב לא קטנות, זקוק לרכב חדש רך ונוח. הכבישים בתוך העיר מלאים במהמורות וזה מאוד בעייתי.

כעת אני הולך להפרד מהמליבו. בעבר היה לי c5 , אני לא בטוח שהדגמים החדשים עדיין רכים.

למישהו יש רעיון לאיזה רכב מרחף...?

פורסם
בעבר היה לי c5 , אני לא בטוח שהדגמים החדשים עדיין רכים.

למישהו יש רעיון לאיזה רכב מרחף...?

 

נסיעת מבחן בC5 חדשה עשית כבר?

פורסם

תעשה נסיעת מבחן ב-C5 ברמת גימור COMFORT ובדוק אם היא מספיק נוחה לך.

בקטגוריית המנהלים אין לה תחרות בתחום הזה.

פורסם
למישהו יש רעיון לאיזה רכב מרחף...?
אתה יכול להזמין נסיעת מבחן על יונדאי I40, בהרבה מבחני רכב ציינו כי הרכב מכויל כמו אמריקאית הווי אומר רכות כמו שרק ספינות אמריקאיות יודעות לתת.

 

וואלה רכב:

"נוחות הנסיעה ביונדאי i40 טובה ועונה על כל הציפיות. המתלים שלה רכים בדיוק במידה כדי לאפשר לה לספוג את הצלקות הרבות של כבישי הארץ ובעצם לחסוך מנוסעיה את רוב הזעזועים. אין כמעט כביש משובש שיצליח להוציא אותה מדעתה או לגרום לה לקפץ באי נוחות וזו תכונה שרבים מחפשים במכונית בישראל."

פורסם

הסיטרואן c5 מגיעה ברמת האבזור הגבוהה עם מיתלים הידרופנאומטים כמו ב- c5 הישנה ועוד עם שיפורים לרבות שליטה ממחושבת.

 

מלבד זאת המושבים שלה הם כורסאות נוחות. לא תמצא רכב נוח מזה בתקציב הזה.

 

חכה לימי מכירות כמו שהיה בסוף החודש הקודם בחוות רונית שם הציעו הנחה של כ- 13 א, שח + טרייד אין בהפחתה של 6 אחוז בלבד על הרכב בבעלותך, דהיינו הטבה כוללת ששווה כ 23 א שח בממוצע, או למבצעי מועדון ״חבר״ או ״הוט״ ותזכה גם להנחות מפליגות.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

ומה עם מאליבו חדשה? או ביואיק לה-קרוס בסיסית?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
תעשה נסיעת מבחן ב-C5 ברמת גימור COMFORT ובדוק אם היא מספיק נוחה לך.

בקטגוריית המנהלים אין לה תחרות בתחום הזה.

תודה,

משום מה הם לא מייבאים את הדגם הזה אלא בהזמנה עם המתנה של 4 חודשים...

מכיר אולי דרך קצרה יותר?

פורסם
הסיטרואן c5 מגיעה ברמת האבזור הגבוהה עם מיתלים הידרופנאומטים כמו ב- c5 הישנה ועוד עם שיפורים לרבות שליטה ממחושבת.

 

מלבד זאת המושבים שלה הם כורסאות נוחות. לא תמצא רכב נוח מזה בתקציב הזה.

 

חכה לימי מכירות כמו שהיה בסוף החודש הקודם בחוות רונית שם הציעו הנחה של כ- 13 א, שח + טרייד אין בהפחתה של 6 אחוז בלבד על הרכב בבעלותך, דהיינו הטבה כוללת ששווה כ 23 א שח בממוצע, או למבצעי מועדון ״חבר״ או ״הוט״ ותזכה גם להנחות מפליגות.

 

תודה,

אתה מכיר איזה מבצע שעומד להיות?

פורסם

ללא ספק לך על טויוטה קאמרי, אני ממליץ לך על יבואי אישי מארה"ב לך על הדגם XLE או היבריד, אני מבטיח שלא תתחרט. אמנם לא מושך את העין כמו ביואיק לאקרוס אבל אמין, ביטוחתי נח וחזק ברמות!!!!

פורסם
ללא ספק לך על טויוטה קאמרי, אני ממליץ לך על יבואי אישי מארה"ב לך על הדגם XLE או היבריד, אני מבטיח שלא תתחרט. אמנם לא מושך את העין כמו ביואיק לאקרוס אבל אמין, ביטוחתי נח וחזק ברמות!!!!

 

לא מומלץ.לדעתי לפחות.

פורסם

לגבי מבצעי מכירות של סיטרואן, נסה לבקש באופן מיידי את ההנחות שניתנו בחוות רונית, אולי עוד תקבל אותם. מלבד זאת דוד לובינסקי היבואן יוצא בימי מכירות לקהל הרחב בערך 3 פעמים בשנה, בתחילת שנה, באמצע שנה ובסוף שנה, זאת בנוסף לימי מכירות מיוחדים למועדוני לקוחות שאני לא יודע עם אתה משתייך אליהם. ("חבר", "הוט").

 

המבצע של ימי המכירות של סוף השנה מן הסתם הוא הפחות אטרקטיבי לאור שנת הדגם החדשה המתקרבת. אמנם מחירון לוי יצחק נותן תוספת מחיר לכל חודש עלייה לכביש המאוחר לחודש ינואר, כך שתמכור את הרכב עוד כמה שנים אתה לכאורה אמור לקבל תוספת על המחירון המתייחס לחודש ינואר של שנת 2012, אולם אני מניח שלרכב שנרכש בסוף שנת הדגם, יהיה קשה לקבל את מלוא התוספת הנ"ל לאור כך שהרוכש יעשה לעצמו חישוב שכבר כדאי לרכוש שנת דגם חדשה יותר, דהיינו שנת 2013, עם תוספת קטנה במחיר.

 

לכן לדעתי אם לא תקבל כעת את תנאי המבצע של חוות רונית או תנאים דומים להם ואם זה לא בוער לך (וכאבי הגב יכולים להמתין..), אני הייתי שוקל לחכות לתחילת שנת 2013 ולרכוש את הסיטרואן בימי מכירות שיהיו אז. צריך לקחת בחשבון שייתכן שבשנת 2013 מחירי הרכבים יעלו בכמה אלפי ש"ח לאור שינוי במיסוי הירוק או שהיבואן "יספוג" זאת ולא יעלה את המחיר לצרכן.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
שלום לכולם,

בגלל בעיות גב לא קטנות, זקוק לרכב חדש רך ונוח. הכבישים בתוך העיר מלאים במהמורות וזה מאוד בעייתי.

כעת אני הולך להפרד מהמליבו. בעבר היה לי c5 , אני לא בטוח שהדגמים החדשים עדיין רכים.

למישהו יש רעיון לאיזה רכב מרחף...?

 

היי,

משנת 2008 המאליבו היא אותה מאליבו,

עוד אופצייה שהייתי ממליץ לך לבדוק היא הביואיק לה קרוס.

המחיר של הלה קרוס – 235000 ₪, מאליבו 165000 ₪.

ניתן גם להשיג ביואיק לה קרוס, 0 ק"מ, יד שנייה פרטי, ב 190000 ₪.

 

גיא משברולט

×
×
  • תוכן חדש...