Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מכרתי את ה-307 אריות ושלי ואני צריך את עזרתכם.

אני מתלבט מה לקנות, אלה הם האפשרויות

 

ג'יפונים

1)יונדאי טוסון- יש היצע מטורף

2)סובארו פורסטר- אין היצע

3)מיציבושי אוטלנדר-אין היצע

 

משפחתיות/מנהלים

1)הונדה אקורד

2)פולקסווגן ג'יטה

3) סובארו B4

4) מיציבושי לנסר החדשה

* המיספור לא מהווה העדפה

 

קרטריונים:

השקעה של70K עם חריגה של 5% במקרה ואני מתאהב, ק"מ נמוך אני מחפש פחות מ-90K, האוטו צריך להיות בטיחותי, צריכת דלק לא מהווה קרטריון גורף אבל שהאוטו לא יאכל 1:8 במשולב, בעיר 1:8 מבחנתי זה בסדר, שנתון לא פחות מ-2006.

עצתכם בבקשה...

 

תודה,

עתיר

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם

אני מתקשה להבין למה אתה קורא לטוסון ג'יפון, קרוסאובר כן - לא מתקרב אפילו לג'יפ.



 

מה דעתך על יונדאי טראקאן במקום?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הלנסר הכי זולה אך לדעתי היא תספיק לך.

לא הייתי הולך אל אף אחד מהגיפונים וגם לא על שאר הרכבים שהצעת.

יש הצעות יותר טובות בשוק.

פורסם
שלום לכולם,

 

מכרתי את ה-307 אריות ושלי ואני צריך את עזרתכם.

אני מתלבט מה לקנות, אלה הם האפשרויות

 

ג'יפונים

1)יונדאי טוסון- יש היצע מטורף

2)סובארו פורסטר- אין היצע

3)מיציבושי אוטלנדר-אין היצע

 

משפחתיות/מנהלים

1)הונדה אקורד

2)פולקסווגן ג'יטה

3) סובארו B4

4) מיציבושי לנסר החדשה

* המיספור לא מהווה העדפה

 

קרטריונים:

השקעה של70K עם חריגה של 5% במקרה ואני מתאהב, ק"מ נמוך אני מחפש פחות מ-90K, האוטו צריך להיות בטיחותי, צריכת דלק לא מהווה קרטריון גורף אבל שהאוטו לא יאכל 1:8 במשולב, בעיר 1:8 מבחנתי זה בסדר, שנתון לא פחות מ-2006.

עצתכם בבקשה...

 

תודה,

עתיר

 

שלום עתיר

לפני שאפשר להמליץ לך על סוג רכב, ציינת שני תחומים שונים לחלוטין של רכבים

רכבי הפנאי מול רכבי המנהלים שונים מאוד במהותם ובאופי הנסיעה שלהם.

רכבי המנהלים מציעים, לרוב, נוחות נסיעה טובה יותר, בידוד רעשים עדיף ותחושת איכות גבוהה יותר.

לרכבי הפנאי יתרונות אחרים, לדוגמא: תנוחת נסיעה גבוהה ושולטת יותר, לרוב תאי המטען גדולים ושימושים יותר ויכולת נסיעה מחוץ לשטח האספלט.

 

איזה תחום אתה מעדיף?

 

אייל מסובארו.

פורסם

סובארו לגסי הידועה גם בכינוי B4 תהיה אופציה מעולה.

אתה גם תהנה מהרכב וגם תוכל להכניס שנתון גבוה יחסית 2007-08.

אין טעם לקנות ג'יפונים-קצת פחות אחיזה,קצת פחות מרווח,קצת פחות אבזור,קצת יותר יקר בטיפול וקצת יותר גובה.

בהצלחה!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

תודה לכולם,

 

יונדאי טוסון מרתיעה אותי מאחר והיא זוללת דלק (ע"פ פרסומים זרים) אני מאוד רוצה ג'יפון בסגנון הזה ובמחיר שאני מוכן להשקיע אני יכול למצוא משהו טוב (שנתון 2007), אבל שוב אני אזכיר את הדלק.

