Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קוברה 15, פורד פוקוס ומה שביניהם.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אני חדש בפורום ואבקש את עזרתכם בנוגע לרכישה של מיגון לרכב.

אני בתהליכי רכישה של פורד פוקוס חדשה (ידנית). במעמד הרכישה הוצע לי להתקין ברכב מערכת מיגון תוצרת קוברה מסוג קוברה 15. המערכת הזו למעשה היא "אזעקה שקטה" שעלותה היא 20₪ בחודש.

 

האמת היא שמחיר המערכת, במיוחד לאור העובדה כי השירות כרוך בתשלום וכי העלוקה היא לא דיגיטלית וללא כספת, הוא לא הגיוני בעליל. סוכנת הביטוח שלי המליצה לי להתקין קודנית ועלוקה ב-400₪ ו"לגמור את הסיפור".

 

השאלה שלי היא מה היתרונות של מערכת קוברה 15 שמצדיקים (אם ניתן להצדיק) את המחיר המופקע שדורשים עבורה ועוד תוספת תשלום חודשי?

בנוסף, מה דעתכם על חברת קוברה באופן כללי? האם יש קודנים + עלוקות טובים יותר?

 

ושאלת המיליון דולר: אני קונה רכב חדש. אני רוצה שיעשו עליו עבודה טובה ושלא ישברו לי את כל הפלסטיקים מבפנים, ישאירו כבלים מפוזרים ומשוחררים שיגרמו לקצר וכדומה. הייתרון של הקוברה 15, מבחינתי, הוא שמתקינים אותו בחברה ואני לא צריך להתחיל להסתובב בין חאפרים למיניהם. אבל כאמור, 2500₪ (על שירות שאני לא באמת ישתמש בו) לעומת 400₪ זה הפרש רציני.

 

במידה ותמליצו לי לא להתקין את הקוברה 15, איזה מערכות מומלצות לפורד פוקוס? בנוסף, אשמח לקבל המלצות למתקינים טובים ומנוסים בחיפה שידעו לעבוד על הרכב שלי מבלי לשבור אותו.

 

תודה!

פורסם

אחרי שראיתי במו עיני את כל הנזקים שעושים המתקינים המקומיים (ולא משנה אם זה קודנית, מרימי שמשות, חיישני רוורס או קוברה 15) לפלסטיקים ברכב אני נמנע אישית עד כמה שאפשר מלעשות התקנות כאלו ואחרות.

 

לדעתי, תעשה את המינימום הדרוש מבחינת מיגון, כמה שפחות יתעסקו ברכב יותר טוב.

קח בחשבון שאיתוראן SAVE ודומיו כמעט ולא מתחברים לשום דבר (הSAVE לצורך העניין מתחבר למינוס של המצבר, וזהו בערך, אין שום התערבות במערכות השונות של מחשב הרכב כמו עם אזעקה קונבנציונלית) בעוד איתוראן מלא מתחבר ועוד איך, בערך לכל דבר שרק אפשרי.

 

קודניות, עלוקות, ניתוקים, כספות.. כל פעם שאני מדמיין את כמות הנזק שעושים לכל מני צמות כבלים ברכב הבטן שלי מתהפכת, מעדיף לשלם עוד כמה שקלים בשנה על איתוראן רק שלא יהרסו לי את האוטו.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

1. מה תעזור לך אזעקה שקטה?

נניח שתקבל התראה שמתעסקים לך עם הרכב.

מה תעשה עם המידע הזה? תצא מהבית עם אלה ותחתור למגע? מול פורצים שלא מפחדים מכלום וכנראה עולים עליך מספרית 2:1 לפחות?

 

2. בקש מסוכנת הביטוח שתבדוק אם יש מצב לבטח את הרכב בלי שום קודנית ושום כלום. לך תדע, אולי יתמזל מזלך.

 

2א. אם לא, אז או קודנית פשוטה (המינימום שהביטוח דורש) או, אולי הביטוח מוכן להסתפק בכספת. אני הייתי מעדיף את זה, במיוחד אם אני לא גר בבית צמוד קרקע (בצמוד קרקע הקודנית נותנת איזושהי הגנה נגד שיטת הדאבל)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
בקש מסוכנת הביטוח שתבדוק אם יש מצב לבטח את הרכב בלי שום קודנית ושום כלום. לך תדע, אולי יתמזל מזלך.

 

מה שאני עשיתי. עלה אמנם 100-200 ש"ח יותר מאשר עם קודן, אבל זה סכום פעוט לעומת השקט הנפשי בידיעה שכמו שהרכב יצא מהמפעל ככה הוא הגיע אלי. בלי אף יד ישראלית שהתעסקה שם בדברים.

