Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי תאורי הזוועה שלכם, 3% מהעם חיי ברמה חלומית, ושאר 97% האחוז הנותרים נוברים בפחי האשפה של העשירים למצוא את מזונם..

טוב, אז בישראל יש מעמד ביניים חזק ויציב, כיאה לדמוקרטיה מערבית, ומעמד הביניים כולל 95% מגולשי פורום זה.

אין רעב בישראל, וגם העוני כאן רחוק מזה של בנגלאדש או מדינות אפריקה.

ברוך השם, מידי חודש נמכרות יותר ויותר מכוניות, מספר היוצאים לחו"ל בקו עליה מתמיד, ובימי שבת אי אפשר להכניס סיכה לבתי הקפה והמסעדות במקומות רבים.

מה שכן, בלבכות ולהתלונן היהודים אלופים.

אף פעם לא טוב להם.

 

אכן, אין רעב בישראל, גם אין עוני.

זה שטיסות לטורקיה ואירופה עולות גרושים זה דבר אחר, זה מקביל לסופי שבוע שאני נוסע עם הרכב ללאס ווגאס לצורך השוואה. מעבר לזה, טיסה לניו יורק הלוך חזור עולה לי יותר מטיסה שיוצאת מבן גוריון לברלין ובחזרה.

 

אנשים קונים רכבים חדשים כי יש תנאי מימון טובים, אנשים חיים לפי הדחף ולא לפי הצורך והמצב הכלכלי לא מזהיר אצל רוב בני גילי בישראל.

פה אפשר להכנס לסוכנות ולצאת עם רכב חדש גם ללא מקדמה. זה לא מדד לכלום.

אני משלם נטו $1300 בחודש ואני נוסע על רכב שעולה מיליון ש"ח בישראל.

זה לא אומר כלום.

haters will hate

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חן הלוואי והכל היה וורוד כמו שאתה מתאר, כמה מאלו שמעלים רכבים חדשים, ממלאים את הקניונים, מסעדות ושדות התעופה

מסיימים את החודש בפלוס? כמה מהם יכולים להרשות לעצמם משהו חדש בלי לפרוס למליון תשלומים?

העתיד נראה וורוד כי גורמים להראות ככה, ברגע שמגרדים את כל הוורוד מגלים תמונה עגומה יותר אם זה בבתי חולים,חינוך, צבא וכלכלה,תמיד צריך לראות את כל התמונה הגדולה.

מה העתיד של בן אדם שלא הוציא תואר ראשון בארץ? האם הוא יוכל לסיים את החודש בכבוד?

 

הנחה בסיסית בכלכלה, שאני מסכים איתה, טוענת שהרצונות שלנו - בני האדם - הינם אינסופיים. רמת החיים היום גבוהה משמעותית מזו שהייתה לפני עשור, ניתן להוכיח זאת בקלות עם נתונים רבים. באותו האופן אם רמת החיים תמשיך לעלות, בעוד עשור עדיין נרגיש חנוקים אבל זה בעיקר כי נצרוך יותר.

 

לך...לך תפגין בעד החיל גיבור ישראל והקדוש שניטרל מחבל מסוכן.

לדעתי הוא צריך לשבת בכלא תקופה ממושכת.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אשאל שוב, המחיר של מה נמצא בירידה הודות למדינה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אכן זמנים מופלאים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אשאל שוב, המחיר של מה נמצא בירידה הודות למדינה?

 

המחירים יורדים איפה שהמדינה מפסיקה להתערב ונותנת לשוק החופשי לעשות את שלו.

דוגמאות:

תקשורת - זוכר את הימים ששיחה לארה"ב עלתה מאות שקלים? נכנסה תחרות וזה ירד בעשרות אחוזים. אותו הדבר בקשר לאינטרנט (רפורמת השוק הסיטונאי) ולתקשורת סלולרית (כחלון כשר התקשורת).

הובלה - שבירת המונופול של נמלי אשדוד וחיפה צפויה להביא להוזלה משמעותית במוצרי יבוא.

טיסות לחו"ל - רפורמת שמיים פתוחים שאיפשרה לחברות Low Cost לטוס לנתב"ג.

