Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היתי בבקשה רוצה לישמוע מה דעתכם על גיפ של ביואיק דגם רנדו

לפי מה שאני ראיתי ובדקתי ובדקתי בלוי יצחק

שנת 2005 דגם מפואר עולה 70 אלף שקל

אנשים משום מה רוצים 80-85 אלף , יש לי גם שברולט ואני יודע שמחירון של אמריקאיות יותר חלש ממחירון של במבה

ואחת כמה וכמה שאמריקאי לא קונים מחירון

מה אתם חושבים על האוטו הזה?

ברכישת רכב אמריקאי כמה מקובל לרדת , 5-10. או 15-20 אלף?

תודה רבה

פורסם

רכב טוב. מפנק, נוח. מנוע, גיר ועוד הרבה מכלולים אחרים משותפים עם שברולט אימפלה 3400 ונחשבים אמינים. דלק כמובן, אבל אתה בטח כבר יודע.

 

לדעתי רק מתחת לצחירון, ג'יפ או לא ג'יפ. אמריקאית זו אמריקאית. כשאתה אומר אנשים רוצים מעל המחירון זה מבדיקה בפועל או מסקירה של המחירים ביד 2? מי שרוצה על אמריקאית מעל המחירון חי בסרט. עם הצפת הליסינג שיש היום ומחירי הדלק, לדעתי הורדה של 10-20% בלי סיבה זו נקודת התחלה טובה, ולפעמים אפשר עוד, תלוי כמה זמן הבן אדם מנסה למכור וכמה הוא לחוץ. חוץ מזה ניסית לבדוק בטרייד אין של UMI? אם אתה מתכוון לשלם במזומן אני מניח שתוכל למצוא כאלה שם במחירים שפויים.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

ניתן לקנות את הרכב הרבה מתחת למחירון ללא שום מאמץ מיוחד.

פנים הרכב נראה מיושן למדי וכך גם רוב הרכב.

מבחינת שטח, אל תנסה אתזה אפילו.

המנוע חלש מדי לבודי של ברכב.

אל תחפש חיסכון ברכב מסוג זה, ממוצע של 1-7 בערך, יותר אם תסע יותר בבינעירוני.

 

הקניה נראת מעניינת כי הרכב נראה לא רע ומציע על פניו הרבה תמורה לכסף אבל אל תשכח גם את המינוסים.

אם אתה אוהב אמריקאיות ולא פוחד לשלם קצת אקסטרה על הדלק אז תעשה נסיעת מבחן ובהצלחה.

פורסם

סקירה ביד 2 ושיחות שאנשים לא מוכנים להוריד הרבה

מקסימום 5000 שקל

לפי דעתי זה מוגזם, אמריקאית לפי דעתי צריכה לרדת לפחות 10-15 מיתחת

אונם רכב מפנק ביותר אבל השוק של הבמבה יותר חזק מסוג הרכבים האלה

אני ינסה בUMI תודה yonisi

 

vo364 אין סיכוי ליקנות בהרבה מיתחת למחירון

אנשים חושבים שהם מחזיקים פורשה או משהו בסיגנון

מלא אם היה מדובר בBMW או אוודי עוד היתי מבין

אבל אמריקאית , בתור אחד שמחזיר לומינה, הכסף פשוט לא שווה את זה, אתה הולך לישון בלילה, בבוקר אתה עושה טרייד במכולת על חלב ולחם

אני אהבתי את החיצוני והפנימי

שטח אני לא מחפש ואני מודע לזה שזה לא רכב שטח

זה פרייבט בדמוי ג'פ

בקשר חיסכון, אני מיתכוון לשנות אותו לגז, אז זה לא כזה משנה

פורסם

אני לא חושב שבטלפון זה כ"כ רציני להתמקח על מחיר. לא לפחות בטווחי המיקוח שהציעו לך.

לך תראה רכב אחד או שניים ונסה ל"הרגיש את הדופק" של המוכרים. הרכבים האילו לא כ"כ סחירים.

alfa 156 2.5.

פורסם

המנוע חלש מדי לבודי של ברכב.

 

חלש מידי לבודי של הרכב?? למה אתה משווה בדיוק? ללקסוס 450? או לוולוו S-80 T6?

 

לרוב הג'יפונים "המתחרים" מאותו השנתון יש מנועי דיזל סבירים או מנועי בנזין V6 חלשים יותר. המנוע הזה (מנסיון שלי) יכול להשאיר אבק לכל ג'יפון ברמזור ו\או בכל מצב אחר כשצריך "לעוף" קדימה. אוקיי אז הרנדוו קצת יותר כבד אבל זה עדיין 28 קג"מ, בוא לא נשכח.

 

לג'יפונים חדשים בכלל יש מנועי 2000 בנזין (חלקם) אז איפה בדיוק הכוח פה?

 

הרנדוו עם כל הכבוד הוא ג'יפון בדיוק כמו שהסנטה פה הוא ג'יפון (למרות הגודל). לא חושב שמישהו באמת קונה דברים כאלו כדי לרדת איתם לשטח. :)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

נהגתי על הרכב ויש לו עוצמה, כנראה בזכות מומנט חזק.

 

הרכב מגיב טוב.

 

החולשות שלו זה אמינות לקויה בנושא של נזילות שמן מהרכיב של 4X4.

 

 

עלות התיקון במוסך מורשה: כ- 3,000 ש"ח.

 

 

לא כדאי להיכנס עם הרכב הזה למורשה. כפי שצינו מעלי, הרנדוו חולק רכיבים רבים עם אימפלה ועוד מכוניות מהקונצרן.

 

חבר שלי לדוגמה תיקן את נזילות השמן במוסך דרך השטח, שם גבו ממנו על החלק כולל עבודה 1,000 ש"ח.

 

 

מחיר סביר ביותר.

פורסם

אם אתה מעוניין,

לקוח שלי מוכר רנדוו 2004 הדגם של 7 מקומות.

יד ראשונה עם 160K ק"מ.

המחיר נמוך מ50K ש"ח.

 

צור קשר בפרטי.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...