V5

פורסם

מצטרף לדעה שתומכת באי התעסקות עם מכלולי הרכב / התקנות חיצוניות ואזעקות למיניהן עד כמה שאפשר (או - נסה כאמור לחפש סוכן ביטוח שיבטח אותך במחיר סביר ללא צורך בהתקנות כאילו ואחרות).

איני רואה הצדקה בהתקנת מערכת אזעקה עם תשלום קבוע כל חודש. אם זה היה רכב יותר יקר / גניב - מילא.

אם בכל זאת אתה חייב במערכת הגנה כלשהי - אני סבור שעדיף לך לבצע זאת במקום שיומלץ לך כאן בפורום (תוכל לחסוך מעט כסף + תקבל המלצה למתקין מקצועי ואמין עד כמה שהדבר ניתן) ולא אצל היבואן.

alfa 156 2.5.

פורסם

ואגב יש לי שאלה - במה איתוראן SAVE נחות מאיתוראן "מלא"?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הפונקציה היחידה של הSAVE היא להתריע במקרה שמחשב הרכב נותק\הוחלף.

(שזו השיטה היחידה לגנוב VAGית, בערך)

 

איתוראן מלא נותן לך אפשרות מעקב 24/7, אתה יכול לראות מה בדיוק מצב הרכב בכל רגע נתון (מותנע, דלת פתוחה, בגאז' פתוח.. כמעט הכל) ועם אפשרות להתניע\לכבות את הרכב מרחוק, אתה רואה אותו במצב 'חי' על מפה ביחד עם מהירות והכל.. ויש עוד כמה פיצ'רים לא מעניינים..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אוקי חברים, אני אנסה לבדוק מה האופציות שלי ללא מיגון.

במידה ואני לא מצליח למצוא ביטוח במחיר סביר ללא מיגון, יש לכם המלצות למתקין טוב וקודנים של חברות ספציפיות שיעשו את העבודה?

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
1. מה תעזור לך אזעקה שקטה?

נניח שתקבל התראה שמתעסקים לך עם הרכב.

מה תעשה עם המידע הזה? תצא מהבית עם אלה ותחתור למגע? מול פורצים שלא מפחדים מכלום וכנראה עולים עליך מספרית 2:1 לפחות?

 

ברור שכן. עם מה שבא ליד.

_______________

"רכב חופשי, אזרח!"

פורסם

חברת הביטוח תנסה לגרום לך להוסיף כמה שיותר מערכות על חשבונך - בכדי לצמצם את הסיכון שלהם.

האינטרס שלך הפוך - שהכאב ראש ישאר אצלם והכסף אצלך.

 

לעניין היכן כדאי להתקין - אישית בכרכב חדש אני מעדיף באופן מוחץ התקנה שנעשית אצל היבואן.

אני נוטה להאמין שיש הרבה סיבות טובות למה התקנה כזו תהיה עם פחות סיכונים לנזקים ועם גב.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לדעתי, היתרון היחידי שיש לך, לבצע את ההתקנה אצל היבואן - זה רק הגב (אחריות לתקלות, גם תקלות אחרות שנגרנו עקב התקנת האזעקה).

מעבר לזה - כל התקנה שהיא (ולא משנה איפה) - תלויה פרופר במתקין ובמידת הסבלנות שהוא מקדיש (לפירוק נאות+התקנה+הרכבה בחזרה) לתהליך.

נכון, שהמתקינים של יבואן מסויים - יש להם נסיון רב יותר בדגמים שהם מטפלים בהתקנות שלהם (ואלו דגמים שחוזרים אצל כל מתקין ומתקין של יבואן כלשהו), אבל "פוטנציאל" הנזק, קיים אצל כ"א מהם (עבודה "מהירה" ובקבלנות).

שוב - ייתכן והרכב נרכש וזה כבר אינו רלוונטי.

בהצלחה בכל אופן !

alfa 156 2.5.

פורסם

תבדוק מה הדרישות של סוכן הביטוח שלך.

 

כשהזמנו את הפוקוס (גם ידנית) - הסוכן ביטוח של "דלק" דרש קוברה 15 (שהיא סוג של איתוראן), ואילו הסוכן שלנו דרש רק קודנית, לכן הותקנה לה רק קודנית ועלוקה (של קוברה - ולא דרך "דלק"שרצו על זה הון עתק, אלא דרך קוברה עצמם [בת"א] והמחיר היה זול משמעותית).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

חבר'ה.. הדיון בן שנתיים.. מה נסגר אתכם? נראה לי כבר החליט איזה מיגון להתקין =\

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...