מוצרי צריכה אלקטרוניים - מחירם צפוי לרדת בעקבות שבירת המונופול של מכון התקנים (עוד קבוצת אינטרס עתירת בטלנים) וכניסת מעבדות פרטיות לתחום התקינה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

חן,

 

המסעדות בישראל מלאות, כולם עם רכבים חדשים, כולם יוצאים מהקניון עם שקיות, החיים נפלאים.

 

זה רק הכרטיס אשראי שסובל מכוויות דרגה 3 והבנקים ששמחים להציע עוד הלוואה ופריסה מחודשת.

 

נתק את הישראלי הממוצע מכרטיס האשראי וההלוואות ותראה כמה מסעדות ייסגרו ואיך כמות הרכבים החדשים יורדת בצורה דרסטית.

 

אני יכול להכנס עכשיו לסוכנות פרארי ולצאת לאחר שעה עם הזמנה של 488, זה קל מאוד, אני יכול לקבל מימון מלא.

 

אני גם יכול לצאת עם המשפחה לחופשה בסוויטה הנשיאותית של מלון פנינסולה בעלות של 25k ללילה, הכרטיס שלי יעמוד בגבורה בגיהוץ והבנק לא יסרב לבקשתי לפרוס את התשלום.

 

אני לא עושה את זה כי אני לא אוהב חובות ולא אוהב לשלם במשך חודשים על מוצר או שירות שרכשתי ואני אחייה בסדר גמור בלי הסוויטה והפרארי.

 

יש לי כרטיס אשראי עם תקרת אשראי גבוהה אבל אני ממעט להשתמש בו כי אני מעדיף לחיות לפי היכולת הכלכלית שלי כאן ועכשיו כך שגם אם מחר יאבד לי הכרטיס עולמי לא יחרב כי איני תלוי בו.

 

אתה יכול לומר דבר דומה על יחסי הישראלי הממוצע וכרטיס האשראי שלו?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
חן,

 

המסעדות בישראל מלאות, כולם עם רכבים חדשים, כולם יוצאים מהקניון עם שקיות, החיים נפלאים.

 

זה רק הכרטיס אשראי שסובל מכוויות דרגה 3 והבנקים ששמחים להציע עוד הלוואה ופריסה מחודשת.

 

נתק את הישראלי הממוצע מכרטיס האשראי וההלוואות ותראה כמה מסעדות ייסגרו ואיך כמות הרכבים החדשים יורדת בצורה דרסטית.

 

אני יכול להכנס עכשיו לסוכנות פרארי ולצאת לאחר שעה עם הזמנה של 488, זה קל מאוד, אני יכול לקבל מימון מלא.

 

אני גם יכול לצאת עם המשפחה לחופשה בסוויטה הנשיאותית של מלון פנינסולה בעלות של 25k ללילה, הכרטיס שלי יעמוד בגבורה בגיהוץ והבנק לא יסרב לבקשתי לפרוס את התשלום.

 

אני לא עושה את זה כי אני לא אוהב חובות ולא אוהב לשלם במשך חודשים על מוצר או שירות שרכשתי ואני אחייה בסדר גמור בלי הסוויטה והפרארי.

 

יש לי כרטיס אשראי עם תקרת אשראי גבוהה אבל אני ממעט להשתמש בו כי אני מעדיף לחיות לפי היכולת הכלכלית שלי כאן ועכשיו כך שגם אם מחר יאבד לי הכרטיס עולמי לא יחרב כי איני תלוי בו.

 

אתה יכול לומר דבר דומה על יחסי הישראלי הממוצע וכרטיס האשראי שלו?

 

אתייחס לנתונים משנת 2012 (זה מה שיש לי):

יחס חוב משקי הבית לתוצר בישראל הוא כ-50%, כלומר משקי הבית חייבים לבנקים סכום שהוא כמחצית מהתוצר.

מדינות בהן המצב יותר גרוע, כלומר משקי הבית חייבים יותר כסף לבנקים מאשר בישראל:

צרפת - 55%

גרמניה - 60%

קוריאה - 82%

ארה"ב - 90%

בריטניה - 95%

 

כלומר, הבריטי והאמריקאי הממוצעים חייבים הרבה יותר לבנק מאשר הישראלי הממוצע, גם אם לוקחים בחשבון את העובדה שהם מרויחים יותר כסף.

 

הכי קל זה לצעוק "רע פה". אם להיות חייבים כסף לבנק זה רע הרי שבארה"ב ובבריטניה המצב חמור הרבה יותר.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

ערב יום השואה כמה סימבולי היה להקפיץ את השרשור.