מישהו יכול לתת לי מצב אמיתי של הצריכה הן במשולב והן בעירוני ובין עירוני?

וכנל לגבי ביטוח חובה + מקיף לשני אנשים?

ועלות אחזקה...

 

פורסטר אני מתקשה למצוא כמו שכתבתי.

 

אקורד-אני מאוד רוצה, היצע יחסית נמוך ובתקציב שלימוגבל לשנתון 2006, לא שזה מפריע לי, יש הווטו של אשתי שמפריע יותר.

מבחינת דלק אני מעריך שזה היה 1:10 פחות או יותר במשולב, איך זה מבחינת ביטוח?ואחזקה שוטפת?

 

ג'טה אני מחפש מנוע 2000 ובתקציב שלי אני יכול למצוא 2007/2008, בעבר היה לי פולו קלאסיק ואני רוצה לגוון בין החברות

אותן שאלות:צריכת דלק, אחזקה, ביטוח?

 

B4-יש היצע וגן משנתונים של 2006-2008 השאלה אם ה-4X4 יכול להוות מכשול אחזקתי? גם כאן את אותן השאלות אשאל: צריכת דלק, אחזקה, ביטוח?

 

מיציבושי- בתקציב אני יכול למצוא 2009, מנוע 1800, נסעתי בעבר על ה-1500, בסה"כ אוטו נחמד, הפעם אני רוצה יותר

וכמובן את אותן השאלות

 

*מאוד מעוניין בג'יפון/קרוסאובר כאן גם יש ווטו של אשתי אבל אני יכול למכור את החיים שלי תמורת הסכמה

תודה,

עתיר

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם
שלום עתיר

לפני שאפשר להמליץ לך על סוג רכב, ציינת שני תחומים שונים לחלוטין של רכבים

רכבי הפנאי מול רכבי המנהלים שונים מאוד במהותם ובאופי הנסיעה שלהם.

רכבי המנהלים מציעים, לרוב, נוחות נסיעה טובה יותר, בידוד רעשים עדיף ותחושת איכות גבוהה יותר.

לרכבי הפנאי יתרונות אחרים, לדוגמא: תנוחת נסיעה גבוהה ושולטת יותר, לרוב תאי המטען גדולים ושימושים יותר ויכולת נסיעה מחוץ לשטח האספלט.

 

איזה תחום אתה מעדיף?

 

אייל מסובארו.

 

היי אייל,

 

למרות שאתה מסובארו, הייתי רוצה לדעת את דעתך ודעות אחרים לגבי B4 מודל 2007 מול ג'יטה מודל 2008 מנוע 2000.

 

תודה,

עתיר

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם
היי אייל,

 

למרות שאתה מסובארו, הייתי רוצה לדעת את דעתך ודעות אחרים לגבי B4 מודל 2007 מול ג'יטה מודל 2008 מנוע 2000.

 

תודה,

עתיר

 

ראשית מדובר על רכבים מקטגוריות שונות.

הג'טה היא מכונית משפחתית וה- B4 שייכת לפלח גבוה יותר- למנהלים או משפחתיות גדולות.

 

B4 ממודל 2007 נחשבת למכונית מנהלים ייחודית בזכות מנוע בוקסר 2.0 סמ"ק המפיק 165 כ"ס ומערכת הנעה כפולה התורמת ליכולת משיכה אופטימאלית.

היתרונות הבולטים הם שילוב בין נוחות נסיעה טובה ליכולות ספורטיביות מהצד השני. רמות האבזור די עשירות וכוללות חישוקי אלומיניום, קיפול מראות צד חשמלי, מחליף 6 דיסקים מובנה ובקרת אקלים מפוצלת דו אזורית.

 

אייל מסובארו.

×
×
  • תוכן חדש...