לא אשכח את אשר אמר סבא שלי לאבי .

יש לנו מדינה אחת רק בשבילנו בה אנחנו אף פעם לא נרגיש נטע זר.

עזבו אתכם משטויות מדינת ישראל גן עדן עם כל המגרעות שיש לנו כאן .

זוגתי ומשפחתה עשו את הדרך ההפוכה מארצות הניכר לארץ פעם קראו לזה ציונות אנא ערף.

שלא ישתמע שאני נגד הגירה זמנית לחול .

פורסם

עזוב יום השואה- חג של אשכנזים...

זאת המדינה שלי, וכאן אצליח!!

אם אתה יכול להיות מאושר מבית בעתלית ובדאסטר בחניה כמו שתהיה מאושר מבית בארה"ב ואאודי בחניה,

אז אין לך סיבה אמיתית לעזוב.

מעדיף להיות מוקף במשפחה שלי מאשר בכסף ללא המשפחה.

שמח בחלקי ושואף ליותר.

 

לתפארת מדינת ישראל!!!

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני מניח שהוא היה ציני..בכל אופן, אני זכיתי לשמוע דעה הפוכה, בגלל שרק אשכנזים סבלו מהשואה רק עדות המזרח צריכים את היום הזה- וואט דה פאק :roll:

פורסם (נערך)

אושר הוא דבר סובייקטיבי מאוד ותלוי פחות בכסף ויותר בהשוואה לאחרים.

קחו ילדים לדוגמא, הם יכולים להיות מאושרים עם קרטיב בשנקל וכדור. לא משנה להם אם הם גרים 2-3 בחדר של 10 מטר או לבד בחדר של 20. הבעיות מתחילות שהם רואים מה יש לילדים אחרים ורוצים גם.

קו העוני המדובר הוא דבר יחסי ולא אבסולוטי, ברור לכם שעני בישראל ועני במקסיקו הם שני דברים שונים לגמרי.

בישראל גם ל"עניים" יש גישה למים וחשמל, ויש אוכל ומוצרים בסיסיים שעני במקסיקו יכול רק לחלום עליהם.

אין ספק שהפערים בישראל גדלו, אבל שני הקצוות עלו למעלה. בשנות השמונים כולנו אכלנו לחם ומרגרינה וכולנו היינו מאושרים.

התסכול של הרבה אנשים נובע מכך שהשכן נוסע בלקסוס חדשה והם רק במאזדה בת 3. שתי המכוניות טובות פי כמה מהסובארו DL של סוף שנות השמונים. מי שהאושר שלו תלוי רק בחפצים שיש לו ישאר אומלל ולא משנה מה יהיה לו.

אני נתקל בהרבה פוסטים מאשימים, מזלזלים, ציניים וכו' בפייסבוק על שרים וחברי כנסת ואחרים. זה אמנם נחמד לפרוק תסכול ולקבל כמה לייקים על הדרך אבל זה לא ישנה כלום.

אורן חזן המדובר ומיקי זוהר יוזם חוק המימונה, שניהם לא מפורסמים בזכות חוכמת הרבה או המוסר הגבוה שלהם. שניהם נכנסו עם פחות מאלפיים קולות כל אחד לרשימת הליכוד לכנסת. מי כאן התפקד לאיזה מפלגה אי פעם, מי הולך להצביע בפריימריז? מי הולך להצביע בבחירות לרשויות המקומיות? רובכם לא.

מה שאני בעצם טוען זה שהעתיד של המדינה יקבע לפי המעשים של הדור הנוכחי. את השיטה משנים מבפנים. אגב, יש משפטים ספורים שאני זוכר מימי האקדמיה, ואחד מהם היה של המרצה לאמינות - "מערכות לא אוהבות זעזועים. כל פעם שינוי קטן". נוכחתי לדעת שהוא אכן צודק.

אז אם כל אחד יעשה את השינוי הקטן אצלו, לאורך זמן, זה ישפיע.

בכל מקרה, אין לי שום טענה למי שבוחר לעזוב את הארץ כדי לקדם את עצמו ואת משפחתו, בעיני לגיטימי לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי SurfHigh

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אני לא יודע אם אתה יודע היסטוריה חלק מן יהודי ארצות ערב בעיקר צפון אפריקה סבלו מן השלטון הנאצי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...